Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee näin seksin aikana:

Vierailija
06.08.2013 |

Ollaan illalla sängyssä, mies suutelee kerran ja kysyy "oletko jo valmis?" Siis aina, suutelua kerran-pari ja sit pitäisi olla jo ihan märkänä! Kysely jatkuu vähän väliä, entä nyt, nyt? Kun on aika tulla peremmälle, odottaa että mä ohjaan sen kalun sisään, jos en niin yleensä kysyy " onko se nyt sisällä?" Ärsyttää! Viimeksi sanoin että "ei ole!" Niin ukko oli ihmeissään "häh, ei vai? Luulin että oli. Siis.."  No kai se sen itsekin tietää Että on sisällä! Kyselee perus seksin aikana välillä ja AINA sen alussa kun tulee sisään että sattuuko.. Outoa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä on käytetty hyväksi nuorempana? Kysy miksi noin sanoo.

Vierailija
22/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalisti sen jälkeen valmis seksiin kun mieheni on ensin nuollut minulle pari orkkua. 

Laukeatko itse suuseksissä? kyllä miehesi pitäisi sen jälkeen tietää eikä kysellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi puhelee ihan outoja.

+ ethän sinä ole valmis ellei hän ole sinua 'valmistanut'

Vierailija
24/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sanojesi mukaan oikein osaa puhua miehellesi toiveistasi, olisiko korkea aika hankkia joku opaskirja ja pitää huoli, että se ukko-kultakin perehtyy siihen kunnolla. Ei se varmaan sinullekaan pahaa tekisi.

Vierailija
25/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mua alkoi ällöttää. Puhu miehen kanssa, toi "älä itke" ei oikeesti kuulosta normaalilta. Ja kuinka pieni pili sillä on jos ei tiedä millon on sisällä?!

Vierailija
26/26 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä pillua tunne jos se on tosi löysä, siks miehes kysyy onko se siellä