Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämääsi manipuloitu ihmissuhteissa..?

Vierailija
09.08.2020 |

Lapsuuteni oli kamala. Koin fyysistä väkivaltaa ja jos en totellut sain remmistä. Äitini ei laittanu ruokaa vaan sain lämpimän aterian koulussa muuten söin kotona mitä löysin leipää mihin harvoin lisukkeeksi makkaraa ja lapsuudestani muistan erittäin hyvin nämä raa'at kuoritut potut mitkä viipaloituna lieden keittolevyllä oli suoraan paistettu ja söin niitä usein suolan ja maidon kanssa. Aina piti osallistua kotitöihin luutuaminen, tiskaaminen (käsin) tai remmi heilui. Tämän seurauksena minusta kasvoi äärettömän arka ja aloin miellyttämään muita ihmisiä. Kohtasin nuoruudessani aviomieheni joka aluksi oli tavattoman miellyttävä. Sitten kun odotin ensimmäistä lastamme hän yllättäen löi minua kasvoihin kun olimme hänen serkullaan kahvilla. Se oli esimakua tulevasta elämästä. Sitä helvettiä kesti useampi vuosi. Lopulta ero. Siitä monta vuotta myöhemmin löysin mieheni ja suhteesta tuli vakavaa mutta miten sitten kävikään..lapset aiemmasta liitosta vaativatkin mua eroamaan tästä miehestä tai he katkaisevat välit minuun. Tämän uhkauksen alla olin totaalisen shokissa mutta tein kuin he pyysivät ja erosin miehestäni vaikka rakastin häntä. En tiiä mitä tehdä mutta lapsiltani tulee vaan lisää ehtoja miten mulla pitäis elää. Tällä hetkellä tuntuu että tämä on kuin loputon suo mikä ei lopu ikinä. Ehkä elän elämääni sitten yksin ilman rakkautta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset olivat?

Miksi sinun piti erota miehestä? Etkö voinut olla yhdessä vapaa-ajalla ilman, että lapset tietävät?

Kamalaa, että sinulla on tuollainen menneisyys. Pahinta on, että omat lapsetkin käyttävät sinuun samaa väkivaltaa.

Vierailija
2/2 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sentään oot ollut suhteessa ja sulla lapsia, itse elän ikisinkkuna kun ei miehille kelpaa ollenkaan

Meitä kilttejä höynäytetään jatkossakin, ei kannata olla kiltti, rehellinen, arka, miellyttää yms

Ja kyllä, olen kohdannut samanlaista hyväksikäyttöä kuten ap ilman fyysistä väkivaltaa kuitenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla