Kannattaako aloittaa tverkkaaminen vai pole dancing?
Kommentit (14)
Älä nyt ainkaaan twerkkausta aloita. Sitä alempaa touhua on vaikea keksiä. Poledance ei ole huono, mutta käytännössä mikä tahansa oikea tanssi on hyvä.
Twerkkaus on ihan hyvää liikuntaa mutta myös vaikeaa opetella. Itse olen kokeillut molempia lajeja, tankoilua harrastan edelleen, ja mielestäni twerkkaustunneilla pyörii vähän pöpimpää porukkaa. Tankotanssijat on aika keskivertoihmisiä muilla tavoin, twerkkaajat tuntuu olevan turhan syvällä jenkkien populaarikulttuurissa ja meno on välillä vähän kiusallisen teennäistä.
Aloita cyr-renkailu. Kiinteyttää kehoa ja voit käyttää sitä myös kulkuvälineenä.
Strippaus on seuraava muotilaji. Aloita se.
Twerkkaus niin ghettoa kuin olla voi.
Mikä pole dancing? Siis napatanssi?
Ei kumpaakaan.Aivan naurettavia lajeja molemmat.Mun mielestä naista halventavia lajeja.
Siitä vaan myymään omaa kehoa suoraan, hoituu työnteko ja huomionhakuinen horoilu samassa hetkessä.
Tankotanssi kehittää lihaskuntoa ja kehonhallintaa ja on miljoona kertaa esteettisempi laji kuin perseenravistelu.
Tankotanssi on tosi esteellinen ja monipuolinen.
Tiedätkö että voit harrastaa jopa molempia yhtäaikaa.
Tangolla katos twerkata. Wautsi woimaannuttawaa.
Av mammojen harrastuksiin kuuluu sipsin syönti, kokiksen kittaaminen, miesten ja kaunottarien haukkuminen, eikä kumpaakaan noista.