Jennifer Aniston raskaana?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013080217324881_vi.shtml
Kyllähän tuo vatsa vähän pömpöttää...
Ja kyllä alkaa olla kiire, jos lapsen meinaa hankkia, on tuota ikää jo sen verran.
Kommentit (9)
Luulen että on raskaana. Ihana juttu hänelle!
Mä katoin kanssa ensin samaa, mutta sitten ajattelin että tuollainen satiiniasu saa vatsan pömpöttämään. Ja tieto siitä, että Aniston on ollut "raskaana" sensaatiolehtien mukaan jo vuosia...
Haha, Aniston suorastaan hehkuu, alavatsa aavistuksen pömpöttää, ja miehen naamalla ilme joka huutaa "voi vittujen kevät". Selvä tapaus.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:12"]
Mä katoin kanssa ensin samaa, mutta sitten ajattelin että tuollainen satiiniasu saa vatsan pömpöttämään. Ja tieto siitä, että Aniston on ollut "raskaana" sensaatiolehtien mukaan jo vuosia...
[/quote]
Joo, kyllä tuollaisen pömpön voi saada kuukautisten lähestyminen tai menopaussikin aikaan, mutta tuo kuva jossa kädet on vatsalla ja poseeraa kuin olisi viimeisillään raskaana, antaa kyllä aihetta epäillä. Naurettavaa patsastella tuollaisen "ehkä saattaa olla"-pömpön kanssa, mutta toisaalta tiedän tunteen. Olin itsekin ihan varma oloni ja pienen muutoksen takia että koko maailma epäilee lasketun ajan olevan heti huomenna, kun plussasta oli pari päivää :D
Jos maha noin pömpöttää muista syistä niin ehkä olisi valinnut toisenlaisen asun. Varmaan halusi näin paljastaa raskauden. Kyllä sen kohta tiedottaja vahvistaa.
höpölöpö, vanhan naisen pömppömaha tuo on eikä mikään raskausmaha
Tottakai on raskaana, laihahan hän muuten on. Onnea vaan heille!
Jos ei ole raskaana, haluaa tahalleen aiheuttaa mediakohua uuden leffansa takia. Ja kyllä tuollaiset pömppövatsat saa piiloon hollywoodin korseteilla sun muilla jutuilla...
Taas yks mummoäiti lisää. Varmaan pyytää Pittin kummiksi.