Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bilettääkö yli 30-vuotiaat enää?

Vierailija
02.08.2013 |

Jos bilettää, niin miten? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut bilettää ja jotkut ei. Isoissa kaupungeissa varsinkin osa bilettää ihan samalla tavalla kuin kaksikymppisenä vaikka viisikymppisenäkin, eli voivat käydä baareissa ja yökerhoissa. Osalla on myös kaveripiiriä jonka kanssa bilettää, osalla ei.

itse olen niitä joita ei koskaan nuorenakaan kiinnostanut bilettäminen, joten ei vanhanakaan.

Vierailija
2/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 36v ja kyllä mä pari-kolme kertaa käyn vuodessa kaveriporukalla pippaloimassa. Ikä vaan on tehnyt sen, että vaikka ei joisikaan paljon niin valvomisesta ei meinaa palautua puoleen viikkoon mennessäkään. Mutta välillä pitää laittaa tanssijalalla koreasti ja pitää muutenkin hauskaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää nappaa riehuminen jossakin ravintolassa, harrastin sitä teininä liikaa. En oikeastaan tiedä muitakaan ikäisiäni, jotka sitä harrastaisivat. Nyt ikää on 39v ja "bilettänyt" olen viimeksi noin 17 vuotta sitten. :)

Vierailija
4/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:05"]

Ei enää nappaa riehuminen jossakin ravintolassa, harrastin sitä teininä liikaa. En oikeastaan tiedä muitakaan ikäisiäni, jotka sitä harrastaisivat. Nyt ikää on 39v ja "bilettänyt" olen viimeksi noin 17 vuotta sitten. :)

[/quote]

Mun mummo oli kasikymppisenä vieläkin sellainen että kävi tansseissa ja saattoi ottaa sormustimellisen konjakkia. Minusta ei yhtään huono juttu ;)

Vierailija
5/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohta olen 40 ja minä olen bilettänyt aikanaan ihan tarpeeksi, ei kiinnosta lähteä bilettämään, varsinkin kun kaupungilla hilluminen kapakkareissuineen ei ole mitään halpaa touhua. Minä nautin siitä, että pääsen hyvin syömään ja nautin siinä samalla lasillisen viiniä. Sitäkään ei tapahdu kovin usein, koska lapselle on hankala saada hoitajaa.

Vierailija
6/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin baareissa riekkumassa parikymppisestä kolmekymppiseksi noin kerran viikossa. Sitten tahti hidastui, ja nyt 34-vuotiaana käyn sellaisilla "tanssia aamuun asti" -sessioilla baareissa noin pari kertaa vuodessa. Asiakaskunta tuntuu monissa paikoissa kovin lapsekkaalta, ja kyllä ne touhut on jo niiiin nähty vuosikymmenessä. Plus että ei se riekkuminen ole kolmen päivän krapulan väärti. ;)

Nykyään istun paljon mieluummin iltaa kavereiden kanssa tai vaikka herkuttelen kunnon illallisella viinin kera. Kai mä sit oon tulossa vanhaksi? ;)

Vierailija
7/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä. Bilettäminen voi olla hyvin erityyppistä, illanistujaisista reiveihin. Kaikki nuorekkaat yli kolmekymppiset, joita tunnen "bilettävät". Eivät halua juurtua sohvaan läskiytymään. Ei biletys tarkoita örvellystä tai pettämistä (kuten täällä usein kuvitellaan).

Vierailija
8/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät biletä. Sitten nelikymppisenä kun on erottu, niin sitten bilettävät taas. Ja se biletys on baarissa oluella olemista / musiikin kuuntelua.

Vierailija
9/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää vanhana jaksa, sen on silloin parikymppisenä aikanaan kokenut. Nykyään on kivempi syödä hyvin, juoda vähän viiniä ja jutella ystävien kanssa mukavia. Aika aikaansa kutakin.

Hienoa jos joku yli kolmekymppisenä vielä jaksaa riekkua aamuyöhön asti juoden viinaa, mä en krapulankaan takia enää pysty.

Vierailija
10/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v ja tosiaankin ns biletän....käyn parin ystävän kanssa yökerhossa,käyn yksinkin siellä tanssimassa.Tykkään siitä ja käyn usein ihmisten ilmoilla.Se EI tarkoita sitä, että joka kerta täytyisi olla polkimet solmussa, alkoholia VOI ottaa vähemmänkin,ei joka kerta keskitujakkaa känniä!

Vierailija
11/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole 36 v kahden teinin äiti ja kyllä käyn bilettämässä. Kaverit tai itse järjestämme illanistujaisia, joista sitten jatketaan baariin ja ehdottomasti tanssimaan. Tanssi on niin mun juttu, en jaksa baarissa juomassa istua. En niinkään ryyppää, noin 5-6 siideriä tai muuta juomaa koko illan aikana yleensä. Ulkona käyn varmaan keskimäärin kerran kuussa, joskus harvemmin joskus useammin.

Vierailija
12/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siihen menee, että syömässä käydään ja sitten jossain aikuisten suosimassa kapassa ehkä ottamassa jälkkäriksi jotain. Yleensä miehen kanssa. Pyrimme varsinkin perjantaisin olemaan niin aikaisin liikkeellä, että ehdimme kotiin ennen ruuhkaa. Joskus helteellä saatamma piipahtaa terassilla. 

Vierailija
13/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:39"]

Olen 39 v ja tosiaankin ns biletän....käyn parin ystävän kanssa yökerhossa,käyn yksinkin siellä tanssimassa.Tykkään siitä ja käyn usein ihmisten ilmoilla.Se EI tarkoita sitä, että joka kerta täytyisi olla polkimet solmussa, alkoholia VOI ottaa vähemmänkin,ei joka kerta keskitujakkaa känniä!

[/quote]

Yksin yökerhossa? Mitä ihmettä siellä teet? Minusta se oli kivaa silloin nuorena joskua käydä bilettämässä just kaverin kanssa, mutta en kyllä enää viitsisi millään lähteä, saati yksin.

Enkä ole mummoutunut noin muuten, ihan nuorekas olen mutta nuo riekkumiset baareissa on vaan niin nähty ettei enää kiinnosta.

Vierailija
14/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Olemme pystyyn kuolleita. Elämä on päättynyt.

Vierailija
15/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v kahden teini jatkaa, että olen siis naimisissa ollut 17 vuotta pian ja mies harvemmin käy bilettämässä, muutaman kerran vuodessa kaveriensa kanssa. Yhdessä käymme syömässä, teatterissa, leffassa tms.

Vierailija
16/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn yksin baareissa, en juomassa alkoholia, vaan keskustelemassa miesten kanssa.

Vierailija
17/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ne on nuorena nähty? Jos tykkää tanssimisesta niin tuskin se yhtäkkiä lopahtaa. Tai se, että kavereiden kanssa käydään ensin syömässä ja sitten mennään tanssimaan ja porukalla ajellaan kotiin, eli kukaan ei kännää mutta hauskaa on ja ehtii höpistä kaikesta maan ja taivaan välillä. Toivottavasti mulle ei kauheasti tule elämän aikana asioita eteen jotka on "jo nähty 20v sitten."

Vierailija
18/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:14"]

Riippuu niin ihmisestä. Bilettäminen voi olla hyvin erityyppistä, illanistujaisista reiveihin. Kaikki nuorekkaat yli kolmekymppiset, joita tunnen "bilettävät". Eivät halua juurtua sohvaan läskiytymään. Ei biletys tarkoita örvellystä tai pettämistä (kuten täällä usein kuvitellaan).

[/quote]

No, mun mielestä illanistujaiset eivät ole "bilettämistä". Eikä se, ettei käy baareissa, tosiaan tarkoita sitä, että lösähtäisi sohvalle läskiytymään. :D Kyllä mä ainakin lenkillä käyn, vaikken enää baaribiletystä harrasta. Ja kärsin bilettämisestä kolmen päivän krapulan, vaikken juuri mitään joisikaan. Ihan pelkästä valvomisesta.

Vierailija
19/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:39"]

[/quote]

Yksin yökerhossa? Mitä ihmettä siellä teet? Minusta se oli kivaa silloin nuorena joskua käydä bilettämässä just kaverin kanssa, mutta en kyllä enää viitsisi millään lähteä, saati yksin.

Enkä ole mummoutunut noin muuten, ihan nuorekas olen mutta nuo riekkumiset baareissa on vaan niin nähty ettei enää kiinnosta.

[/quote]

Tutustun ihmisiin ja ennenkaikkea tanssin.Siis ihan humppaa/iskelmää jne.En mä diskota halua yksin.Kaverin kanssa on kivempi mennä, mutta ei ole mitään estettä yksinkään mennä.Tykkään jutella ihmisten kanssa ja joskus löytää tyypin,jonka kanssa voi kaverustua tai jopa ystävystyä.Enkä tarkoita seurustelusuhteita koska elän parisuhteessa.

Vierailija
20/22 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en biletä. Muutaman kerran vuodessa tulee lähdettyä yökerhoon, lähinnä ehkä johonkin pikkujouluihin tai polttarien/häiden jatkoille tms. erikoistilanteessa. Ulkona kyllä käydään, mutta lähinnä kavereiden luona viettämässä iltaa ja sen jälkeen ehkä johonkin pubiin istuskelemaan, ei varsinaisesti "bilettämään":

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi