Kyllä pienirintaiset on sitten älyttömän tympeää käydä rinsikkaostoksilla
Hirveetä paskaa. Mitkään liivit ei näytä eikä tunnu hyviltä. Alkaa niin veetuttamaan katsoa itseään sovituskopin peilistä, jotenkin siellä näyttää vielä karsea malta kuin kodin peilistä. Jos olisi rahaa niin harkitsisin kyllä todella kovasti silikoneja.
Kommentit (40)
Ei sillä ole isoruntaisillekaan mitään. Kaikki on lähinnä se B-C kupin silikoneille.
Ihan yhtä vähän ellei vähemmän niitä vaihtoehtoja on isorintaiselle. Aina on mentävä erikoisliikkeeseen, maksettava paljon ja nätit liivit ovat harvassa. 85J
Ei ole, helposti löytyy sopivia, tosin paremmin alan liikkeistä kuin jostain Tåkmannista (tai muusta vastaavasta halpisketjusta).
Mielestäni on helpompaa, tai ainakin kuvittelisin niin? Käytän pelkästään sellasia bralette-tyyppisiä pehmeitä.
Minulla kun on pienet rinnat ja sellainen korkea muotipylly, niin kaikkien vaatteiden ostaminen on ikävää.
Kauneimmat liivit löytyy pienirintaisille.
Ongelmasi taitaa nyt olla rintojen koossa, ei liiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä apukoululaisten ketju tämä on?
Vaikutat hyvin sivistyneeltä.
Kyllä minusta vaan on ihana käydä alusvaateostoksilla. Nytkin käytän kevyitä pitsisiä liivejä. Niin kauniit ja kevyet.
Eikä t paidan alta joskus vilahteleva pitsireuna näytä ollenkaan tökeröltä. Pääosassa on minä, hyvin istuvat vaatteeni.
Ei yksi ruumiinosa.
Kyllä naisella pitää isot tissit olla. Eihän se muuten ole nainen ollenkaan, vaan joku pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat liivit löytyy pienirintaisille.
Ongelmasi taitaa nyt olla rintojen koossa, ei liiveissä.
Joo kauniita liivejä kyllä löytyy pienikokoisinakin, mutta kun ne rinnat on niin olemattomat pienet että kauniitkin liivit näyttää ihan pöhköiltä kun niissä on täytettä niin vähän.
T. Ap, neljä lasta imettänyt, rintansa kadottanut, silikoneja pohtiva
Vierailija kirjoitti:
Minulla kun on pienet rinnat ja sellainen korkea muotipylly, niin kaikkien vaatteiden ostaminen on ikävää.
Mutta sinut on kiva kuvitella :)
Mä käytän vain lyhyitä toppeja koska en tarvitse sen enempää tukea. Ovat keveitä ja mukavia.
Viimeksi kun kokeilin pitkästä aikaa rintsikoita, ne tuntuivat niin ikäviltä että ihmettelen, miksi olen edes käyttänyt moisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää isot tissit olla. Eihän se muuten ole nainen ollenkaan, vaan joku pikkupoika.
Vaan entäs kun ei ole? Pitääkö tässä lakata olemasta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Siis pienirintaiset. Heti otsikossa kirjoitusvirhe. Ja heti perään toinen - > karseammalta.
Ap
Kännissä ei kannata kirjoitella!
joo, niin vaikea on löytää hyviä liivejä että en ole vuosiin käyttänyt lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hyvä. Tai älä kulje enää julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niin haluat.
Siis pienirintaiset. Heti otsikossa kirjoitusvirhe. Ja heti perään toinen - > karseammalta.
Ap