Mies toi kaupasta siteitä - hävettää
Olen sanonut miehelle, että hoidan itse omat suojani kaupasta. Nolottaa, että hän meni kuitenkin niitä ostamaan. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (25)
Kosta sille ja käy kaupasta ostamassa olutta ja lenkkiä.
Itke koko loppupäivä ja huomenna taas uudet pultit uudesta asiasta 😌
Mitä pitäisi tehä?
- Keksiä parempi provo.
Tee niistä siteistä koronasuojia ja kiitä miestä.
Mä en tykkää, että mies puuttuu tolla tavalla mun intiimiasioihin. Ällöttää ajatella, että hän on siellä sideosastolla ajatellut mun intiimiasioita ja sitten vielä kassalle vienyt paketin. Kassakin tietää minut, lähikaupasta kun on kyse.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonu, avaus on valetta.
Niinpä. Ei maskuliiniset miehet mitään siteitä kaupasta tuo.
Kierrepotku Rami kirjoitti:
Tosimies ei kyllä siteitä osta.
Tästä olen samaa mieltä. Vässykät sortuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää, että mies puuttuu tolla tavalla mun intiimiasioihin. Ällöttää ajatella, että hän on siellä sideosastolla ajatellut mun intiimiasioita ja sitten vielä kassalle vienyt paketin. Kassakin tietää minut, lähikaupasta kun on kyse.
-ap
Mä niin tiedän tuon tunteen. Mä jouduin muuttaan ihan toiselle paikkakunnalle tuon häpeän takia.
Siis aivan järkkyä. Jaksuhalit sulle , oot arvokas !
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kassa voi olettaa, että mies osti niitä tyttöystävälleen.
Kierrepotku Rami kirjoitti:
Tosimies ei kyllä siteitä osta.
Tosimiehellä ei ole mitään pelkoja ja hihhihhii-ajatuksia yhtään mistään ruokakaupassa myytävästä tuotteesta.
Nyt soitat jonnekin auttavaan puhelimeen. Oot raukka ihan sokissa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No sepä se! Ei miehen tulisi puuttua tällä tavalla mun intiimiasioihin eikä todellakaan ole hänen tehtävä ostaa suojia. Siinä on jotain pervoa, että mies tuo naiselle intiimituotteita kaupasta. Jotain ällöttävää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No sepä se! Ei miehen tulisi puuttua tällä tavalla mun intiimiasioihin eikä todellakaan ole hänen tehtävä ostaa suojia. Siinä on jotain pervoa, että mies tuo naiselle intiimituotteita kaupasta. Jotain ällöttävää.
-ap
Ihan järkyttävää!
Tule ulos sieltä vanhasta testamentista.