Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua toivotaan, olen epätoivoinen miehen kuorsauksen takia

Vierailija
04.08.2013 |

En saa nukuttua kuin 2-4 tuntia yössä, koska mieheni kuorsaa koko ajan. Olen väsynyt ja epätoivoinen, itku meinaa tulla joka yö. Miten tähän tilanteeseen voisi saada muutoksen. Asuntomme on pieni kaksio, jossa itse nukumme makuuhuoneessa ja lapsi "olohuoneen" puolella. Mieheni on antanut ymmärtää ettei ala olohuoneen sohvalla nukkumaan ja ymmärrän kyllä sen. Iso mies ja normaali (pienehkö) sohva. Lisäksi asunto on yksin hänen, joten olisi se minustakin outoa, jos minä valtaisin yksin makuuhuoneessa. Olohuoneessa taas en voi nukkua, koska mieheni pelaa myöhään tietokoneella ja aamulla herää aikaisin töihin. Siinä olisi jatkuvaa liikettä ja valoja ja muuta. Päivällä en voi nukkua, kun pitää hoitaa lasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljaton ruokavalio auttaa kuorsaamiseen

(ai niin,eihän suomalainen voi olla ilman leipää ja puuroa)

Vierailija
22/23 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis miksi ihmeessä sä tilität teidän nukkumisjärjestelyistä sukulaisille? En käsitä mitä se niille kuuluu?"

Niin, eihän se niille kuulu mutta näkyy... Mutta tosiaan kun porukka tajusi että nukutaan eri huoneissa niin sain sontaa niskaani. Että kuinka rikon meidän avioliiton jne. Miehen puolelta, läheisiltä tuli etenkin kritiikkiä. Kuinka vaimo ei nuku samassa sängyssä miehensä kanssa, kamalaaaaa!!!!! Ei meidän poika kuorsaa, kyllä me se tiedetään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUKKULA auttaa! Googleta :)

T. Yksi aiemmin miehen kuorsauksesta kärsinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän