Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotwife

Vierailija
10.08.2020 |

Olen joskus jostain lukenut, että hotwife pitää nilkkakorua jommassa kummassa nilkassa. Kummassa ? Ja onko jotain muita merkkejä kyseisen naisen haluista ulkopuolisille ?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut "merkeistä" joista hotwife in tunnistaa ja kiinnostaa kuulla asiasta lisää.

Vierailija
2/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä kummassa jalassa on. Nilkkakoru naisella ainakin joskus aikanaan vielä oli merkki siitä, että nainen saa luvalla olla muiden miesten kanssa.

Nykyistä merkitystä en kyllä tiedä, onko asia enää noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en viestittele mitään kun en tiedä mikä tuokin nyt taas on.

Vierailija
4/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe. Saisiko myös Hotwife lta itseltään kommentteja ?

Vierailija
5/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotwife korua pidetään oikeassa nilkassa. Myös korvarenkaita ja kaulakoruja on olemassa samasta aiheesta. Tatska on yleensä patarouva varsi alaspäin. Samoin esim t- paidoissa tai pikkareissa. Myös tuollaisella kuviolla olevia laukkuja olen nähnyt. Noita merkkejä käyttävät aisankannattajien vaimot.

Vierailija
6/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aisurin vaimo ja käytän "tarvittaessa" tuollaista t- paitaa, jossa on tuo patarouvan kuva.

Vierailija
7/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "tarvittaessa". Mutta toimiiko tuo esim. terassilla tai ravintolassa...tanssipaikalla, festareilla ?

Vierailija
8/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ÖÖÖ, kyllä yleensä toimii, jos jollakin on kiinnostusta tuollaiseen seksisuhteeseen, niin kyllä hän on tietoinen noista kansainvälisistä merkeistä. Siitä vain kokeilemaan, tulee mielenkiintoista.

Vierailija
9/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20 vuotta sitten teininä ihmettelin silloisen anopin nilkkakorua kun viikonloppuna hän aina tansseihin lähtiessään laittoi saunan päätteeksi korun toiseen nilkkaan kuin saunaan mennessä. Tätäkin tytöltäni kysyin mutta kiimasina vaan odotettiin heidän poistumista ja selitys sille tuli varmaan nyt.

Vierailija
10/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotenki ihastelin aina nilkkakorua anopilla ni se on jäänyt mieleen..

Vierailija
11/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot Wife QUEEN OF SPADES V Neck T Shirt ... ETSY on nettikauppan nimi, sieltä löytyy paljon muutakin muutakin.

Vierailija
12/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, tuollainen pitää saada heti. Mitähän mun mies sanoo, kun lähden tuollainen päällä kaupungille ? :D:D

Vierailija
13/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten meille, mitä miehesi tuumi tuosta ?

Vierailija
14/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa varmaan mukaasi sinne terassille, tai mihinnyt menettekin.

Vierailija
15/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa typerä merkki. Itse olen käyttänyt nilkkakorua varmaan 15 kesäisestä enkä ole koskaan tämmöisestä kuullutkaan. Uskaltaako sitä nyt enään käyttää kun avioliitossa on, en halua että kukaan ajattelee mieheni olevan joku reppana. Ja eikö kuka vaan nainen voi käyttää nilkkakorua, niinkuin rannekorua tai mitä tahansa korua.. hohhoijaa

Vierailija
16/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkakoru on ihana koru ei sitä ketään pettäjävaimot voi omia.

Vierailija
17/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan voi omia, mutta jos nilkkakoru, niin ei tarvitse ihmetellä jos niitä panoiseuran vonkaajia on jatkuvasti ympärillä. Jos käyttää "kaikkien" tuntemaa seksiseuran merkkiä, niin onhan se vähän hassua jos ei sitten olekaan panoseuraksi lähdössä.

Vierailija
18/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole merkitystä kummassa jalassa on. Nilkkakoru naisella ainakin joskus aikanaan vielä oli merkki siitä, että nainen saa luvalla olla muiden miesten kanssa.

Nykyistä merkitystä en kyllä tiedä, onko asia enää noin.

Ihan yhtä tunnettu merkki edelleen, ellei tunnetumpi. Hottisvaimot ja muut jotka saavat vieraissa käydä, käyttävät melkein aina nilkkakorua.

Se on helppo viesti jonka kaikki tuntee, mutta ei kuitenkaan liian selkeä, koska tottakai joku muukin nainen saattaa vahingossa pitää jos ei tästä tiedä.

Vierailija
19/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan voi omia, mutta jos nilkkakoru, niin ei tarvitse ihmetellä jos niitä panoiseuran vonkaajia on jatkuvasti ympärillä. Jos käyttää "kaikkien" tuntemaa seksiseuran merkkiä, niin onhan se vähän hassua jos ei sitten olekaan panoseuraksi lähdössä.

No ei ole kukaan mies ikinä tullut vonkaamaan vaikka on nilkkakoru ollut, ei edes ulkomailla. Siis ihan naurettava juttu. Jos se olis joku tietynlainen nilkkakoru niin asia olis eri. Jos joku mies oikeesti on niin urpo että ajattelee että nainen joka käyttää korua on kylän yhteinen polkupyörä ni pffffff.. kaikkea täälläkin kuullee..

Vierailija
20/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kukaan mies ikinä tullut vonkaamaan vaikka on nilkkakoru ollut, ei edes ulkomailla. Siis ihan naurettava juttu. Jos se olis joku tietynlainen nilkkakoru niin asia olis eri. Jos joku mies oikeesti on niin urpo että ajattelee että nainen joka käyttää korua on kylän yhteinen polkupyörä ni pffffff.. kaikkea täälläkin kuullee..

Voisko olla joku syy ettei tulla vonkaamaan😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän