Mitä mieltä nimestä Sini?
Harkitsen tyttärellemme nimeä Sini. Mikään muu ei enää kuulosta niin kauniilta :) en ainakaan itse ole pitkään aikaan kuullut "Sinillä siivous sujuu" mainoksia, vai onko se vielä jollain ensimmäinen mielikuva nimestä? Ja saa ehdottaa toista nimeä. Haluan tytölle kaksi nimeä ja toinen nimi saa olla pitkäkin.
Kommentit (45)
Sini Sofia
Sini Vilhemiina
Sini Helmiina
Paha nimi jos lapselle tulee s-vika.
Sitten kun ne siivoustarvikkeet on Sini-merkkisiä niin ei oikein nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Sini Sofia
Sini Vilhemiina
Sini Helmiina
Ravihevosen nimiä, suomenhevosten :)
Mulla on Sini-teippiharja, se takertuu kaikkeen kii.
Laita ehdottomasti Sini Ilona.
Siinä olisi kahden koulukiusaajani nimet samassa.
Yrittivät mm polttaaa minua käsivarsiin ja kaulaan tupakantumpeillaan yläasteella, henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä kaksi vuotta.
Tunnen parijin Siniä.
Koiria molemmat.
Toinen taitaa olla Pouan Pekalla.
Sitten on se sääkoira Tsini jollain sääennustajalla.
Sini on kaunis nimi.
Sini Malviina
Sini Loviisa
Sini Auroora
Sini Alexandra
Sini Meri-Tuuli
Sini Susanna
Sini Ellen
Sini Meliina
Sini Mimosa
Sini Matilda
Sini Amalia
Sinillä siivous sujuu ja sini sorsa.
Sini Helmi. Tämän olisin antanut omalle tyttärelle mutta tulikin poika:)
Sini on aika tylsä nimi. Ja tuntuu jotenkin väärän sukupolven nimeltä, kun 80- ja 90-luvuilla annettiin paljon tuota nimeä.
Huh, onko katkerat mammat löytäneet tänne ketjuun haukkumaan kaunista nimeä? Tunnen useamman Sinin ja he kaikki ovat kauniita, pitkähiuksisia, iloisia ja ystävällisiä nuoria naisia. Ei ihme jos av-mammojen miehetkin ois kuolannut niiden perään ;)
Itse olen kolmikymppinen Sini. En ole koskaan nimeä vihannut enkä ikinä ole kuullut mitään negatiivista nimestä. Tuntuu neutraalia. Hyvä nimi tytölle, nykyään ei hirveän suosittu varmaan.
Nätti mielikuva väristä, mutta nimen äänneasusta en hirmuisesti pidä. Jotenkin sellainen aina vähälle huomiolle jäänyt nimi. Toiseksi nimeksi voisi rimmata:
Sini Tuulia
Sini Marleena
Sini Eveliina
Sini Jasmin
Sini Helena
Hajuton, väritön ja mauton. Eli neutraali ja tylsä niin kuin aiemmat kommentoijat kirjoittaneet. Etenkin blondilla mitäänsanomaton, mutta brunetelle voisi sopia. Äänneasu töksähtävä eikä siis kovin kaunis. Suvi on saman tyyppinen tylsä blondin nimi, vaikka merkitykseltään sekin kaunis.
Minusta muuten neutraali nimi mutta yksi tuntemani Sini on senkin nimen pilannut v-mäisyydellään. Johtuu tietty henkilöstä itsestään eikä nimestä.
Ihan hyvä nimi. Kävi mielessä kun omalle tytölle nimeä mietin.
Ehdotukseni on Sini Susanna sillä oletuksella, että sukunimenne ei ala s-kirjaimella. Toinen vaihtoehto Sini Pauliina.
Sini Lyydia