Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus vaivannut jo toista vuotta, nyt mietin radikaalia ratkaisua

Vierailija
09.08.2020 |

Olen aina ollut vähän synkkämielinen mutta edelliskesänä koirani kuoli ja sen jälkeen en ole saanut mitään aikaan. Lääkkeitä on kokeiltu, sähköhoitoakin, diagnoosi on keskivaikea masennus.
Olen aina ollut kova liikkumaan metsissä ja marjastamaan ja muuta, masentuneena en ole jaksanut.
Olen lukenut paljon masennuksen hoidosta, olen akateeminen yms. Haluan kokeilla sieniä parantumistarkoituksessa. Valtavasti löytyy uutisia että yksi syvä sienihumala parantaa useimmat.
Onko todellista vaaraa, en tiedä. Lääkärille olen puhunut asiasta mutta hän uhkasi suljetulla osastolla vaikka toin monia tutkimuksia mukanani joista asiaa olisi voinut edes tarkastella.
Nyt siis rinkka on pakattu ja Trangia kiinnitetty. Koko kesän olen harkinnut ja miettinyt. Tämä viikonloppu helteinen oli viimeinen pisara, en tunne enää mitään ja nyt siis teen kokeen. Aikomus on parantaa itsensä metsässä ja nuotiolla. Lääkkeet haen erään syrjäisen hevostilan liepeiltä.
Vähän silti jännittää mutta ajattelen että ei se voi pahemmaksi mennä. Olutta on myös mukana jos alkaa ahdistaa hoito.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla