Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde menee päin mäntyä

Vierailija
04.08.2013 |

Olemme mieheni kanssa soutaneet ja huovanneet. Nyt tuntuu olevan taas huono vaihe. Mieheni on minulle ilkeä seurassa. Tänäänkin hän loukkasi minua yhteisten ystäviemme läsnäollessa. En koe, että minua arvostetaan tässä suhteessa.

Olemme n. kolmikymppisiä. Huomaan miettiväni, millaista se olisi aidan toisella puolen. Mikään ei olisi liian myöhäistä. Toisaalta olemme olleet miehen kanssa yhdessä jo aika pitkään. Ei kai uuttakaan suhdetta olisi helppoa löytää tai rakentaa. En tiedä mitä tehdä. Lapsia ei vielä ole.

Onko kellään neuvoja tähän tilanteeseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele miehesi kanssa ja kerro mikä mättää, asiallisesti ja rauhallisesti. Miehille pitää sanoa asiat suoraan ja selkeästi, kiertoilmaisut ja hysteeriset purkaukset eivät toimi. Sano, että jos homma ei parane, lähdet. Jos ukko ei ota kuuleviin korviinsa, lähde. Olet kuitenkin vielä nuori.

Vierailija
2/3 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte yhteen? Oletteko naimisissa?Jos olette, miksi avioiduitte? Jollette, miksi olette pari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme aikoinaan yhteen, koska olimme tosi rakastuneita. Viime aikoina kipinä on sammunut väliltämme. Miestä ei juurikaan kiinnosta seksi. Mies on muutenkin aika kylmä tunteiltaan. Seurustely jatkuu, koska olemme tottuneet siihen. Emme ole naimisissa. Terveisin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi