Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi on vain nimi... Jotain tolkkua näihin nimien haukkumisketjuihin!!!

Vierailija
02.08.2013 |

Aikuiset ihmiset... Miten jotakuta voi ärsyttää niin paljon toisen ihmisen lapselleen antama nimi, että siitä pitää oikein netissä anonyymisti purnata???Keksin joku miljoona parempaa tapaa käyttää aikaani, tosin tämä viesti oli pakko laittaa kun tuli mitta täyteen. SO WHAT jos naapurin mukulan nimi löytyy suosikkilistoilta, niin se on kuulkaa aina ollut ja tulee olemaan että jokaisella sukupolvella on ne omat muotinimet ja suosikit, koittakaa elää asian kanssa! Jokainen päättää ihan vapaasti miten jälkikasvunsa nimeää, eikä siihen pitäis kellään olla nokan koputtamista. Voisitte nimipurnaajat vaihteeksi vaikka sitten kertoa meille muille, että mimmoiset nimet sitten ovat SALLITTUJA ja sellaisia ettei teitä vaan ärsytä??!!! Listaa kehiin vaan  te Emmojen, Aadojen, Onnien ja Lucasten vihaajat, niin saadaan jotain rakentavaa ainesta keskusteluun... Terv. Kyllästynyt rv 18

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa näitä nimiketjuja enää avata, enkä ole myöskään tippaakaan kiinnostunut mitä mieltä joku tuntematon av-mamma on mieltä jostakin nimestä. En tiedä minkälinen ihminen jaksaa päivästä toiseen jankuttaa täällä nimiä, mutta mun ystäväpiiriin ei ainakaan sellaisia ihmisiä kuulu.

Vierailija
2/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niinpä. Jokainen valitsee sen nimen kuin huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pahimmat purnaajat olla itse näitä muotinimen antaneita, harmittaa kun muiden tenavilla on sama nimi! ;)

Vierailija
4/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jokainen saa tietysti antaa lapselleen nimeksi minkä haluaa. Osallistun silti noihin ketjuihin. Olen aina ollut kiinnostunut nimistä, ja kaikesta kieleen liittyvästä yleensäkin. Tarkoitukseni ei missään nimessä ole haukkua lapsia tai heidän vanhempiaan, vaan puhua nimistä. Minusta on kiva nähdä, millaisista nimistä muut pitävät ja mistä eivät jne. Toivon, että herkkänahkaisemmat mammat, jotka ovat antaneet lapselleen muotinimen, eivät avaa noita ketjuja. Minä en ainakaan halua pahaa mieltä kenellekään.

Vierailija
5/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:41"]

Taitaa pahimmat purnaajat olla itse näitä muotinimen antaneita, harmittaa kun muiden tenavilla on sama nimi! ;)

[/quote] Samaa mietin! 

Vierailija
6/6 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolukka pillussa`?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi