Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aito helsinkiläinen, yksinäisyys ja tylsyys loppui samantien kun pääsin sieltä pois!

Vierailija
10.08.2020 |

Vuosia oon Hesassa kärsinyt tylsyydestä, köyhyydestä ja yksinäisyydestä. Nyt kun muutin sieltä pois, niin tuntuu että elää taas! On ikioma puutarha nyt on lähes ilmainen oma harrastus, kauniita maisemia, luonnossa ei tule yksinäinen olo, ihmiset juttelevat kaupassa.

Helsingissä piti aina kärsiä siitä kun näki jätti ystävyysporukat Löylyssä, Seurasaares, milloin missäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei Stadi enää oo se mikä ennen. Voisin lähtee itsekin. Asuin 90-luvun laman aikaan pikkukaupungissa, eikä se silloin kyllä kovin sosiaalista ollut sielläkään. Maalla ollaan mutkattomia, se on ihan totta. Toisaalta siinä voi sitten kääntöpuolena tulla se juoruilu ja kyttäys, mistä ei kaupungissa niin tarvitse kärsiä.

Vierailija
2/5 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin pikkukaupunkiin, mutten oikein viihdy täälläkään. Ihmiset ovat rasistisempia ja äänestävät persuja. Naapureita kytätään. Haluaisin kai ihan korpeen johonkin mummonmökkion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuherruskuukausi. Toki voi olla, että sisimmässäsi olet aina ollut maalainen. En itse ymmärrä, miten Helsingissä olisi pakko kärsiä ystävättömyydestä tai kavereita ei voisi nähdä vaikka jomman kumman kotona tai puistonpenkillä merenrannassa.

Vierailija
4/5 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kuherruskuukausi. Toki voi olla, että sisimmässäsi olet aina ollut maalainen. En itse ymmärrä, miten Helsingissä olisi pakko kärsiä ystävättömyydestä tai kavereita ei voisi nähdä vaikka jomman kumman kotona tai puistonpenkillä merenrannassa.

Itse olen aina kokenut että mitä isompi kaupunki, sitä vaikeampi saada kavereita. Ihmisiä on niin valtavasti ja kohtaamiset ohimeneviä. Pienemmässä paikassa törmää samoihin ihmisiin useamminkin ja pääsee helpommin tutustumaan.

Vierailija
5/5 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilaiset eivät sano "Hesa".

Ohis.