Nainen, missä määrin laitat painoarvoa miehen leualle?
Kommentit (62)
Pidän mieheni leuasta, mutta en oikeastaan osaa sanoa, onko se pyöreä, terävä vai neliskanttinen. Painoarvo on osiensa (kasvot) summa, koska pidän myös hänen nenästään, silmistään ja hymystään. Mieheni leuka on todennäköisesti isompi kuin minun leukani, koska hän on mies ja muutenkin isompi. Leukafetissiä minulla ei ole, enkä yleensä kiinnitä vastaantulevien ihmisten leukoihin huomiota. Viimeksi kiinnitin kadulla huomiota leukaan, kun siinä keikkui palmikko. Ajattelin, että se oli hauskan näköinen. Minkä näköinen kukka muuten on leukoija? Vääräleukainen ihminen on sellainen, joka vitsailee tai ilveilee koko ajan. En ole koskaan hirveästi miettinyt leukoja, jokaisella on omanlaisensa. Nyt yritin miettiä ja kirjoittaa kaiken, mitä leuoista tuli mieleen, koska tuli sellainen tunne, että yrität kysyä kevyesti asiaa, joka on jostain syystä sinulle tärkeä. Enempää en millään keksi, toivottavasti vastaukseni oli tarpeeksi tyhjentävä Sinulle. Toivottavasti jaksoit lukea tekstini loppuun. Ja jos tiedät, minkä näköinen leukoija on, kerrothan minulle? Asia alkoi vaivaamaan. Toivottavasti ajatukseni eivät jää kieppumaan siinä, niin voi käydä yllättävän helposti, kun rupeaa pohtimaan. Pitäisi keksiä jotain mielenkiintoisempaa ajateltavaa.
Hyvää loppusyksyä Sinulle! 🍁☀️
Ei yhtään mitään. Ei kiinnosta miehet ja vielä vähemmän niiden leuat.
Leuan on oltava vähintään samanlainen kuin Juha Koistisella, muuten ei sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steroidipelleillä on usein laatikkoleuka. Ja ovat myös usein aggressiivisia. Sekö on ihanne?
Juu, palstamiesten unelmamiehellä on sellainen laatikkoleuka.
Kovasti nämä palstamiehet ovat aina niiden Tom of Finland-tyyppisten miesten ihailjoita.
Mitähän se kertoo heistä itsestään? Hmm...
En laita läheskään yhtä paljon kuin ap.
Laitan painoarvoa 2,87 viehättävyyspistettä.
Jykevä leuka pitää olla. Sellainen kunnon laatikkopää. Lentäjäkirurgi.
Tästäkin näkee miten naisten silmissä jykeväleukaisuus on se normi, muuta kommentoidaan sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, ellei ole pullea kaulaton kaksari. Nenällä sen sijaan on paljonkin painoarvoa, ihme, etteivät palstakeijot intoile siitä.
Oon itsekin ihmetellyt koska nää keksivät alkaa keskittyä miesten neniin. Se on varmaan se seuraava teema, kun tähän leukapakotukseen on kyllästytty.
En muista ikinä kiinnittäneeni huomiota kenenkään leukaan, ellei se puutu lähes kokonaan, eli suun jälkeen linja kääntyy sisään kaulan päin ilman että leuka erottuu ollenkaan, tai leuka on terävästi ja selkeästi ulospäin työntyvä. Kumpikaan ei sinänsä edes haittaa, kunhan kiinnittää huomion.
Silmät on kasvoissa tärkeintä. Jos niillä ja katseella hurmaa, se riittää.
Harva mies kärsii nenättömyydestä mutta leuattomuus on melko yleistä ja saa näyttämään betamieheltä
Ennen tälle palstalle tuloa en ollut koskaan edes miettinyt miesten leukoja. Edelleenkään en niitä mieti muulloin kuin lukiessani palstapoikien homoeroottisia kuvauksia miehistä, jotka olisivat täydellistä Tom of Finland -materiaalia.
”Elä itke Ritke Vorresteri, sullahan on leuka ku puuliiteri...” Mulle miehen leuan muodolla tai koolla ei ole koskaan ollut mitään väliä. T: nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä tietoisesti mieti, mutta kai se vaikuttaa jonkun verran siihen onko mies komea vai ei.
Tämä oli ensimmäinen järkevä vastaus. Ei ihminen ole niin hyvä analysoimaan omia mielenlieitään, että tietäisi, kuinka tärkeä vaikka leuka on kiinnostuksen heräämisen kannalta. Tuollaiset asiat ovat vaistomaisia ja alitajuisia. Ei niitä itse tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies kärsii nenättömyydestä mutta leuattomuus on melko yleistä ja saa näyttämään betamieheltä
Hevonpeetä. Jos miehellä on alahampaat, hänellä on alaleuka. Hampaat on syytä olla, siinä leuan mielenkiinto, that's it. Keskellä naamaa ei kuitenkaan sovi olla kärsää, perunaa, hyppyriä tai naisellistä söpönöpöä. Iso ja suora, jalomuotoinen tuulenhalkoja on paljon oleellisempi komeuden kannalta. Nuo leukajutut ovat niitä mihin miehet kiinnittävät huomiota miehissä, tosin sekin on nykyään ihan ok.
Ei kovin jykevää leukaa mielellään, mutta nenä saisi olla mielellään iso. Tärkein mulle on miehen pituus eli pidän pitkistä miehistä. Ei tarvitse olla komea. Nättipoika on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin jykevää leukaa mielellään, mutta nenä saisi olla mielellään iso. Tärkein mulle on miehen pituus eli pidän pitkistä miehistä. Ei tarvitse olla komea. Nättipoika on turn off.
ps. Esimerkiksi Ridge Forresterin leuka ei miellytä yhtään. Nyt kun mietin, niin mieheni ovat olleet enemmänkin pienileukaisia ja kapeakasvoisia. Isot leuat eivät siis näytä miellyttävän alitajuisesti. Hienot nenät sen sijaan on olleet kaikilla miehilläni.
En kiinnitä asiaan sen vertaa huomiota, että osaisin kuvailla edes oman puolisoni leukaa. Ihan höpöjuttu tämä että naisille kelpaisi vain tietynlainen leuka. Varmaanjos joku kokee jatkuvaa torjutuksi tulemista ihmissuhteissaan, on helpompi alkaa analysoida ulkonäköään kuin etsiä syitä omasta käyttäytymisestään.
Miehellä Pitää olla riittävä leuka. Miehen pitää näyttää kasvoiltaan mieheltä, mutta toisaalta taas kammoan liian kauniita/komeita miehiä.
Jotenkin oletan että leuka on itselleni merkitsevä osittain siksi, että oma leukani on pienehkö. Kai etsin automaattisesti miestä joka paikkaa omia heikkoja kohtiani. Ja toisaalta taas ne vahvat piirteeni taas ovat sellaisia että en kiinnitä niin paljon miehessä niihin huomiota.
No ainakin Desperate Lonees-deittisivuston ja Middle East West Ouagadougou Universityn tutkimusten mukaan kaikki maailman naiset swaippaavat baarissa näkemiään miehiä valokuvan perusteella sänkyynsä vain jos valokuvalla on Tosi Iso Leuka, kun verrokkiryhmänä käytetään kuvia kumkvatista ja perunasalaatista.