Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henrikssonia järkytti, miten knsaliset ja os poliitikoista vaati tiukempia toimia. Onpa Henrikssonilla oudot mielipiteet. Linkki

Vierailija
09.08.2020 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/760e21db-3462-454d-91b4-bd32b0b46…

Hän mielestään ihmisten pitää itse olla tarkoin koronan suhteen. Ettei valtion tarvitse rajoittaa.

Henriksson on kyllä erittäin väärässä. Ruotsissa on tarkasteltavissa, mihin tuollainen Henrikssonin tyyli johtaa.

Osa kansasta on välinpitämättömiä ja se määrä riittää katastrofiin. Muistatteko vaikka se pubin Helsingissä. Se ei sulkenut, vaikka oli jo suositus sulkea kaikki juottolat. Ja sillä riitti asiakkaita. Siitä oli juttua lehdissä. Se sulki vasta, kun tuli valmiuslain mukainen määräys sulkea.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kansalaiset ja osa poliitikoista

Vierailija
2/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terveyden pitäisi mennä edelle.

Minun mielestäni tiukat toimet olisivat olleet tarpeen keväällä ja ovat sitä nyt uudelleen. Uusi Seelanti sai tukahdutettua koronan ja siellä juhlitaan sadatta koronatonta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa että aikuisia ihmisiä pitää hallitusten tyttöjen käskeä tekemään jotain. Oletteko oikeasti niin tyhmiä ettette itse ymmärrä mitään?

Vierailija
4/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos. Varsin järkevää tekstiä Henrikssonilta. Kyllä nousee pisteet mun silmissä. Hienoa, että kaikki eivät lähde mukaan tähän kohnotukseen!

Vierailija
5/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusministeriltä jännää puhetta. Ei tunnu tuntevan ihmisluontoa ja havainnoivan realistisesti maailman tilannetta. Eikö ole huomannut, että matkailijat ei pidä karanteenia ja levittää virusta?

Suurin osa edelleen perustelee toimiaan : ” ei ole kielletty, niin on sallittua”

Johtamisesta myös kyse. Ei pandemiaa johdeta toiveella käyttäytyä hyvin.

Vierailija
6/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se outoa että aikuisia ihmisiä pitää hallitusten tyttöjen käskeä tekemään jotain. Oletteko oikeasti niin tyhmiä ettette itse ymmärrä mitään?

Sinä taidat olla näitä suoraan matkalta julkisilla baariin ja työpaikalle tyyppejä. Siksi tarvitaan tiukempia toimia.

Vierailija
7/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni 19-v kaveri ei viitsimyt olla karanteenissa Puolan matkan jälkeen.

Tämä esimerkiksi.

Vierailija
8/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole, vaan hallituksen tyttöset ovat. Ilman opposition patistusta ja presidentin kantaa asiaan kukaan tytöistä ei olis tajunnut höykäsen pöläystä mistään. Marinkin ylimielisenä tokaisi, että me emme tälläiseen syysflunssan tapaiseen ala mitään spektaakkeleita tekemään. Ämmät johtaa, kaikki perseelleen, ilma miehiä. Sama kanalassa, ilman kukkoa, kanat nokkis simät toistensa päästä.

Vierailija
9/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin tiellä sitten mennään. Ehkä joitain rajoituksia kuitnkin tarvitaan ainakin paikallisesti.

Vierailija
10/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylinopeutta turhaan valvotaan.

Eikös ihmiset itsekin osaa ajaa suositusten mukaisesti. Ihan turhaa kontrollointia.

Miksei kaikkia lääkkeitä saa ilman reseptiä. Hölmöä kontrollointia.

Miksi tarvitaan ajokortteja. Kai ihmiset itse tietävät, kun osaavat ajaa riittävän hyvin.

Vierailija
11/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Henriksson ole huomannut, että Ruotsissa tehtiin hänen haluamallaan tavalla ja ollaan vaikeuksissa.

Vierailija
12/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruåtsalainen haluaa Ruotsin tilanteen meillekin. Tengelöitsijä.

Vierailija
13/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullua, että kansanedustaja sättii kansalaisia, jotka vaativat tiukempia toimia.

Eikö hän edustakaan kansaa. Vai ovatko rkp:n äänestäjät jotenkin outoja. (Mun mies oli jopa jäsen nuorempana. Lopetti, kun liberaalisuus alkoi ärsyttää.)

Vierailija
14/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksessa 4 prosentin kannatuksella

Vierailija
15/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylinopeutta turhaan valvotaan.

Eikös ihmiset itsekin osaa ajaa suositusten mukaisesti. Ihan turhaa kontrollointia.

Miksei kaikkia lääkkeitä saa ilman reseptiä. Hölmöä kontrollointia.

Miksi tarvitaan ajokortteja. Kai ihmiset itse tietävät, kun osaavat ajaa riittävän hyvin.

Hyviä pointteja. Oikeasti hirveää kyttäystä ja kyykytystä.

Ennen sai heroiinia apteekista noin vain. Olisipa vieläkin niin...

Ja vapaa nopeus taajaman ulkopuolella. Aah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan