Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin korona, nyt paniikkioireet tekevät tilanteen

Vierailija
10.08.2020 |

Etten osaa arvioida onko korona pahentunut vai kyse paniikkioikreista. Syke korkea, sydän muljahteli, hengitys nopeaa. Apua, miten tässä osaa arvioida vointiaan :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% sairastaa koronan lievänä. On varsin pieni todennäköisyys siihen, että kuuluisit jäljelle jäävään 1%:iin.

Eikö sinulla ole lääkitystä paniikkihäiriöön? Ota sitä ensin.

Vierailija
2/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan oire on paniikki. Menee hermostoon jotenkin. Jos sinulla on lääkitys paniikkihäiriöön, beetasalpaajia sykkeen tasaamiseen tms. Ota niitä hillitsemään oireita. Sinulla ei ole mitään hätää. Kuuluu taudinkuvaan olla paniikissa. Mitään oikeaa hätää ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele youtubesta mindfulness videoita. Menet rauhalliseen paikkaan makuulle, viltti päälle ja kuulokkeet korville. Sydänliitolla on hyviä videoita muu muassa.

Vierailija
4/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain mukavaa älä kuuntele oireita

Vierailija
5/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan normaali lenssutkin aiheuttaa paniikkituntemuksia, siksi pelkään todella paljon koronaa.

Tsemppiä!

Vierailija
6/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait tartunnan?

Vierailija
7/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vai 1% muka vain saa vakavan koronan. Erikoinen laskutapa, kun kuolleisuus koronaan on yli 4%...

Joku Putin-trolli täällä taas vähättelee vakavaa, yleisvaarallista tartuntatautia.

Vierailija
8/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit saada taudin jota ei ole olemassa? Kysy vaikka THL:ltä voisivatko lähettää sinulle dokumentit viruksen onnistuneesta eristämisestä ja tunnistamisesta... ei ole olemassa.

Vierailija
9/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait tartunnan ja minkälaisia oireita sulla on?

Tää haisee trollille.

Sairastin itse ehkä lyhyesti, vaikka testi oli nega. Olin vain todella sairas, kipua, uupumusta, maku ja hajupuutosta, palelua ja jotenkin sumuinen olo. Paniikista ei ollut tietoakaan, vaikka olen dg. masentunut.

Ruoka ei maistunut, mutta join. Lepäsin ja keräsin voimia testiin menemiseen.

Bussissa istuin tietysti maski päässä.

Vierailija
10/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää haisee trollille.

Sairastin itse ehkä lyhyesti, vaikka testi oli nega. Olin vain todella sairas, kipua, uupumusta, maku ja hajupuutosta, palelua ja jotenkin sumuinen olo. Paniikista ei ollut tietoakaan, vaikka olen dg. masentunut.

Trolli sunkin on oltava, julkisia ei tule käyttää testiin mennessä, asia on takuulla kerrottu puhelimessa kun olet testiaikaa soittanut.

Vierailija
11/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele youtubesta mindfulness videoita. Menet rauhalliseen paikkaan makuulle, viltti päälle ja kuulokkeet korville. Sydänliitolla on hyviä videoita muu muassa.

Nämähän ne vasta ahdistavia ovatkin.

Vierailija
12/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää haisee trollille.

Trolli sunkin on oltava, julkisia ei tule käyttää testiin mennessä, asia on takuulla kerrottu puhelimessa kun olet testiaikaa soittanut.

Milläs sitä sitten testiin pääsee, jos ei julkisilla saa kulkea, eikä taksiin ole varaa?

ohis

Vierailija
13/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää haisee trollille.

Milläs sitä sitten testiin pääsee, jos ei julkisilla saa kulkea, eikä taksiin ole varaa?

ohis

Tätä ei kannata kysyä minulta, ohjeet saa puhelimessa aikaa soittaessaan.

Vierailija
14/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää haisee trollille.

ohis

Tätä ei kannata kysyä minulta, ohjeet saa puhelimessa aikaa soittaessaan.

Mä sain ohjeet kulkea julkisilla.

Silleen pätemisesi ja haukkumisesi oli aivan turhaa, kun et taaskaan asiasta tietänyt mitään. Pitäskö sun hieman miettiä käytöstapojasi näissä tilanteissa?

Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
15/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Vierailija
16/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaan sairastuu vakavasti 20% ja jopa 70% sairastuneista saa pysyviä vammoja.

Korona on keskushermostosairaus joten paniikki on täysin ymmärrettävää.

Voi tulla muistisairaus myöhemmin, kaikki koronasta muistisairauden saaneet ovat saaneet paniikkihäiriön kaltaisia oireita.

Vai on joku jo saanut muistisairauden koronasta. Jopas on nopea muistisairauden eteneminen.

Vierailija
17/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% sairastaa koronan lievänä. On varsin pieni todennäköisyys siihen, että kuuluisit jäljelle jäävään 1%:iin.

Eikö sinulla ole lääkitystä paniikkihäiriöön? Ota sitä ensin.

Älä levitä valetietoa!

Koronan saa "lievänä" eli pärjää kotihoidossa 80%, 20% joutuu sairaalahoitoon.

Korona aiheuttaa noita sydän- ja verisuoni- sekä hermosto-oireita ja juurihan tutkittiin, että 70% koronan sairastaneista saa sydänvaurion.

Korona aikaansaa myös neurologisia oireita, se menee osalla ihmisistä aivoihin. Lue lisää www.eroonkoronasta.fi

Linkkisi ei todista väitteitäsi sydänvaurioista ja sairaalahoidon tarpeesta. Joten äläpä itse levitä valetietoa.

Sen kyllä uskon, että se vaikuttaa teillä hysteerikoilla enemmän aivoihin kuin keuhkoihin.

Vierailija
18/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vai 1% muka vain saa vakavan koronan. Erikoinen laskutapa, kun kuolleisuus koronaan on yli 4%...

Joku Putin-trolli täällä taas vähättelee vakavaa, yleisvaarallista tartuntatautia.

Se johtuu siitä, että korona on levinnyt vanhainkodeissa ja hoivalaitoksissa, joissa on monisairaita vanhuksia. Nuorten, perusterveiden aikuisten joukossa kuolleisuus ei ole edes tuota prosenttia.

Esimerkiksi Ruotsissa 5500 ihmistä on kuollut. Heistä 90% on yli 70-vuotiaita. Vain yksi lapsi ja yhdeksän alle 30-vuotiasta on kuollut.

Vierailija
19/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Saatat oikeasti pahentaa itse tautiakin panikoimalla, sillä stressi, ahdistus ja paniikki heikentävät todistetusti vastustuskykyä. Ota rauhassa, hengitä. Odota rauhassa nyt vaan mitä tapahtuu. Kannattaa muistaa että suurin osa selviää taudista vähällä. Totta kai jos tilanne pahenee lähdet lääkäriin. Mutta kannattaa nyt vain levätä ja ajatella asiaa järjellä. Koita vaikka tehdä jotain joka on sinusta mukavaa. Katso vaikka joku hyvä leffa.

Vierailija
20/31 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaan sairastuu vakavasti 20% ja jopa 70% sairastuneista saa pysyviä vammoja.

Korona on keskushermostosairaus joten paniikki on täysin ymmärrettävää.

Voi tulla muistisairaus myöhemmin, kaikki koronasta muistisairauden saaneet ovat saaneet paniikkihäiriön kaltaisia oireita.

Jos korona levisi vuodenvaihteessa niin on ollu pikaista muistisairauden kehittyminen ja diagnosointi alkaen henkilöiden positiivisesta koronatestistä. Ziisus! Terveydenhoito on tehokasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi