Voisiko joku kertoa että miten pystyy ihastumaan niihin jotka eivät nyt viehätä lainkaan?
Eli jos tilanne on se että ei ikinä saa niitä joihin ihastuu, mutta tarjolla olisi kuitenkin aika ajoin sellaisia jotka eivät viehätä...Niin miten täällä ihmiset ovat onnistuneet muokkaamaan itseään niin, että ihatuvat näihin tarjolle oleviin?
Yksinäisyys jo kyllästyttää...
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö olet taas vasta etsimässä puolisoa. Niin olit myös toissapäivänä, kun kyselit pitäisikö tyytyä sellaiseen, jota ei oikeasti halua, kun ei saa sellaista jonka haluaisi. Eilen koit tarpeelliseksi ilmoittaa olevasi tyytymissuhteessa. Tänään taas yrität tyytyä.
Hae ammattiapua, pelle. Jos aikuinen mies vatvoo tuollaisia päivästä toiseen niin onhan hän avun tarpeessa, näkeehän sen jokainen.
Osaisitko keskustella ilman henkilöhyökkäyksiä? En tehnyt eilen tai toissapäivänä tuollaisia aloituksia
Että ihan sattumalta tänä viikonloppuna täällä on miehiä, jotka eivät saa haluamiaan naisia vaan pohtivat tyytymissuhdetta. No, tässä vinkki: etsi ne aiemmat keskustelut ja lue niissä annetut kommentit. Ei tarvitse kirjoittaa kaikkia uudestaan.
Voin vastata omasta puolestani. Olen ollut poissa palstalta monta kuukautta, viimeksi kävin varmaan ennen koronaa. Nyt olen tällä viikolla jumiutunut tänne turhankin pitkiksi ajoiksi. Olen provoillut jonkun verran mutta lähinnä kirjoittanut ihan rehellistä asiaa. Eli ainakin minun läsnäoloni on tosiaan ihan sattumaa.
t. mies, viestin nro 15 kirjoittaja.
Naiset rakastuvat miehiin jonka kanssa harrastavat seksiä. Ap, anna vaan sille rumalle miehelle piparia muutaman kerran niin alat tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap mies vai nainen?
Oletan että nainen koska mies ajattelee reikä kun reikä viimeistään siinä vaiheessa kun on ollut pari kk puutteessa.
Ja nainen on se reikä siihen asti kunnes mies laukeaa...Tähän vastattiin jo tässä ketjussa.
Jos romanttista tunnetta hakee, ei tuo ole vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö olet taas vasta etsimässä puolisoa. Niin olit myös toissapäivänä, kun kyselit pitäisikö tyytyä sellaiseen, jota ei oikeasti halua, kun ei saa sellaista jonka haluaisi. Eilen koit tarpeelliseksi ilmoittaa olevasi tyytymissuhteessa. Tänään taas yrität tyytyä.
Hae ammattiapua, pelle. Jos aikuinen mies vatvoo tuollaisia päivästä toiseen niin onhan hän avun tarpeessa, näkeehän sen jokainen.
Osaisitko keskustella ilman henkilöhyökkäyksiä? En tehnyt eilen tai toissapäivänä tuollaisia aloituksia
Että ihan sattumalta tänä viikonloppuna täällä on miehiä, jotka eivät saa haluamiaan naisia vaan pohtivat tyytymissuhdetta. No, tässä vinkki: etsi ne aiemmat keskustelut ja lue niissä annetut kommentit. Ei tarvitse kirjoittaa kaikkia uudestaan.
Minua ei ainakaan yllätä että suomesta löytyy useampia miehiä vastaavanlaisessa tilanteessa.
Suomessa on nyt ennennäkemättömät naisten markkinat kun miehiä on jo 70 000 enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-39, ja tilanne sen kuin pahenee.
Miehen on paljon vaikeampi pariutua kuin 10 vuotta sitten
Näinhän tämä on....kurja on naista etsivän miehen kohtalo suomessa vuonna 2020
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan yllätä että suomesta löytyy useampia miehiä vastaavanlaisessa tilanteessa.
Suomessa on nyt ennennäkemättömät naisten markkinat kun miehiä on jo 70 000 enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-39, ja tilanne sen kuin pahenee.
Miehen on paljon vaikeampi pariutua kuin 10 vuotta sitten
Ja miten tyytyminen tuota tilannetta muuttaa? Ap yrittää tyytyä 50-80 vuotiaaseen naiseen (tai mistä ikäluokasta se naisten enemmistö sitten alkaakin)?
