Koronaepäily
Kävin elokuun alussa Riiassa risteilyllä. Olin laivalla tosi huolellinen ja vietin pääasiassa aikaa vain hytissä. Pesin aina kasiäni, jos kävin jossain ja käytin käsidesiä. Riiassa en käynyt kuin piipahtamassa sataman vieressä alkossa ostamassa jonkun verran juomaa. Nyt minulla on kuumetta, vilunväristyksiä ja yskää. Eihän tämä voi olla koronaa, kun kerran olin tosi varovainen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi mahtavalta reissulta!!
Piti hakea lasti juotavaa itselle ja kavereille, kun alkossa kaikki on niin kallista, mutta olin varovainen, kuten aiemmin kerroin.
Ole ryyppäämättä, jos ei ole varaa ostaa Suomesta.😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti hakea lasti juotavaa itselle ja kavereille, kun alkossa kaikki on niin kallista, mutta olin varovainen, kuten aiemmin kerroin.
Tyhmähän sitä on, jos kallista viinaa Suomesta ostaa, kun saa Latviasta halvemmalla ja suositusten mukaan sinne voi täysin vapaasti matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän sitä on, jos kallista viinaa Suomesta ostaa, kun saa Latviasta halvemmalla ja suositusten mukaan sinne voi täysin vapaasti matkustaa.
Mulla meni reilu 800 euroa juomiin Latviassa, saman jos olisi ostanut alkosta ei 2000 euroa olisi riittänyt.
Mietin vain, että melkoinen homma selvittää noita altistumisia ja tartuntaketjuja, kun aloittaja on toikkaroinut ensin laivaalla ja nyt viikon verran ympäriinsä varmasti umpikännissä, ettei edes muista missä on heilunut.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että melkoinen homma selvittää noita altistumisia ja tartuntaketjuja, kun aloittaja on toikkaroinut ensin laivaalla ja nyt viikon verran ympäriinsä varmasti umpikännissä, ettei edes muista missä on heilunut.
Siksi Sannan strategia onkin kestämätön, kun noita tartuntaketjuja ei oikeasti kukaan pysty selvittämään ja tauti pääsee leviämään holtittomasti. Tartuntamäärät kasvaa joka viikko ja viranomaiset pyrkivät peittelemään todellisia lukuja kuten Turun Skopje-keississä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi Sannan strategia onkin kestämätön, kun noita tartuntaketjuja ei oikeasti kukaan pysty selvittämään ja tauti pääsee leviämään holtittomasti. Tartuntamäärät kasvaa joka viikko ja viranomaiset pyrkivät peittelemään todellisia lukuja kuten Turun Skopje-keississä on nähty.
Täydellisessä maailmassa se olisikin mahdollista mutta käytäntö on ihan toista. Yksi henkilö menee koronatestin sijaan baariin vähäoireisena ja tartuntaketjujen alkuperä muuttuu saman tien epäselväksi pahimmillaan kymmenillä.
Kiurun pitäisi määräta ap:n kaltaiset ikuiseen karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Kiurun pitäisi määräta ap:n kaltaiset ikuiseen karanteeniin.
Mistä ap:n kaltaiset ihmiset eivät välittäisi pskaakaan. 😄
<br />
Vierailija kirjoitti:Mitäpä jos menisit testiin.
Ei pääse kuin ensi viikolla, ruuhkaa on.
Miten jonkun vajakin kuumeilu liittyy millään tavalla ihm is kauppaan tai lap si-p0rn 00n
?