Nainen, missä määrin laitat painoarvoa miehen leualle?
Kommentit (62)
Ei mitään, ellei ole pullea kaulaton kaksari. Nenällä sen sijaan on paljonkin painoarvoa, ihme, etteivät palstakeijot intoile siitä.
Pitää olla terveet leukanivelet ettei miehen syödessä kuulu ärsyttävää naksumista.
Mulla itselläni on kunnon leuka rännillä joten joku leuaton pallinaama on tietty vähän...
Hyvin paljon se merkitsee. Miehen leuan pitää olla jykevä ja sellainen laatikkomainen.
Tinderissä katson aina leukaa ennen kuin päätän, kumpaan suuntaan miehen swaippaan.
Jos suoraa purentaa ei saatavilla, mieluummin lievä ylä- kuin alapurenta.
Semmonen iso, narskuttelusta syntyvä ja hampaita yhteen purressa ohimolla asti jännittyvä purulihas on seksikäs.
Narskuttelu valitettavasti on epäseksikästä. You win some, you lose some...
No eipä ole juuri merkitystä leualla. Katse ja hymy tärkeimmät. Ja siks tinder kuvissa miehillä vetoaa kuvat missä näkyy silmät ja hymy. Totiset arskakuvat ohitan riippumatta siitä oliko muuten minkä näköinen.
En mä sitä tietoisesti mieti, mutta kai se vaikuttaa jonkun verran siihen onko mies komea vai ei.
Totaah...jos nyt on jotenkuten normaaliksi laskettava niin hyvä. Jotenkin huvittavia nää leukakeskustelut, muistan kuinka joskus 80-luvulla ihannoitiin miehillä "hiirenpillua" leuassa. Että oli kova juttu kun leuassa oli reikä =D
Ehkä se tuli sen ajan menestyneistä miehistä, ainakin John Travoltasta muistan sen.
Kaunis leuka on plussaa, mutta en minä muuten viehättävää miestä pelkän vääränlaisen leuan takia skippaa.
”Vääränlainen leuka” (en viitsi sanoa ruma) tarkoittaa minun tapauksessani epäsymmetristä, kasvoihin nähden huomattavan isoa tai pientä leukaa.
Tällä hetkellä olen tosi ihastunut yhteen silmissäni aivan täydelliseen mieheen, ja ihastelen ja pussailen usein hänen leukaa ja nenää, koska ne on niin kauniit.
Steroidipelleillä on usein laatikkoleuka. Ja ovat myös usein aggressiivisia. Sekö on ihanne?
Ihan ykkösjuttu! Siksi olen aina ihaillut Leuka-Virtasta.
Ehdottomasti astronauttikirurgilaatikkoleuka.
Sellainen American Dad-leuka on tietysti ihanne. Muunlaiset eivät ole miehiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti astronauttikirurgilaatikkoleuka.
Mutta vain jos se leuka on öisin kalsarimallileuka!
Vierailija kirjoitti:
Totaah...jos nyt on jotenkuten normaaliksi laskettava niin hyvä. Jotenkin huvittavia nää leukakeskustelut, muistan kuinka joskus 80-luvulla ihannoitiin miehillä "hiirenpillua" leuassa. Että oli kova juttu kun leuassa oli reikä =D
Ehkä se tuli sen ajan menestyneistä miehistä, ainakin John Travoltasta muistan sen.
Mäkin muistan tuon 😄.
Vierailija kirjoitti:
Steroidipelleillä on usein laatikkoleuka. Ja ovat myös usein aggressiivisia. Sekö on ihanne?
Juu, palstamiesten unelmamiehellä on sellainen laatikkoleuka.
Ripustan miehen leukaan täyteen ahdetun kauppakassin.
Sen verran painoa.