Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihania nuo leffat, mitkä on tehty ennen älypuhelimia

Vierailija
09.08.2020 |

Niin ihanaa katseltavaa kun leffoissa kukaan ei räplää älypuhelinta, ei edes taustalla näkyvät ihmiset, vaan kaikki on läsnä siinä hetkessä missä milloinkin ovat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😔

Vierailija
2/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelimet <3 Metsoloissa (joo ei ole leffa :D ) Antti ihmettelee että kuka siellä nyt soittaa... Ihan kuin olisi ollut oma isoisä vastaamassa puhelimeen, toki tämä ilahtui aina suuresti kun soittaja oli hänen kaverinsa joka tykkäsi soittaa usein :)

Ja 2000-luvun alun leffoissa tai sarjoissa se älytön kännykkä vain lojuu jossain ja sitten se piippaa tai alkaa soida. Ennen sitä ei ole tarvetta räplätä puhelinta, koska siellä ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisissa sarjoissa näyttelijät kävelevät tai ajavat autolla ja puhuvat puhelimessa. Katsoiko joku Karppia? Uskomatonta sontaa ja mutinaa, jengi haahuili paniikissa ympäriinsä kännykkä korvalla.

Vierailija
4/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaisissa sarjoissa näyttelijät kävelevät tai ajavat autolla ja puhuvat puhelimessa. Katsoiko joku Karppia? Uskomatonta sontaa ja mutinaa, jengi haahuili paniikissa ympäriinsä kännykkä korvalla.

Olen huomannut saman. Hienoon suuntaan ollaan menty.

Vierailija
5/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites me saataisiin tuo aika takaisin?

Vierailija
6/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nykypäivänäkin tehdä leffoja, joissa ei käytetä älyluureja. Itse ainaskin jättäisin ne pois, jos olisin elokuva käsikirjoittaja.

Vierailija
7/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😔

Kännykällä vastasit sitten.

Hieman ironista sanoisinko.

Vierailija
8/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänkin tehdää leffoja ja sarjoja joissa ei kovin paljon käytetä puhelimia (tietoinen valinta toki).

Suomalaisissa sarjoissa räplätään koko ajan puhelimia.

Vierailija
9/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Nuoret ja etenkin lapset rakastavat puhelimiaan enemmän kuin isovanhempiaan. Jos menet joltain 20 vee mimmiltä puhelimen ottamaan niin hän on valmis tappamaan sinut. Se luuri on, liioittelematta, tärkeämpi kuin tuntemattoman henki.

Vierailija
10/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ehkä syy miksi ihannoin fantasia ja kauhu elokuvia.

Vierailija
11/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😔

Kännykällä vastasit sitten.

Hieman ironista sanoisinko.

Ei se tarkoita että vaikka teknologia menee eteenpäin ja me ihmiset siinä virran mukana menemme tarkoita sitä, etteikö muutos voisi tuntua loppujen lopuksi aika surulliselta.

Vierailija
12/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Nuoret ja etenkin lapset rakastavat puhelimiaan enemmän kuin isovanhempiaan. Jos menet joltain 20 vee mimmiltä puhelimen ottamaan niin hän on valmis tappamaan sinut. Se luuri on, liioittelematta, tärkeämpi kuin tuntemattoman henki.

Tot kai on tärkeempi! Miks mä välittäisin jonkun tuntemattoman elämästä?

tajuu pässi, et siinä luurissa on MUN elämä ja sen pois ottaminen on MUN mielestä sama kun yrittäsit ottaa MUN elämän, joten sietäisitkin de laa.

Vierailija
13/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vanhoja kotimaisia elokuvia. Ei taatusti ollut iki ihanalla Tauno Palolla heinäladossa kännykkää!

Vierailija
14/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunnelma elokuvissa on se mihin mä olen kiintynyt. Harvemmin mä oon nähnyt elokuvia, missä luurit olisivat "pääosissa".

Vierailija
15/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instavoima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tajuu pässi, et siinä luurissa on MUN elämä ja sen pois ottaminen on MUN mielestä sama kun yrittäsit ottaa MUN elämän, joten sietäisitkin de laa.

Tuohan sen kiteytti. Elät siellä virtuaalimaailmassa, mutta sinulla ei ole oikeaa elämää. Surullista.

Vierailija
16/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa ennen älypuhelimien aikakautta niistä puhelimista monesti myös ilahtuu, koska ne on niin usein Nokiaa. Oma suosikkikohtaus on Bridget Jonesissa, kun ovat kavereineen viettämässä iltaa ja se gay-ystävä purkaa laatikosta jotain uutta Nokia 3210 :D

Vierailija
17/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämän takia uudet suoersankarielokuvat sijoitetaan 90- ja 80-luvulle, kuten Jokeri ja tulevat Batman-elokuva.

Vierailija
18/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instavoima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan sen kiteytti. Elät siellä virtuaalimaailmassa, mutta sinulla ei ole oikeaa elämää. Surullista.

Surullisempaa ehkä on, ettet erota noin ilmiselvää trollia