Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pelkäävät saliharjoittelussa lihasmassaa?

Vierailija
02.08.2013 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää lihasta ja tuo nainen on ihanan timmissä kunnossa!

Vierailija
2/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa videota.
Liialliset lihakset naisella on ruman näköistä. Sitäpaitsi salilla käynti on ihan turhaa rahan haaskausta, kotonakin voi jumpata.
En ymmärrä tätä uutta fitness trandiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian lihaksikas, tai ainakin lihasten päällä on sopiva rasvakerros, ettivät jänteet pullistele. Kehonrakennuspiireissä sitä vastoin on paljon naisia, jotka näyttävät kisakuntoisina liian kuivilta ja lihaksikkailta. Kisakauden ulkopuolella hekin ovat hyvän näköisiä.

Vierailija
4/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:34"]En jaksa katsoa videota. Liialliset lihakset naisella on ruman näköistä. Sitäpaitsi salilla käynti on ihan turhaa rahan haaskausta, kotonakin voi jumpata. En ymmärrä tätä uutta fitness trandiä.[/quote]

Hohhoijaa. Olisit nyt edes viitsinyt katsoa videon, että olisit edes tajunnut mikä on keskustelunaihe.

Vierailija
5/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hassut housut tai trikoot.

Vierailija
6/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo videoklipin nainen on siis moninkertainen Suomen mestari painonnostossa ja hän on tehnyt myös Suomen ennätyksiä.

ap

Vierailija
7/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vähän vanhentunut käsitys, että naiset tekevät pitkää kevyttä sarjaa, "ettei tulis lihasta"? Eikö viime vuosina trendi nimenomaan ole kääntynyt sinne fitnessin puolelle, että naisellakin saa olla habaa? Itse en ainakaan pelkää lihasta, päinvastoin, sen näkeminen motivoi ainakin itseäni, muutoin tuntuisi jopa hieman turhalta käydä salilla... (saati joku kotijumppa, huh hei, ei mun juttu!)

Vierailija
8/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kotijumppailun ylistäjä taitaa taas olla sitä koulukuntaa, jonka mielestä kuntoilun voi ylipäätään hoitaa halonhakkuulla ja marjanpoiminnalla. Muutahan kuntoilua hän ei ole itse koskaan harrastanut joten pakkohan hänen on olla oikeassa;-)

Vierailija
9/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tykkää lihaksista, haluaa että minussa on jotain mistä ottaa kiinni

Vierailija
10/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:59"]

[/quote]

Eli läskistä on kiva pitää kiinni? :D Ai hitto mitä juttuja

Vierailija
11/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omaan makuuni reisilihakset olivat vähän turhan tuimat. Sellaista juurevaa maatilanemäntämallia. Siis hänelle ok, itselleni en haluaisi. Toki tuollaisia tuskin ihan vahingossa tuleekaan.

Vierailija
12/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan normaalit vaatteet päällä tai noissakaan ilman noita painoja huomaisi hänen olevan lihaksikas, vaan ajattelisin paksujen reisien ja habojen olevan vain normaalia läskiä. Ei hän siis tietenkään mitenkään lihava ole, mutta paksut reiden ja habat tietenkin on.

Olet itse aina ollut erittäin laiha (vaikka mitä teksi). Hauikseni tulevat nopeasti todella ruman näköisiksi jos niihin tulee vähänkään lihasta. En tietenkään normaalisti liiku hihattomissa vaatteissa töissä, mutta kesäisin saatan lomalla olla hihattomassa vaatteessa, jossa hauikset näkyvät. En halua että "kaikki" kommentoivat käsivarsiani.

Vierailija
13/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:58"]

Tää kotijumppailun ylistäjä taitaa taas olla sitä koulukuntaa, jonka mielestä kuntoilun voi ylipäätään hoitaa halonhakkuulla ja marjanpoiminnalla. Muutahan kuntoilua hän ei ole itse koskaan harrastanut joten pakkohan hänen on olla oikeassa;-)

[/quote]

Ei, mutta kotonakin voi nostella painoja ja jumpata niitä lihaksia mitä haluaa. Lähinnä en ymmärrä noita punttisten hintoja ja ylipäätään tätä punttis trendiä.

T: Kotijumppailun ylistäjä.

Vierailija
14/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Ei, mutta kotonakin voi nostella painoja ja jumpata niitä lihaksia mitä haluaa. Lähinnä en ymmärrä noita punttisten hintoja ja ylipäätään tätä punttis trendiä.

[/quote]

On se tosiaan hankala ymmärtää että ihmisiä kiinnostaa eri asiat...

Vierailija
15/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa, meitä vaan pitäisi pakosta kiinnostaa samat asiat ja pitäisi olla kaikkien samaamieltä....boring..

Vierailija
16/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Ei, mutta kotonakin voi nostella painoja ja jumpata niitä lihaksia mitä haluaa. Lähinnä en ymmärrä noita punttisten hintoja ja ylipäätään tätä punttistrendiä.

[/quote]

No ensinnäkään kaikki kuntosalit eivät ole älyttömän hintaisia, tyyliin 50-100e kuussa. Toisekseen kaikki ei halua "vähän jumppailla" vaan myös treenailla nousujohteisesti. En kyllä itse haluaisi kotiin tankoa ja siihen 40 kg painoja (tämän hetkiset painot) puhumattakaan että olisi vielä lisäpainoja, jos kehittyisin treenissä.

Itse teen fyysistä työtä ja minulle on myös iloa salilla hankitusta voimasta. Ja niin paljon voimaa en voisi saada pelkällä kotijumpalla. Kotijumpassa yksinkertaisesti voimaharjoittelun rajat vastaan. Mutta kukin tavallaan ja itselleen sopivalla tavalla.

Vierailija
17/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:59"]

[/quote]

Eli läskistä on kiva pitää kiinni? :D Ai hitto mitä juttuja

[/quote]Sama täällä. Ei se nyt varmasti mitään läskiäkään halua, mutta käskee mun pitää tissit ravittuina :D

Vierailija
18/19 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:29"]

Onko tämä nainen liian lihaksikas? (Kuvittele normivaatteissa, tajuisitko että hän edes on voimakas?)

Jos olet sitä mieltä, hän on liian lihaksikas niin missä kohtaa se sinusta eniten näkyy?

[/quote]

Liian lihaksikkaat reidet ja käsivarret eivät näytä mielestäni näteiltä vaatteet päälläkään. Lisäksi jos vatsa vilahtelee, niin omaan silmään selkeästi näkyvä sixpack ei vaan ole kaunis.

Lihaksia saa toki olla (mullakin saisi olla nykyistä enemmän), mutta bodarinaisten kohdalla ei vaan ola omaan silmään enää kaunista se lihasten määrä.

Ihmisillä on kuitenkin eri makuja ja tämä on vain oma mielipiteeni asiaan. :)

Vierailija
19/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:38"]

Ei ole. Hassut housut tai trikoot.

[/quote]Painonnostajalla onkin aika nätit lihakset, kun on myös rasvaa lihasten päällä. Nyt puhutaan ennen kaikkea tekniikasta ja voimasta, lihasmassa tulee siinä sivussa. Ihailtava laji!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi