70% pitää ottaa KORONA-rokote - 30% vapaamatkustajia
Kommentit (24)
Koittakaapas mut ottamaan sen. EN halua sitä!
Mielenkiintoista kutsua järkeviä vapaamatkustajiksi tilanteessa, jossa ei ole olemassa mitään faktatietoa siitä, että koronan sairastaminen tai rokote antaisi immuniteettia. Kysymys kuului, ottaisitko rokotteen, jos se olisi olemassa ja sitä suositeltaisiin, ei siis kysytty, ottaisitko rokotteen, jos se olisi turvallinen, tehokas eikä aiheuttaisi minkäänlaisia sivuoireita ja silti takaisi rokotesuojan loppuiäksi.
Minusta nuo 70% ovat pelkästään typeriä, heille riittää pelkkä suosittelu, ei tarvita tehoa tai turvallisuutta.
Kyselytutkimusten mukaan prosenttisi ovat väärin päin, koska vain noin kolmannes aikoo ottaa rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Verbillisä lauseita, niin muut mitä tarkoitat. Kun lusikalla, niin kauhalla ei voi.
En ota. Te muut voitte lähteä koekaniineiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verbillisä lauseita, niin muut mitä tarkoitat. Kun lusikalla, niin kauhalla ei voi.
Mun jälkeinen kommentti selventää ajatuksiani.
Pelottaa ne sivuvaikutukset.
Ei haittaa olla ns. vapaamatkaaja jos 70 prossaa kerran pitää rokotetta niin herkullisena ja turvallisena ettei malta olla kokeilematta ja on valmis ottaman vastaan mahdolliset sivumaut, vaikkei tiedä yhtään mitä ne voisivat olla. En minä kuitenkaan vaadi ketään kokeilemaan. Minun En lähe suin päin kokeilemaan mitään. Erossa olen kaikista rokotteista ollut jo 17 vuotta
Vapaamatkustajan leima on taatusti kivampi taakka kannettavaksi kuin jokin uusi autoimmuunivaiva.
Jos Suomi ei voi pakottaa maskien käyttämistä, niin mitenköhän se aikoo pakottaa rokotteen ottamisen?
Täytyisi ensin tietää sivuvaikutukset ja kuka ne suostuu korjaamaan. Sitä enenn ei kannata kokeilla. Narkelopsiatkit vielä hoitamati. Jos olisin saattohoidon terminaalivaiheessa niin sitten ehkä raskisi testatakin, kun ei olisi enää mitään terveydestä menetettävänä
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi ei voi pakottaa maskien käyttämistä, niin mitenköhän se aikoo pakottaa rokotteen ottamisen?
Samalla tavalla kuin muut maat pakottavat käyttämään maskia; estämällä pääsyn esim. kouluihin, julkisiin, pankkeihin, toimistoihin, kauppoihin tms. jos sinulla ei ole sitä.
Veikkaan että jossain vaiheessa tulee joku kuvallinen "olen rokotettu" -kortti joka pitää esittää päästäkseen asioimaan eri paikoissa, ja rokottamattomien elämästä tehdään todella vaikeaa.
En kyllä ota covidrokotetta vaikka siitä tulisikin "puolipakollinen".
Teknologia paha... tiede paha... lääketiede paha.. Viddu mistä tämä keskiajan ja taikauskon paluu oikein juontaa???
Voin sanoa, että ei paljon hetkauta jos aloittaja pitäisi minua "vapaamatkustajana" :D
En tule ottamaan rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Teknologia paha... tiede paha... lääketiede paha.. Viddu mistä tämä keskiajan ja taikauskon paluu oikein juontaa???
Viddu mistä teitä pällejä, jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä pelkästään toistamalla sanaa ’tiede’, sikiää? Mistään ei jakseta ottaa selvää, luetaan vaan iltapaskalehtien tuoreimmat uutiset.
Ihmisiä suistuu työttömyyteen ja yt-potkituilla on nyt päivittäin aikaa ahtaa sieluunsa koronakauhua ja rokotehimoa lisääviä uutisia.
Miten niin pitää ottaa 70 prosentin? Eikö olisi reilua että hötsi on joko kaikille pakollinen tai kaikille vapaaehtoinen? Mitä pahaa 70 prossaa on tehnyt ansaitakseen sivuvaikutukset ja ken määrittää keitä ovat net joiden täytyy koettaa pärjätä vaikutusten kanssa? Keitä sitten ovat ne joilla on oikeus olla kokematta mitä rokootteesta aiheutuu?
Ken saa mielenrauhan vain kokeilemalla uutta hypetyshötsiä, sallittakoon se hänelle. Älköön sellainen kuitenkaan luulotelko että kaikki saavat mielenrauhansa takaisin sillä keinoin. Eipä myöskään ole kovin hyvää mainosta uudelle rokotteelle ettei usko siitä olevan apua, jolleivät kaikki muutkin uskalla sitä kokeilla.
Miten tuollaisella epäluottamuksella saisi ketään "vapaamatkaaja-veteraania" luottamaan uusiin hötseihin?
En oo ainakaan kuullut että mun pitäisi ottaa. Ilmoitetaanko tekstiviestinä se, keiden täytyy olla koekaniineina?
Aion olla vapaamatkustaja, kunnes tiedetään rokotteen teho ja haittavaikutukset. Niitä haittavaikutuksia aivan varmasti on, prosessi on ollut niin nopea.
No mistä minä vielä tiedän kun koko rokotetta ei vielä ole.