Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaepäily

Vierailija
10.08.2020 |

Kävin elokuun alussa Riiassa risteilyllä. Olin laivalla tosi huolellinen ja vietin pääasiassa aikaa vain hytissä. Pesin aina kasiäni, jos kävin jossain ja käytin käsidesiä. Riiassa en käynyt kuin piipahtamassa sataman vieressä alkossa ostamassa jonkun verran juomaa. Nyt minulla on kuumetta, vilunväristyksiä ja yskää. Eihän tämä voi olla koronaa, kun kerran olin tosi varovainen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen voi olla noin viinankipeä, että lähtee ehdoin tahdoin itsensä sairastuttamaan mahdollisesti tappavaan tautiin. Aivotonta touhua.

Tai suutelee jotain jolla on tapp ava tauti esim H IV... mikä vi ttu tässä koronassa nyt pelottaa

Tärkeämpää olis keskittyä siihen että saadaan vaikka ih miskauppa ja lap si-p'rno lopetettua maailmasta.

Miten jonkun vajakin kuumeilu liittyy millään tavalla ihm is kauppaan tai lap si-p0rn 00n

?

Vierailija
22/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi mahtavalta reissulta!!

Piti hakea lasti juotavaa itselle ja kavereille, kun alkossa kaikki on niin kallista, mutta olin varovainen, kuten aiemmin kerroin.

Ole ryyppäämättä, jos ei ole varaa ostaa Suomesta.😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti hakea lasti juotavaa itselle ja kavereille, kun alkossa kaikki on niin kallista, mutta olin varovainen, kuten aiemmin kerroin.

Tyhmähän sitä on, jos kallista viinaa Suomesta ostaa, kun saa Latviasta halvemmalla ja suositusten mukaan sinne voi täysin vapaasti matkustaa.

Vierailija
24/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmähän sitä on, jos kallista viinaa Suomesta ostaa, kun saa Latviasta halvemmalla ja suositusten mukaan sinne voi täysin vapaasti matkustaa.

Mulla meni reilu 800 euroa juomiin Latviassa, saman jos olisi ostanut alkosta ei 2000 euroa olisi riittänyt.

Vierailija
25/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että melkoinen homma selvittää noita altistumisia ja tartuntaketjuja, kun aloittaja on toikkaroinut ensin laivaalla ja nyt viikon verran ympäriinsä varmasti umpikännissä, ettei edes muista missä on heilunut.

Vierailija
26/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että melkoinen homma selvittää noita altistumisia ja tartuntaketjuja, kun aloittaja on toikkaroinut ensin laivaalla ja nyt viikon verran ympäriinsä varmasti umpikännissä, ettei edes muista missä on heilunut.

Siksi Sannan strategia onkin kestämätön, kun noita tartuntaketjuja ei oikeasti kukaan pysty selvittämään ja tauti pääsee leviämään holtittomasti. Tartuntamäärät kasvaa joka viikko ja viranomaiset pyrkivät peittelemään todellisia lukuja kuten Turun Skopje-keississä on nähty.

Vierailija
27/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi Sannan strategia onkin kestämätön, kun noita tartuntaketjuja ei oikeasti kukaan pysty selvittämään ja tauti pääsee leviämään holtittomasti. Tartuntamäärät kasvaa joka viikko ja viranomaiset pyrkivät peittelemään todellisia lukuja kuten Turun Skopje-keississä on nähty.

Täydellisessä maailmassa se olisikin mahdollista mutta käytäntö on ihan toista. Yksi henkilö menee koronatestin sijaan baariin vähäoireisena ja tartuntaketjujen alkuperä muuttuu saman tien epäselväksi pahimmillaan kymmenillä.

Vierailija
28/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiurun pitäisi määräta ap:n kaltaiset ikuiseen karanteeniin.

Vierailija
29/31 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiurun pitäisi määräta ap:n kaltaiset ikuiseen karanteeniin.

Mistä ap:n kaltaiset ihmiset eivät välittäisi pskaakaan. 😄

Vierailija
30/31 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisit testiin.

Vierailija
31/31 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<br />

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos menisit testiin.

Ei pääse kuin ensi viikolla, ruuhkaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän