Mies ei ilkeä ajaa kaupungissa pikkuautollani
Ei sitten saa tätä mun hyvässä kunnossa olevaa autoa myöskään lainaan edes työmstkoille jos hänen oma vanha kottero hajoo. Onko ok?
Kommentit (32)
Miksi naiset valitsee itselleen noita pikkuautoja ja sitten yrittää sulloa niihin rattaita, koiria, jne? Rahat ei riitä muuhun?
Voihan sitä kävellä tai ajaa pyörällä kans.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisia ja tyhmiä, kyllä. Sanonnat autoista peeniksenjatkeena ei ole tuulesta temmattuja. Tästä siis suoraan johdettavissa jotta pysykää siskot (ja veljet) kaukana isolla autolla ajavista äijänkutaleista, housuissa odottaa pettymys 😂😂😂
Hih hih, oli niin tai näin te vahvat, rohkeat ja itsenäiset nykynaiset olette tyytymättömiä ja ihmettelette, kun itkette itsenne yksin uneen, hih hih
En kyllä isosta sedinasta siirtyisi koirankoppiin kuin pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se pikkuauto olisi Datsun 100A tai 1982-1993 Micra niin ajaisin nielellään. M27
1990 keväällä valmistetun Micran saisi katsastettua jo museoajoneuvoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisia ja tyhmiä, kyllä. Sanonnat autoista peeniksenjatkeena ei ole tuulesta temmattuja. Tästä siis suoraan johdettavissa jotta pysykää siskot (ja veljet) kaukana isolla autolla ajavista äijänkutaleista, housuissa odottaa pettymys 😂😂😂
Kyllä, isoa autoa ajava saattaa olla rekkalespu, jolla on vain haiseva hikinen viiva siellä housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, oli niin tai näin te vahvat, rohkeat ja itsenäiset nykynaiset olette tyytymättömiä ja ihmettelette, kun itkette itsenne yksin uneen, hih hih
Hei, älähän nyt. Mihin naiset miestä tarvii? No, oman egon jatkeeksi...voidakseen haukkua miestään tyttökavereille ja ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla ja näin tuntea olevansa suhteessa se parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä niitä jatkeita on autot ja teillä naisilla miehet ja heidän autot. Ne pikkuautot on perheen naisten autoja ja ne paremmat on meidän perheen autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan kaikki ajeluni pikkuruisella vanhalla autollani. Halpoja kilometrejä.
m47
Ja aina voi hakea vastaavan tilalle eikä tarvitse korjailla ja ajella toisen autolla.
Sekin. Ja toisaalta noihin vanhoihin pikkukotteroihin saa halvalla varaosia, ja ne pystyy aika pitkälti korjaamaan myös itse. Alle 10v autoissa omatoiminen isompi korjailu alkaa olla mahdotonta.
m47
Miten se pikkuauto olisi muka vanha pikkukottero? Meillä pikkuauto on farkkua uudempi (tosin farkkukin on vain n. 6 vuotta vanha)
Meitä on moneen junaan. Itse kaipailisin pikkuautoista takapenkitöntä versiota, kun senkin tilan voisin käyttää paremmin. Isompi takakontti ja koko autoa lyhyemmäksi. Värin suhteen paras autoni ollut kirkkaan vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan kaikki ajeluni pikkuruisella vanhalla autollani. Halpoja kilometrejä.
m47
Ja aina voi hakea vastaavan tilalle eikä tarvitse korjailla ja ajella toisen autolla.
Sekin. Ja toisaalta noihin vanhoihin pikkukotteroihin saa halvalla varaosia, ja ne pystyy aika pitkälti korjaamaan myös itse. Alle 10v autoissa omatoiminen isompi korjailu alkaa olla mahdotonta.
m47
Näinhän sitä sanottiin korjaamisista jo vuosituhannen vaihteessa.....
Ihan samalla tavalla ne koiranluut ja jarrupalat vaihtui 2010 mallin autoon tuossa muutama vuosi sitten kuin vuoden 1991 autoonkin vuosia sitten. Nyt on mallia 2018 ja niin kauan vien leimahuoltoon kun on lainaa, sitten saa mies hoidella sen kotipihalla.
Jos se pikkuauto olisi Datsun 100A tai 1982-1993 Micra niin ajaisin nielellään. M27