Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua, kun kakka ei tule

Vierailija
05.08.2013 |

Siis se on tossa perseenreiän suulla, sattuu aivan perkeleesti kun yrittää ponnistaa. Ulos tulee aivan helvetin säälittävä pupunpaska.

Pitäiskö peräruiske ottaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microlax on aika hyvä apu. Tai sitten se av:n niksi että työnnät peukalolla kakkaa peräsuolessa emättimen kautta samalla kun ponnistat.

Vierailija
2/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta macrogolia apteekista. Kaupataan esim Smartlaxin nimellä. Kun olet pari jauhepussia veden kera päivässä juonut, irtoaa tuo tulppakin. t. samasta vaivasta joskus kärsivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota peräruiske niin helpottaa. Itse punnersin tuollaisen kivikovan kakan ulos naama punaisena tuskasta karjuen ja sen jälkeen pukamat vuosivat kuin härän kurkusta. Piti olla varmaan viitisen minuuttia kipristelemässä polvillaan housut kintuissa kylppärin lattialla kun peppuun sattui niin hirveästi.

Vierailija
4/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta peräaukon ympäristöön lämmintä vettä samalla lun punnerrat. Rentouttaa niin että se tulee. Luomukonsti!

Vierailija
5/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormi sinne peräaukkoon ja koukista sormella kikkare ulos. Pistä kuitenkin kertakäyttöhanskat käteen sitä ennen, ettei tule kakkaa sormiin. Jos ei ole hanskoja, kiepauta vessapaperista tuppo sormen ympäri ennen kuin työnnät sen peräaukkoon.

Pitäisi kakka irrota tuolla keinolla. 

Lopuksi muista pestä ja desinfioida kätesi huolellisesti.

Vierailija
6/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:32"]

Tai sitten se av:n niksi että työnnät peukalolla kakkaa peräsuolessa emättimen kautta samalla kun ponnistat.

[/quote]

Miksi emättimen kautta, kun sormen voi tunkea peräsuoleenkin? Ponnista ja kaiva kakka sormella ulos...

Vierailija
7/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:32"]

Tai sitten se av:n niksi että työnnät peukalolla kakkaa peräsuolessa emättimen kautta samalla kun ponnistat.

[/quote]

Miksi emättimen kautta, kun sormen voi tunkea peräsuoleenkin? Ponnista ja kaiva kakka sormella ulos...

[/quote]

Tolleen ei tarvii kaivella kakkaa, vaan työntää sitä ulos. Eikä tuu sormiin paskan hajua.

Vierailija
8/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut käsienpesuaineesta? Haisee se toinenkin reikä ja sen eritteet! Kynnenaluset kannattaa pestä erityisen tarkasti...

Vierailija
9/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberon. Ug! Ota Laxoberonia aimo tujaus, juo pari lasia vettä päälle, katso että olet vessan lähettyvillä parin tunnin päästä ja anna palaa! 

Vierailija
10/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen kautta huomattavasti helpompaa ja kivuttomampaa kuin kakan kaivaminen. Kokemusta on molemmista.

Vierailija
11/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jonkinnäkönen ruisku, niin sinne lämmintä vettä ja pari tippaa saippuaa ja töräytät sen peräsuoleen. Jonkin ajan kuluttua tulee pakottava tarve paskoo. Jos ei oo mitään ruiskun tapasta yritä tunkee saippuaa sinne rööriin. Tässä kaksi takuuvarmaa kotikonstia paskan tuloon. Kokemusta on.

Vierailija
12/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 00:20"]

Etkö ole kuullut käsienpesuaineesta? Haisee se toinenkin reikä ja sen eritteet! Kynnenaluset kannattaa pestä erityisen tarkasti...

[/quote]

Mä en nyt millään jaksaisi vängätä siitä, kumpaan aukkoon se sormi kannattaa tunkea. Alunperinhän olisi hyvä juoda riittävästi vettä, ettei tuollaista jumia edes pääsisi syntymään.

Mutta sä saat ihan vapaasti tunkea sormiasi perseeseesi jos se sinusta hyvälle tuntuu.

Minä nyt vaan annoin toisenlaisen neuvon, käsittääkseni sun nyt ei sitä tarvitse kokeilla enkä minä, Luoja tietää, ainakaan tule valvomaan kenenkään vessareissuja että miten kakka kulkee vai kulkeeko lainkaan.

Vierailija
13/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 12vuotias ja mulla on sama juttu!

Mun äiti ei ole kotona eikä isäkään eli olen yksin.

En yhtään tiedä missä lääkkeet jne on!

Mitä minun pitäisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä