Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtiökokoukset koronalinkoja, toimistot ei?

Vierailija
11.08.2020 |

Missä logiikka, että yhtiökokouksista varoitetaan mahdollisina koronalinkoina, mutta toimistoille on ok mennä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole yhtiökokouksessa omaa huonetta.

Vierailija
2/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntavaara on iso silloin, kun tavataan ihmisiä, joita ei yleensä tavata. Tutut työkaverit ovat "vaarattomampia" kuin se C-portaan tyyppi, jonka kanssa et yleensä ole tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhtiökokous on tilassa, jossa jokaiselle on 3,6 kuutiota tilaa (kuutio = 1x1x1 m), töissä sitä tilaa on noin 42 kuution verran. Kokouksessa joutuisin olemaan alle 2 m päässä vähintään 8 henkilön kanssa, töissä on väljempää.

Vierailija
4/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiökokous ei tuota valtiolle verotuloja. Se ero niillä on.

Mikään, millä saadaan kerättyä rahaa italialaisille, ei ole koronariski. Ymmärrä jo.

Vierailija
5/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella ei ole töissäkään. Esimiehillä ehkä. Minulla ei. Silti muka ihan ok olla töissä.

Ap

Vierailija
6/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartuntavaara on iso silloin, kun tavataan ihmisiä, joita ei yleensä tavata. Tutut työkaverit ovat "vaarattomampia" kuin se C-portaan tyyppi, jonka kanssa et yleensä ole tekemisissä.

Ei todellakaan ole vaarattomampia. Sinä et tiedä missä ja keiden seurassa työkaverisi pyörivät vapaa-ajallaan.

Vierailija
7/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä yhtiökokouksista nyt puhutaan mutta ainakin pörssiyhtiöiden yhtiökokoukset on normaalitilassa ihan massiivisia joukkotapahtumia, joissa turvavälien pitäminen on käytännössä mahdotonta. Kaikki vastaavan kokoluokan tapahtumat on korona-aikaan peruttu, mutta yhtiökokoukset on vaikeita kun ne on lain mukaan pidettävä.

Vierailija
8/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on toimistolla vielä oma huone, niin ole onnellinen. Suurin osahan meistä toimistorotista työskentelee avokonttorissa ja koko ajan isompi osa myös ns. monitilatoimistossa, joka tarkoittaa nimeämättömiä työpisteitä ja ylibuukkausta. Yhteiskäyttöisillä työpisteillä siis monta sataa ihmistä käyttää samaa näppistä ja hiirtä. Että ei tarvitse pelätä vain koronaa, vaan ihan kaikkea mahdollista tarttuvaa.

Nekin, jotka saavat nauttia omasta työhuoneesta, käyttänevät yhteisiä vessoja, kahviautomaatteja, kopiokoneita jne. eli tartuntariski on melkoinen heilläkin.