En pidä seksistä ja avioliitto kriisissä, apuja? :(
Avioliittoa takana jo useampia vuosia. Mitään isompaa stressiä minulla ei elämässäni ole, sitä tavallista. Lapsia ei vielä ole, ollaan siis alta 3-kymppisiä kumpikin. Miehessä ei ole mitään vikaa kuin ei varustuksessaankaan, hän kyllä kysyy mistä tykkäisin ja tekee parhaansa.
Jo omissa häissämme join hiemankin tarkoituksella itsei aivan umpitunneliin (mikä ei ole minun tapaistani) jottei tarvinut enää väsyneinä alkaa petipuuhiin hotellilla. Tuohon tiivistyy seksielämämme... Kaikki ehdotukset seksiin tulee mieheltä ja hänelle "annankin" näin aviollisena velvollisuutena ja pyrin tekemään muutakin kuin vain lahnailemaan. Ongelma on kuitenkin että minä en saa seksistä irti _mitään_. Ei, miehellä ei ole nakki ja hän kohtelee minua oikein hyvin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.
Olenko minä jotenkin viallinen? Rehellisesti sanottuna miehen sukupuolielimet ylipäätään jotenkin etoo minua. En näe itseäni seksuaalisena olentona ja minua ällöttää nähdä mieheni moisena ja olo on melkein kuin harrastaisin seksiä veljeni kanssa. En ole siis koskaan ollut mitenkään kiimainen, edes suhteen alkuaikoina. Orgasmin saan itsekseni pian, mutta senkin vain suihkussa ja se ilo siinä on kun sen tekee piilossa ja itsekseni, en edes tahdo kokeilla samaa mieheni kanssa.
Auttaako tässä enää mikään? Terapeutilla käyty mutta ei ne yhteiset harjoitteet maita kun en syty niistä alkuunkaan ja olo vain vaivaantunut ja mielessä pyörii miljoona muutakin tärkeämpää asiaa jotka pitäisi tehdä.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:44"]
Ja ei me muutkaan emätinorkkuja saada, vaan klitorista täytyy miehenkin rämplätä:)
[/quote]
Puhu vain omasta puolestasi ;D klitoris orkku jää kakkoseksi g-pisteelle ;)
Miksi menit tämän miehen kanssa naimisiin? M40
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 10:32"]
Et ole aseksuaali jos masturboit
[/quote]
Höpö höpö. Ei se nyt noin on/off-tila ole.
Ja päätit sitten kuitenkin rengastaa hyvän miehen? Täälläkin valitetaan huonoista seksikumppaneista ja sinä sitten kahlit sellaisen herran, joka olisi AV-mammojen unelmamies ja kehtaat pitää hänet puutteessa. Aika itsekästä touhua...
Millainen oli lapsuuden kotisi ap? Oliko kotonasi seksuaaliasiat tabu/synti ja häpeämisen aihe? Onko sinua joskus käytetty seksuaalisesti hyväksi? Kirjoitat ettet koe itseäsi seksuaalisena olentona, miten on muu itsetuntosi laita? Häpeiletkö itseäsi sosiaalisissa tilanteissa?
Veikkaan, että tilanteesi voisi helpottua, jos saisit ammattiapua, sillä luulen ongelmasi olevan enemmän henkinen kuin fyysinen. Itselläni ollut samantyylistä ongelmaa, mutta kun olen kerännyt itsetuntoa paremmaksi ja oppinut, että lapsuuden kotini käsitys seksin syntisyydestä on aika vanhanaikainen niin olen oppinut nauttimaan seksistä. Yhdynnässä en saa orgasmia, mutta avittamalla vähän sen saan aikaan.
Pystytkö puhumaan ongelmastasi miehesi kanssa? Se olisi minusta tärkeää ja vielä tärkeämpää olisi se, että hän tukisi sinua tässä tilanteessa.
ehkä olet lespo =) eikä siinä miään pahaa olis. oletko miettinyt asiaa, kiinostaako naiset?
Mahdatko olla aseksuaali, kun seksi ei siis ole ikinä maittanut? Vaikea tilanne jos näin on.
Oletko ollut ennen miestäsi seksuaalisesti aktiivinen, vai oliko mies ensimmäisesi?
Mulle tuli kans heti toi lesbous mieleen.
kaikki ei ole niin seksuaalisia kuin toiset, itsekin vähän passiivisempi yksilö. omakiva on usein mukavampaa...toki harrastan ajoittain seksiä etten täysin ole oman käden varassa ja pysyy taidot yllä.
-sinkku-
Oletko käynyt yksin terapeutilla?
AP vastaa:
Lesbo en takuulla ole, koska kiihotun kyllä seksuaalisesta, tällöin vain mielenkiinto kohdistuu niihin saavuttamattomiin miehiin, leffatähtiin ja joihinkin miehen kavereihin jne, mutta tuskinpa seksi muuttuisi kivaksi vaikka heidän kanssaan sitä pääsisikin harrastelemaan. Minulla on tavallaan jonkunlainen lukko pääni sisällä, noidankehä etten tulekaan nauttimaan seksistä. Aseksuaaliksikaan en itseäni luokittelisi, tai mistäs minä tiedän. Toivoisin nauttivani seksistä mutta ei se tunnu miltään. Nauttiiko naiset yleisesti seksistä vai? Minun vaginaani ei tunnu minkään tunkeminen yhtään miltään, jotain rakenteellista vikaa...?
Siihen että rakastanko miestä, paha sanoa. Olen kiintynyt mutta mitenkään hullun rakastunut tai ihastunut en ole ollut koskaan kehenkään. Mikä sitten on rakkautta?
Mitä mietit masturboidessasi? Mieti samaa miehesi kanssa, niin me muutkin tehdään ja saadaan orkku:)
Ja ei me muutkaan emätinorkkuja saada, vaan klitorista täytyy miehenkin rämplätä:)
Hyvä Vierailija,
Kysyt oletko jotenkin viallinen kun miehesi nakki ei kiinnosta sinua. Ole huoleti, me kaikki olemme erilaisia ja kaikki eivät vain yksinkertaisesti pidä nakista. Vertaistuki on tärkeää ja suosittelisin sinua keskustelemaan nakkifobiastasi esim. naapurustossa. Monesti kohtalontoveri löytyy niinkin läheltä kuin seinän takaa! Yhdessä voisitte miettiä nakille jotain korvaavaa vastinetta, on täysin ymmärrettävää että kyllästyminen koettelee pitkää parisuhdetta! Moni on saanut apua vaihtamalla nakin esim. mustaanmakkaraan tai jopa hevosenlihaan! Jälkimmäiseen sisältyy kutkuttava skandaalinomainen vivahde, suosittelen! Toisinaan nakki kaipaa mausteita, oletko jo kokeillut kietaista sen sämpylän sisään tai höyryttää nakkia?
Toivotan sinulle oikein paljon jaksamista ja voimia tässä elämänkriisissäsi!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:16"]
Olenko minä jotenkin viallinen? Rehellisesti sanottuna miehen sukupuolielimet ylipäätään jotenkin etoo minua. En näe itseäni seksuaalisena olentona ja minua ällöttää nähdä mieheni moisena ja olo on melkein kuin harrastaisin seksiä veljeni kanssa. En ole siis koskaan ollut mitenkään kiimainen, edes suhteen alkuaikoina.
[/quote]
Lainasin nuo kohdat, jotka on minusta tekstissäsi oleellisimmat. Googlaa aseksuaalisuus. Mielestäni kerrot juuri siitä.
Aseksuaalit voivat saada orgasmin ja tavallaan haaveillakin seksistä, mutta eivät aktina nauti siitä yhtään eivätkä kenenkään kanssa. Se on siis heistä yhtä kiihottavaa kuin maidon ostaminen kaupasta.
Mulla on sama tilanne kuin ap:lla. Erona ehkä se, että olen muutaman miehen kanssa seurustellessani ja nykyisen aviomieheni kanssa ollut alkuun halukkaampi ja nauttinut seksistä. Samaten yhden illan jutut ovat olleet pääsääntöisesti aina tyydyttäviä ja mukavia kokemuksia.
Pidemmän päälle parisuhteessa mua on aina alkanut seksi etomaan enemmän tai vähemmän. Lasten saannin jälkeen tilanne on vain pahentunut. En haluaisi miestäni oikeastaan koskaan, se harva seksi mitä meillä on tapahtuu velvollisuuden tunteesta.
Aseksuaali tuskin olen kun sytyn uudessa suhteessa ja yhden illan jutuissa. Lesboutta olen alkanut ihan tosissani miettimään yhtenä mahdollisuutena. Olen ollut elämäni aikana pariin otteeseen ihastunut naiseen, mutta suutelu tai koskettelu ei kyllä ole kiihottanut. Joten tuskin olen lesbokaan. Ehkä vain epäkelvollinen nainen pitkään parisuhteeseen. :/
En siis osaa auttaa sinua ap, mutta halusin kertoa, että et ole yksin ongelmasi kanssa.
Ap: n kirjoittama teksti on kuin minun elämästäni.
Et ole aseksuaali jos masturboit