Mistähän se johtuu, kun "epäviehättävästä" tuleekin ykskaks viehättävä, kun hän alkaa tapailla/seurustella jonkun muun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on paljon vaikeampi pariutua kuin 10 vuotta sittenJa miten tyytyminen tuota tilannetta muuttaa? Ap yrittää tyytyä 50-80 vuotiaaseen naiseen (tai mistä ikäluokasta se naisten enemmistö sitten alkaakin)?
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se johtuu, kun "epäviehättävästä" tuleekin ykskaks viehättävä, kun hän alkaa tapailla/seurustella jonkun muun kanssa?
Eipä ole tullut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsekin huomasin tämän eilen kun olin uimarannalla. Siellä oli ihan ok-näköisiä muijia, mutta eniten huomiota kiinnitti kuitenkin tytsy, joka tuli rannalle poikaystävänsä kanssa. Hän oli rannan ainoa nainen jolle olisi tehnyt mieli mennä juttelemaan, vaikka ei hän tasoltaan ollut muita kummempi, sellainen 7.
Olen pariinkin kertaan yrittänyt seurustella miehen kanssa johon en ollut ihastunut. Ei luonnistu minulta pidemmän päälle, en ymmärrä miten muut pystyvät. En osaa teeskennellä, mieluummin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pariinkin kertaan yrittänyt seurustella miehen kanssa johon en ollut ihastunut. Ei luonnistu minulta pidemmän päälle, en ymmärrä miten muut pystyvät. En osaa teeskennellä, mieluummin olen yksin.
Minäkin kerran kokeilin, ja se oli kyllä yksi iso virhe
Etpä olisi sille naisellekaan hääppöinen kumppani, olla nyt tyytyjän kanssa. Näinköhän nainen sitten tyytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kerran kokeilin, ja se oli kyllä yksi iso virhe
Täällä myös yksi joka tunnustaa. Eijei.
Mieti ensin mihin ihastut toisessa ja mistä se johtuu. Useimmilla on haaveita tietynlaisesta kumppanista. Haaveet ovat aina mielen konstruktio. Monien unelmakumppania ei edes voi olla olemassa. Toisten unelmakumppani on olemassa, mutta on niin harvinainen ettei sellaiseen ole käytännössä mahdollisuutta. Danny saattaa seurustella 50-vuotta nuoremman kanssa, mutta kuinka moni epärealistisin kriteerein kumppania etsivä löytää sopivan?
Tunnen keski-ikäisen naisen, joka etsii vakavaa suhdetta parikymppisten komeiden miesten kanssa. Hän saa tinderissä mätsejä ja seksiä, mutta ”jostain syystä” parisuhdetta ei synny. Hän ilmeisesti elää omassa todellisuudessaan, jos ei näe ettei sellainen parisuhde ole normaalia. Ehkä hän ei osaa ihastua enää muihin, koska on alkanut uskomaan ajatuksiaan, vaikka todellisuus yrittää pettymyksillä viestittää kuinka asiat oikeasti ovat.
Ei sellainen onnistu, ei ainakaan minulta.
Osaisipa kertoa. Aina olen silti onnistunut, vaikka toinen ei ihan ideaali olekaan. Tosin on myönnettävä että muutaman, jotka olivat ihastuneet minuun, hylkäsin. Ehkä heidän kanssaan olisi onnistunut paremmin kuin yksinelo. Ehkä kyse on heittäytymisestä. Toiset löytävät aina uuden kumppanin ja toiset elävät elämäänsä yksin, eikä ne tutut tai tuttujen kumppanit mitään malleja ole eikä laatikkoleukajasonmomoakirurgiastronautteja
Eihän suhdetta tule aina edes vaikka molemmat ovat ihastuneita.
Helpompaa oli nuorena ja kiimaisena.
Ehkä jonkinmoisena ohjeena voisi olla, että kohdatkaa ihmiset avoinna ja vailla ennakko-odotuksia.
En voisi olla ihmisen kanssa,johon en tunne vetovoimaa. En ymmärrä, että miten joku kykenee edes koskettamaan ihmistä, jota ei pidä puoleensavetävänä.
Jaa-a, ehkä sillä tarkoitetaan kiintymystä joka kehittyy yhdessäolosta?