Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun pankkikortti sanoo "Ei myyntilupaa"?

Vierailija
04.08.2013 |

Vaihdoin pankkia ja sieltä tuli uudet pankkikortit, osuuspankista. Nyt kortti sanoo, että "Ei myyntilupaa". Osaako joku sanoa mitä tuo käytännössä voisi tarkoittaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat pankissa unohtaneet ruksata jonkun täpän kortin tietoihin (että sillä voi maksaa). Mulla kävi kerrannoin uuden kortin kanssa. Soita huomenna pankkiin.

Vierailija
2/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on rahat loppu ;) tai niin ainakin kaikki kaupassa luulee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:50"]

[/quote]

Ja sä sait tästä jotain ihmeellistä iloa itsellesi ?

Vierailija
4/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:54"]

[/quote]

Ja sä sait tästä jotain ihmeellistä iloa itsellesi ?

[/quote]

Älä nyt mun puolesta loukkaannu. Tosihan tuo on :-) ap

Vierailija
5/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, noin kävi mullakin op:ssä joskus uuden kortin kanssa. Tai siis ei sanonut mitään, vaan ei toiminut vaan. Pankissa sitten kerrottiin että lähettäjä "oli unohtanut panna kirjeeseen että soita kun olet saanut kortin, niin kytketään toimimaan". Kumma että seuraavalla kerralla tuli taas laatikkoon ilman mitään kytkemisiä.

Vierailija
6/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

HAHA, tyypillinen sadisti nainen!

Vierailija
7/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:44"]

[/quote]

HAHA, tyypillinen sadisti nainen!

[/quote]No näinhän se on, mäkin olin häpeissäni viimeksi kun ei kortti pelannut. Arvelin kassaa harjoittelijaksi, kun hieroi ja hieroi uutta korttiani kymmenen minuuttia ainakin, eikä millään meinannut ohittaa sirukortinlukijaa. Onneksi sattui vanhempi myyjä paikalle ja opasti - tapauksesta henkkareineen näytti seuraavan sen sortin näytös että muitakin jonossa seisovia kiinnosti.

Minäkin mietin lähdettyäni että jos se penteleen tili olikin tyhjä, eipä vain ollut.

Vierailija
8/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin vuosi sitten ja syy oli silloin se, että en ollut huomannut kortin menneen vanhaksi ja ottanut uutta käyttöön. Onneksi pankki oli samassa talossa ja vieläpä kassapalvelut aukikin ja sain nostettua käteistä. Siinä jo kassalla selittelin, että kyllä siellä pitäisi olla rahaa, kyllä ainakin perjantaina oli... :-)

Vierailija
9/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko korttisi asetuksista puuttua tieto siitä, minkä verran korttia voi käyttää? Esim. kaupassa 500 eur/pvä. Tutki nettipankista, voiko tiedon muuttaa itse. Minulla oli Osuuspankin kortti, jolta sai nostaa vain tietyn euromäärän päivässä. Suurensin euromäärää, niin isommatkin nostot onnistuivat. En muista, edellyttikö pankkikäyntiä vai pääsikö tiedon muuttamaan itse.

Vierailija
10/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku noista yllä olevista syistä tai sitten vain tekniikan ihmeellisyyksiä. Itsellä joku kerta ei kortti toiminut maksaessa. Oli käteistä mukana, niin maksoin sillä. Kävin toisessa kaupassa seuraavaksi ja siellä kortti toimi moitteettomasti. Tilillä oli katetta molemmissa kaupoissa asioidessani, ei tuon kauppojen matkan välisenä aikana ollut tullut lisää rahaa tilille.

Vierailija
11/12 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös asiallista alkaa haukkumaan ko. tilanteessa kassaa röyhkeäksi idiootiksi. Kassa työntekijän vikahan se ei ole.. Todistin moisen tilanteen juuri tällä viikolla. Kassatyttö parka, sai tosi suuret haukut itselleen..

Vierailija
12/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tällainen tulla jos kortti on varaStettu ja kuoletettu?

Kaupan kassalla oli nistin näköinen veijari ja 250e ostokset. Kokeili ainakin kolmea eri pankkikorttia ja kaikki sanoi että ei myyntilupaa.