En pidä seksistä ja avioliitto kriisissä, apuja? :(
Avioliittoa takana jo useampia vuosia. Mitään isompaa stressiä minulla ei elämässäni ole, sitä tavallista. Lapsia ei vielä ole, ollaan siis alta 3-kymppisiä kumpikin. Miehessä ei ole mitään vikaa kuin ei varustuksessaankaan, hän kyllä kysyy mistä tykkäisin ja tekee parhaansa.
Jo omissa häissämme join hiemankin tarkoituksella itsei aivan umpitunneliin (mikä ei ole minun tapaistani) jottei tarvinut enää väsyneinä alkaa petipuuhiin hotellilla. Tuohon tiivistyy seksielämämme... Kaikki ehdotukset seksiin tulee mieheltä ja hänelle "annankin" näin aviollisena velvollisuutena ja pyrin tekemään muutakin kuin vain lahnailemaan. Ongelma on kuitenkin että minä en saa seksistä irti _mitään_. Ei, miehellä ei ole nakki ja hän kohtelee minua oikein hyvin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.
Olenko minä jotenkin viallinen? Rehellisesti sanottuna miehen sukupuolielimet ylipäätään jotenkin etoo minua. En näe itseäni seksuaalisena olentona ja minua ällöttää nähdä mieheni moisena ja olo on melkein kuin harrastaisin seksiä veljeni kanssa. En ole siis koskaan ollut mitenkään kiimainen, edes suhteen alkuaikoina. Orgasmin saan itsekseni pian, mutta senkin vain suihkussa ja se ilo siinä on kun sen tekee piilossa ja itsekseni, en edes tahdo kokeilla samaa mieheni kanssa.
Auttaako tässä enää mikään? Terapeutilla käyty mutta ei ne yhteiset harjoitteet maita kun en syty niistä alkuunkaan ja olo vain vaivaantunut ja mielessä pyörii miljoona muutakin tärkeämpää asiaa jotka pitäisi tehdä.
Kommentit (28)
Enpä osaa auttaa, mutta apua tarvitsisit. Onhan se kurjaa jos avioliitto menee kämppisasumiseksi ja kai se mieskin tuossa kärsii. Otatko ongelman jotenkin liian vakavasti etkä osaa suhtautua seksiin enää leikkinä?
Ap, onko tunne-elämäsi kunnossa? Oletko rakastunut mieheesi? Onko sinua kohdeltu joskus seksuaalisesti tai muulla tavoin kaltoin?
Et kerro muista elämänosistasi mitään, vain tuon seksiongelman. Kuitenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen, myös parisuhteessa.
Ap, täällä kohtalotoveri. Kaikki seksiin liittyvä lähinnä ärsyttää. Haluaisin kyllä haluta, mutta mikään ei auta! Haaveilen intohimoisista hetkistä mutta sitten kun ne voisi toteuttaa, ei kiinnosta tippaakaan. Hetero kyllä olen, siitä ei ole kysymys, mutta seksuaalista viettiä ei vain ole. Se on tuhat kertaa raastavampaa kuin se, että seksiä ei saa vaikka haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:40"]
AP vastaa:
Lesbo en takuulla ole, koska kiihotun kyllä seksuaalisesta, tällöin vain mielenkiinto kohdistuu niihin saavuttamattomiin miehiin, leffatähtiin ja joihinkin miehen kavereihin jne, mutta tuskinpa seksi muuttuisi kivaksi vaikka heidän kanssaan sitä pääsisikin harrastelemaan. Minulla on tavallaan jonkunlainen lukko pääni sisällä, noidankehä etten tulekaan nauttimaan seksistä. Aseksuaaliksikaan en itseäni luokittelisi, tai mistäs minä tiedän. Toivoisin nauttivani seksistä mutta ei se tunnu miltään. Nauttiiko naiset yleisesti seksistä vai? Minun vaginaani ei tunnu minkään tunkeminen yhtään miltään, jotain rakenteellista vikaa...?
Siihen että rakastanko miestä, paha sanoa. Olen kiintynyt mutta mitenkään hullun rakastunut tai ihastunut en ole ollut koskaan kehenkään. Mikä sitten on rakkautta?
[/quote]
kyllä nauttivat. itsellä ei vagina ainakaan ole tunnoton vaan miehen elin tuntuu huippuhyvältä. vagina oikein vaatii jotain kovaa sisäänsä, kun on kova kiima.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:44"]
Ja ei me muutkaan emätinorkkuja saada, vaan klitorista täytyy miehenkin rämplätä:)
[/quote]
häh? mulla on kyllä ihan toisinpäin..nimenomaan pitää emättimeen keskittyä, ei klittaan. itse olen hyvin penetraatiokeskeinen, oikeastaan mikään muu ei mua tyydytä kuin penetraatio.
miksi olet parisuhteessa jos seksi ei kiinnosta? eikö silloin olisi helpompi tyytyä olemaan pelkkä ystävä? seksi kun erottaa parisuhteen ystävyydestä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:44"]
Ja ei me muutkaan emätinorkkuja saada, vaan klitorista täytyy miehenkin rämplätä:)
[/quote]
häh? mulla on kyllä ihan toisinpäin..nimenomaan pitää emättimeen keskittyä, ei klittaan. itse olen hyvin penetraatiokeskeinen, oikeastaan mikään muu ei mua tyydytä kuin penetraatio.
[/quote]
Jotkut saa ja jotkut ei.
On mahtavaa, kun saa edes jotenkin, niin moni kun ei saa lainkaan.
Vika voi myös olla parisuhteessasi tai miehessäsi, itse kuvittelin avioliitossani muuttuneeni aseksuaaliksi, seksi ei kiinnostanut tippaakaan ja siitä tuli jatkuvasti riitaa, mutta heti kun liitto loppui himot palasivat.