Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikkien naisten haavena, että miehen kroppa ja tulot olisivat kuin NHL-jääkiekkoilijalla?

Vierailija
10.08.2020 |

Vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta mitäpä sitä sulle kertomaan, kun olet jo päättänyt, että tuo on se, mitä kaikki naiset haluavat.

Vierailija
2/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vähän liian bulkkeja mun makuun. Ja tulojen puolesta riittää oikein hyvin että tienaa suunnilleen saman verran kuin minä, niin kummankaan ei tarvi toista elätellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpikaan ainakaan minun haaveita. Miehessä on luonne tärkeämpää kuin kroppa ja kenenkään toisen rahoilla loisena en koskaan alkaisi elämään.

Vierailija
4/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kaipaa kumpaakaan ja minullekin riittää, että kroppa kunnossa, lompakolla ei väliä, kunhan pystyy itsensä elättämään.

Vierailija
5/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Tietty kiva kroppa olisi ihan jees, mutta korvien väli on kroppaa huomattavasti tärkeämpi ominaisuus. Kovin varakastakaan miestä en haluaisia, koska en halua loisia kenenkään toisen rahoilla.

Vierailija
6/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kropasta tulee kumminkin sellainen timojutila-mallinen ja miehen tuloilla ei ole ollut tapana elää. Itselleni tuollainen palkka kyllä maistuisi. 

Vierailija
7/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ja sen näkee jo katukuvasta kun katsoo minkälaisilla miehillä on puolisot.

Vierailija
8/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kuulostaa enemmän miesten kuvitelmalta.

Vierailija
9/9 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on ja sen näkee jo katukuvasta kun katsoo minkälaisilla miehillä on puolisot.

Suosittelen, että todella menet sinne kadulle katsomaan, etkä vain luolasi suojista kuvittele, millaista kadulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi