Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä määrin laitat painoarvoa miehen leualle?

Vierailija
09.08.2020 |

Mitä leuka Sinulle merkitsee?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin jykevää leukaa mielellään, mutta nenä saisi olla mielellään iso. Tärkein mulle on miehen pituus eli pidän pitkistä miehistä. Ei tarvitse olla komea. Nättipoika on turn off.

Meitä on siis kaksi nenänaista. Mä taas pidän ennemmin lyhyistä kuin pitkistä miehistä, iso pituuserokin on ärsyttävä, sillä huonolla tavalla.

Vierailija
42/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane painoa leukaan, mutta ripustin kerran vehkeeseen pyyhkeen. Ihan vain nähdäkseni, pysyykö se siinä. Pysyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin jykevää leukaa mielellään, mutta nenä saisi olla mielellään iso. Tärkein mulle on miehen pituus eli pidän pitkistä miehistä. Ei tarvitse olla komea. Nättipoika on turn off.

Meitä on siis kaksi nenänaista. Mä taas pidän ennemmin lyhyistä kuin pitkistä miehistä, iso pituuserokin on ärsyttävä, sillä huonolla tavalla.

Siltä vaikuttaa :)   Kaikilla miehilläni on ollut isot, kulmikkaat nenät, kapeat kasvot ja pituutta reilusti yli 190 cm. Sellainen pyöreä nenä ei ole ollut yhdelläkään ihastuksellani. Täällä palstalla kun puhutaan niin paljon ulkonäöstä, niin olen huomannut, että kaikki poikaystäväni ja aviomieheni ovat olleet hyvin samanlaisia kasvonpiirteiltään, vaikken ole sitä tietoisesti valinnut.

Vierailija
44/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ridge Forresterin leukaa eikä Hjalliksen leukaa, vaan normaali leuka on hyvä, mikä ei kiinnitä huomiota.

Vierailija
45/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, ellei ole pullea kaulaton kaksari. Nenällä sen sijaan on paljonkin painoarvoa, ihme, etteivät palstakeijot intoile siitä.

Totta. Seuraava trauman aihe on ehkä pieni nykerönenä.

Vierailija
46/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, ellei ole pullea kaulaton kaksari. Nenällä sen sijaan on paljonkin painoarvoa, ihme, etteivät palstakeijot intoile siitä.

Totta. Seuraava trauman aihe on ehkä pieni nykerönenä.

Se olisi virkistävää vaihtelua. Neniä jaksaisivat naisetkin kommentoida ja arvostella, vaikka sehän ei taida olla palstapeikkojen tavoite.

Vierailija
47/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole montaa ajatusta miesten leuoille uhrannut. Miehelläni on tällainen "kaulaton kaksari" ja melko pieni terveysvaiva lyhytleukaisuuteen liittyen. Ei ole haitannut.

Vierailija
48/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole montaa ajatusta miesten leuoille uhrannut. Miehelläni on tällainen "kaulaton kaksari" ja melko pieni terveysvaiva lyhytleukaisuuteen liittyen. Ei ole haitannut.

Olisi pitänyt olla tarkempi. Tarkoitin kaulattomalla kaksarilla hyvin ylipainoisten miesten päärynänmuotoista päätä. Terveysvaivat eivät siinä mallissa liity ensisijaisesti leukaan, tuntemiani vaivaa uniapnea.

Vierailija
49/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen American Dad-leuka on tietysti ihanne. Muunlaiset eivät ole miehiä ollenkaan.

Iso leuka ja pieni nenä on eiei minulle. Tykkään, jos miehellä on iso nenä ja pieni leuka.

Vierailija
50/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen American Dad-leuka on tietysti ihanne. Muunlaiset eivät ole miehiä ollenkaan.

Iso leuka ja pieni nenä on eiei minulle. Tykkään, jos miehellä on iso nenä ja pieni leuka.

Kyllä. Ehdottomasti noin päin, kapeat kasvot ja pieni leuka, iso nenä. Itse asiassa yksi kaikkein komeimmista miehistä jonka tiedän on leuaton, mikä tekee hänestä jotenkin ihan vastustamattoman ja lutusen.  

Vierailija
51/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan kiinnitä huomiota ihmisten leukoihin vaan aluksi enemmänkin siihen kokonaisuuteen ja myöhemmin muihin yksityiskohtiin. Omalla miehellä on kapeat pitkähköt kasvot, joten leukakin taitaa olla kapea. Erityisesti pidän hänen upean värisistä silmistä, leveähköstä suorasta nenästä, täyteläisistä huulista ja kivan muotoisista korvista. Hänen väritys on myös upea, kun iho on lämpimän sävyinen, huulet pinkkiin taittavan punertavat ja silmät sinertävän vihreät.

Vierailija
52/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ehdottomasti noin päin, kapeat kasvot ja pieni leuka, iso nenä. Itse asiassa yksi kaikkein komeimmista miehistä jonka tiedän on leuaton, mikä tekee hänestä jotenkin ihan vastustamattoman ja lutusen.  

Meitä on siis kolme! Omallakin puolisolla on iso ja suora nenä, leuastaan en tiedä, kun en ole koskaan nähnyt parrattomana.

Vierailija
53/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on leuka-Virtanen?

Vierailija
54/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, ei missään nimessä sellaista isoa leukaa, leuaton on parempi kuin normaali ja jos kasvot ovat kapeat ja nenä iso, niin aletaan olla kasvoista ihannemies.

Vierailija
55/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin että kyllähän se heti pistää silmään jos ei ole ollenkaan leukaa. Valitettavasti negatiivisesti. En ole mikään leukaintoilija, mutta kyllähän semmoiset sopusuhtaiset kasvot on parhaat (=eli juuri hänen leuka näyttää hyvältä hänen kasvoissaan).

Vierailija
56/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista komea mies äänestyksistä muuten harvemmin löytyy miehiä, joita pitäisin komeina, mikä johtuu varmaan siitä, että monien leuka on liian iso ja nenä liian pieni, minkä lisäksi ovat todella lyhyitä minun makuuni. Pidän siis kaksimetrisistä kapean mallisista miehistä ja inhoan bodattuja kaappeja, mutta vartalo ihannemiehelläni on kuitenkin voimakas eli pitkät jalat ja leveät hartiat luonnostaan. 

Vierailija
57/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää jos leuka on iso. Ja nenä pieni. Se nenänpää ei siis saa olla siellä kasvojen keskellä korkeussuunnassa. Mutta kaipailisin kuvia niistä laatikkoleuoista.

Vierailija
58/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sellainen vulvankyntöleuka..

Vierailija
59/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://amp.knowyourmeme.com/memes/son-i-am-disappoint

Onko tämä siis se laatikkoleuka, jota haetaan vai häh?

Vierailija
60/62 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoinen juttu kai se pienileukaisuus on sekä naisilla että miehillä?...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän