Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan onnistuneesti poistanut puhelimesta sosiaaliset mediat niin ettei ole palannut käyttäjäksi

K0uku55a
10.08.2020 |

Ahdistaa, menee aikaa hukkaan, kyrsii, valeuutisia, kiusaamista, pinnallisuutta, piippauksia (notifications), yöllä tulee käytettyä niin ettei huomaakaan että kello on 1 yöllä....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 v sitten poistin fasebookin enkä ole takaisin liittynyt. Helppoa kun ei ole kavereita niin mitäs mä siellä yksin tekisin.

Vierailija
2/4 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten poistin kaikki. Ja olo on ollut paljon parempi. Ei todellakaan tee edes mieli mennä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistanut. Olen vain lopettanut käyttämisen. Ei ollut vaikeaa. Hirveetä ajanhukkaa vain.

Vierailija
4/4 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-hullun toinen avaus.

Miksi ihmeessä poistaisin sovelluksen (FB), joka helpottaa elämääni? Mistään muualta en samalla kertaa

- voi ostaa mustikoita paikalliselta poimijalta

- saa kiinnostavia tapahtumatietoja

- voi keskustella opinnoistani

- voi seurata työhöni liittyviä asioita

- saa ideoita harratuksiini

- saa tietoa ja ohjeita liittyen niin työ- kuin vapaa-ajan tekemisiini

- näe heti ajankohtaiset uutiset

ja paljon muuta.

Paljon enemmän minulla menisi aikaa netissä, jos kaikki nuo pitäisi hakea eri sivustoilta.

Enkä usko että kukaan muukaan poistaa some-sovelluksiaan puhelimistaan tämänkään ketjun ansiosta. Sinua harmittaa, kun päivityksistäsi ei tykätä, ja siksi haluaisit muidenkin poistuvan somesta. Aika säälittävä yritys.