Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytystä edeltävät oireet

Vierailija
10.08.2020 |

Mitä oireita sinulla oli ennen kuin synnytys käynnistyi, vai oliko mitään?

Minulla nyt rv 40+6 eikä mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Vihlaisee välillä kohdunsuulle, sekä jomottelee alavatsalla mutta hyvin lievästi. 👀

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin synnytyksen alkamista enteilevä merkki on purppuraviiva pakaravaossa. Mites se nyt oli, kun se ilmestyy, synnytys alkaa 24 tunnin sisällä. Varmasti ajattelet, että provoilen, mutta googletapas purppuraviiva! Mulla molemmat synnytykset ovat alkaneet niin, että mitään enteitä ei ole ollut, mutta jos olisi tullut tuota purppuraviivaa seurattua, niin varmasti olisi sen huomannut.

Vierailija
2/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään ennakoivia oireita, ainakaan en sellaisiin kiinnittänyt huomiota. Esikoisen synnytys käynnistyi suolen tyhjenemisellä ja heti perään meni vedet ja alkoi supistukset.

Nuoremman kohdalla supistukset vain alkoivat, ihan yks kaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolen reipas tyhjeneminen. 

Vierailija
4/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli tuo viiva! Ja sit alkoi yks kaks yhtenä iltana suppareilla, eli menkkakipumaisilla, jotka yltyivät. Tulivat heti säännöllisesti, jotta pääsi kellottamaan. Hieman myöh alkoi oksentelu, sitä tuli muutaman kerran läpi synnytyksen. Tsemppiä synnytykseen!!! <3

Vierailija
5/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipu ja painon tunne alapäässä.

Vierailija
6/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa synnytys alkoi supistuksina noin kahdelta päivällä kun venyttelin. En osannut yhtään aavistaa mitään. Kuudelta oli jo kovia kipuja ja lopulta noin kahdeksan aikaan olin sairaalassa ja kymmeneltä vauva syntyi. Toisessa raskaudessa mulla tuli aamulla verta alapäästä ja tajusin et synnytys alkaa. Näin kello kahdeksan ja vauva syntyi sairaalassa samana päivänä puoli kolme.

Vierailija
7/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaikenmaailman oireita jo ennen laskettua aikaa mutta käynnistykseenhän se meni yliaikasena. Olin hirveän pettynyt etten saanut kokea luonnollista synnytyksen alkua mutta vauvan kun sai syliin niin eipä sillä sitten ollutkaan väliä.

Vierailija
8/8 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja reipas olo. Pitkä kävely ulkona tai päivä kaupungilla nauttien alkaneesta äitiysvapaasta. Lapsivedet menevät ihan yhtäkkiä illalla  levossa reippailupäivän jälkeen. Supistukset käynnistyvät puolen tunnin sisällä.  Synnyttämään lähtö.

Näin alkoivat kaikki synnytykseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi