Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Simon Cowell on kuvottava ällötys

Vierailija
05.08.2013 |

En voi ymmärtää naisia, jotka antavat sille piparia. Kuvottava, limainen ällökasa koko mies, ihan typerän näköinenkin on. Ei taida muuta kiinnostavaa siinä äijässä olla kuin lompakko. 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013080417327645_vi.shtml

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:21"]

Minusta Simon on ihana, panisin. Tuomarointiaan olen seurannut ja pidän sen kommenteista, lisäksi on hyvännäköinen.

Ihmettelen miksi sen entisistä tyttöystävistä ei ole aiemmin keksinyt hankkiutua raskaaksi Simonille. Ehkä käyttänyt kumia muiden kanssa ja nyt uskalsi panna paljaalla rouvashenkilöä. Luulen että nainen raskautui tarkoituksellisesti, väittäen ehkäisyn olevan kunnossa.

Olisin minäkin hyödyntänyt tilanteen jo ihan taloudellisista syistä. Nyt saa elareita 3,5 milj€/vuosi kunnes lapsi 21 vuotias. Paskinta tuossa on jos raskaus menee kesken, lapsen lisäksi siinä meni maine ja avioliitto sekä rahat.

Sympatiani on Simon Cowellin puolella.

nainen

[/quote]

Eli pelkkä huora se nainen. Rahastaa omalla lapsella. Ei ole alhaisempaa tekoa maailmassa.

Vierailija
2/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Simon on aika kamala. Sellainen lipevä ja, noh, aika vanhakin jo.

Jos ei halua lapsia, käyttää ehkäisyä. Jos panee kaverin naista, käyttää tuplaehkäisyä. Oma moka.

Yhdessä uutisessa oli, että entiset tyttöystävät itkevät asiaa. Siis itkeekö ne sitä, etteivät itse onnistuneet tulemaan salaa paksuksi vai mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:21"]

Minusta Simon on ihana, panisin. Tuomarointiaan olen seurannut ja pidän sen kommenteista, lisäksi on hyvännäköinen.

Ihmettelen miksi sen entisistä tyttöystävistä ei ole aiemmin keksinyt hankkiutua raskaaksi Simonille. Ehkä käyttänyt kumia muiden kanssa ja nyt uskalsi panna paljaalla rouvashenkilöä. Luulen että nainen raskautui tarkoituksellisesti, väittäen ehkäisyn olevan kunnossa.

Olisin minäkin hyödyntänyt tilanteen jo ihan taloudellisista syistä. Nyt saa elareita 3,5 milj€/vuosi kunnes lapsi 21 vuotias. Paskinta tuossa on jos raskaus menee kesken, lapsen lisäksi siinä meni maine ja avioliitto sekä rahat.

nainen

[/quote]

Lasketaanko siis Jenkeissä elarit etävanhemman tulotason mukaan ilman ylärajaa? Entä Suomessa? Olen luullut, että elarit ovat jokin kiinteä summa, jolla voidaan kattaa puolet siitä mitä lapsi välttämättömimmin tarvitsee.

Vierailija
4/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Cowell on aika sika kun sekstailee kaverinsa vaimon kanssa...!

Mutta jos ajatellaan tuota raskautta, emme tiedä koko kuvaa. Voihan olla niin, että raskaus todella on "yllätys", esim. Cowell on sairastanut jonkin taudin minkä seuraksena on tullut "hedelmättömäksi" ja lapsi on saanut alkunsa vaikka sen ei pitänyt olla mahdollista. On myös saattanut teettää vasektomian, mutta "kroppa on korjannut" nipsauksen seurakset ehjiksi, ja siksi lapsi saanut alkunsa. 

Moni julkkis joka on lehdissä sanonut ettei halua lapsia, on sen tehnyt siksi ettei voi saada biologisia lapsia/jostain syystä lasten saaminen on vaikeaa. Lisäksi jos koko ajan asiaa kysellään, "en halua koskaan lapsia" lausunto saanee kyselyt loppumaan tai ainakin vähenemään. On varmaan aika ikävää jos koko ajan (naisen) mahanseutua katsellaan sillä silmällä että joko on pulla uunissa...

Itse tiedän yhden naisen jonka ei pitänyt koskaan saada lapsia, ja kuitenkin ns. "ihme tapahtui" ja hän tuli raskaaksi. Ja tuo asia todella oli ihme jonka ei pitänyt olla mahdollista, tietenkin piti lapsen, vaikka oli kaikille sanonut ettei "halua" lapsia (vain lähimmät tiesivät ettei voi saada).

Vierailija
5/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neo 12:lle Yhdysvalloissa nuo elatukset menevät erilailla mitä esim. Suomessa. Mutta siellä yhteiskunta on muutenkin erilainen, esim. koulutus maksaa paljon (hyvässä koulussa) samoin terveydenhuolto maksaa eri tavalla mitä Suomessa (jos haluaa hyvää hoitoa) ja muutenkin moni muu asia on eri tavalla.

Vierailija
6/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah Simon on hottis!!! Todellakin panisin!

Vierailija
7/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies, törkeän kiristetyt kasvot ja huvittavan vitivalkoiset jenkkihampaat.

Vierailija
8/16 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sekoitan sen aina siihen ilkeään kokki-Ramseyhin. Ehkä ovat velipuolia? Simonin äiti vähän vehdannut.

Vierailija
9/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Mutta lompsa onkin sitten toodella paksu.

Vierailija
10/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän näköinen, niin on. Mairea hymy ja kaikki. Onkohan edes luonteeltaan kiva, vai täys mulkvisti? 

Vierailija
11/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni on nimenomaan luonteeltaan täys mulkvisti. 

Vierailija
12/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

Vierailija
13/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani oli todella rikas naimisissa oleva mies. Jälkeenpäin kaduttiin molemmat ettei tehty yhteistä lasta. Nyt myöhäistä, mies menehtyi.

Vierailija
14/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Simonista, ei hän edes vaikuta ilkeälle vaan todella ystävälliselle ja lämminhenkiselle sekä huumorintajuiselle, monet hänen ilkeät jututhan vaikuttaa olevan niitä pilke silmäkulmassa juttuja ja jotka on vain jotta katsojat saa draamaa. Koska Simon ei ole halunnut lapsia ennenkään, vaikuttaa että kyseessä on nyt joko vahinko (aika jännä kun ei ole ennen sattunut?) tai sitten nainen on suunnitellut koko jutun ja huijannut Simonia... Ikävää että sotkeentui kaverinsa naiseen, se on tosi idioottimainen teko mutta joskus suhteet menee miten menee, silti olen Simonin puolella tässä raskausasiassa...

Vierailija
15/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:34"]

Minä pidän Simonista, ei hän edes vaikuta ilkeälle vaan todella ystävälliselle ja lämminhenkiselle sekä huumorintajuiselle, monet hänen ilkeät jututhan vaikuttaa olevan niitä pilke silmäkulmassa juttuja ja jotka on vain jotta katsojat saa draamaa. Koska Simon ei ole halunnut lapsia ennenkään, vaikuttaa että kyseessä on nyt joko vahinko (aika jännä kun ei ole ennen sattunut?) tai sitten nainen on suunnitellut koko jutun ja huijannut Simonia... Ikävää että sotkeentui kaverinsa naiseen, se on tosi idioottimainen teko mutta joskus suhteet menee miten menee, silti olen Simonin puolella tässä raskausasiassa...

[/quote]

Onhan tässä vuosien kuluessa useammankin kerran ollut lehdissä juttua, että Cowell ei halua lapsia. Miksi ihmeessä mies ei ole sitten mennyt vasektomiaan?

Vierailija
16/16 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:34"]

[/quote]

Onhan tässä vuosien kuluessa useammankin kerran ollut lehdissä juttua, että Cowell ei halua lapsia. Miksi ihmeessä mies ei ole sitten mennyt vasektomiaan?

[/quote]

Jos se ei ole halunnut poistaa sitä vaihtoehtoa jos joskus haluaisikin lapsen? Vaikka ei mieli tekisikään, niin voihan sitä silti mieli joskus muuttua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi