Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintareppu vai kantoliina?

Vierailija
05.08.2013 |

Vauva 5kk, n. 7kg, tarkoituksena olisi silloin tällöin käydä metsässä samoilemassa syksyn mittaan. Kumpaa suosittelee AV-raati, rintareppua vai liinaa? Onko merkeissä eroja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoreppu, esim. Manduca. Helpompi pukea ulkovaatteiden päälle.

Vierailija
2/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on baby björnin reppu ja se on ollut tosi hyvä! Vauva 4 kk vanha viihtyy siinä tosi hyvin. Manduca on ihan yliarvostettu. Meillä ei ainakaan toiminut ollenkaan. Liinasta en pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoliina tai reppu. Nuo Baby Björnit on ihan susia. Huonoja sekä lapselle että kantajalle.

Vierailija
4/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoliinaa en ole itse käyttänyt, en jaksanut opetella solmintoja. Kantoreppua kyllä suosittelen, itselläni on Tula.

Vierailija
5/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on käyttänyt sekä liinaa että reppua. Oon sitä mieltä, että liina on kyllä hyvä pienellä vauvalla, mutta isommalla kantoreppu on parempi. Ja liina on tosiaan hankala pukea ulkovaatteiden päälle.

Mun mielestä rintareput (esim. Baby Björn) kannattaa unohtaa kokonaan, niissähän on rajoitukset, kuinka kauan vauvaa voi sellaisessa pitää, mutta ergonomisessa kantorepussa ei sellaista ole.

Ainakin Manducaa - ei kokemusta muista merkeistä - voi säätää tosi paljon. Pitäähän senkin käyttöä tietty vähän opetella ja kuulostella, mikä tapa itselle on paras. Mulla on esim. semmoinen juttu, etten voi ollenkaan kantaa siinä niin, ettei olkaimet ole ristissä selän takana ja selässä en voi kantaa pitkiä matkoja (ottaa alaselkään).

Vierailija
6/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkä noissa Baby björneissa on jotain vikaa koska niitä näyttää huuto.net olevan pullollaan.. Kiitos vastaajille! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan