Olen niin kateellinen lauantaiaamuisin leikkipuistossa
90% lapsista on siellä isovanhempiensa tai isänsä kanssa.
Kommentit (14)
Mä oon välillä kateellinen ihmisille, joilla on leikkipuisto (jossa käy lapsia) kävelymatkan päässä kotoa!
Eli käy jossain teiniäitilähiön leikkipuistossa?
Kateellinen mistä? Että niin moni äiti on töissä ja niin moni lapsi on isätön?
Ai kateellinen siitä että vaimo on pistänyt ukon ja lapset pihalle että saa rauhassa siivota? mukavampaa minusta on siivota yhdessä Ja lähteä yhessä ulos sen jälkeen
Meillä ainakin lauantai on mun lepopäivä, lapset ovat poissa kotoa 9-15, joka lauantai
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 19:50"]
Ai kateellinen siitä että vaimo on pistänyt ukon ja lapset pihalle että saa rauhassa siivota? mukavampaa minusta on siivota yhdessä Ja lähteä yhessä ulos sen jälkeen
[/quote]
Olis taivaallista saada siivota rauhassa!
Mäkin olin kun esikoinen oli pieni, mutta ihmeitä tapahtui! Miehellä vain kesti muutaman vuoden kasvaa isäksi. Nyt hoitaa lapsia vähintäänkin sen puolet ajasta. Tänäänkin nukuin 11 asti. Luulin ettei sitä tapahtuisi ikinä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 19:50"]
[/quote]
Kaikista muuten ei ole:)
Haluan siivota rauhassa tai tulla siistiin kotiin, vihaan esim. imurin ääntä yli kaiken jos en itse ole varressa kiinni. Sitten se menettelee, imoirointi ei kyllä muutenkaan ole lemppari.
Jaa. Meidän lapset ei ole siellä ikinä isän kanssa eikä isovanhempia käytännössä ole ollenkaan kuvioissa. Minut saatat nähdä joskus lasten kanssa. En ole kateellinen. Olen päässyt oikeastaan yli isovanhemmattomuudesta ja siitä että mies valitsee tv:n katselun.
Saman oon huomannut, että usein siellä puistossa on isiä lasten kanssa, ja kyllä se välillä vihlaisee. Mutta sit ajattelen et mä oon meidän perheen isä ja äiti joten ihan ok että oon siellä puistossa sitten myös lauantaisin. ja jos lapsi on viikot päiväkodissa niin vkl onkin sitten luonnollista olla itse lapsen kanssa puistossa.
Meillä ei ole puistoa lähiseudulla tai edes kymmenien kilometrien säteelläkään. Jos olisi, minä se siellä istuisin. Mies nukkuu pitkään ja jos lähtee lasten kanssa jonnekin, niin ei ainakaan puistoon. Jalkapallokentälle, yleisurheilukentälle, kauppaan, lentokentälle katsomaan koneita tms. Mutta ei koskaan puistoon.
Minä muuten haluan siivota niin, että mies on lasten kanssa.
Joka toinen lauantai äidit on lapsien kanssa ja joka toinen lauantai isät................
En ole koskaan ollut lasten kanssa leikkipuistossa ihmettelemässä muita. Onneksi on oma piha, täällä ei kukaan katso, onko lasten kanssa isä, isoäiti vai lastenhoitaja.
En koskaan ole lauantaiaamuisin leikkipuistossa joten ei pienintäkään hajua, onko siellä edes ihmisiä.