Heidi K pois indiedaysista?
Tuli aika yllätyksenä :o
Positiivista, ettei nykyisessä näytä ainakaan tällä hetkellä olevan enää mainoksia ollenkaan.
Kommentit (15)
Hyvä Heidi! Mukana tullaan ja taso varmasti nousee samalla tavalla kuin WDT:lläkin. :)
Ja ei vai mainoksia yhtään? heti tupannut kyllä sivumarginaalit täyteen. varmaan aika karua blogata palkatta id:ltä saadun helpon rahan jälkeen.. eihän tuo edes blogannut id:n alla kuin pari hassua juttua kuukaudessa.
Ai kauhee, mä en ollut edes huomannut! Aikamoinen menetys siis...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 00:02"]
Sai potkut ja palasi bloggeriin.
[/quote]
Miksi sai potkut?
Miten jostain blogihöpöstä voi saada potkut :D
Itse bloggaaja oli jonkun lukijan kommenttiin vastannut, että "sisältö ei vastaa ID:ä", siinä vaihdon syy. Varmaan ihan totta. Erikoista ehkä vaan se, että missään ei lukenut asiasta, ei hänen omassa blogissaan ennen muutosta tai ID:n sivuillakaan.
No onhan se jo pitkään ollut niin väsynyt blogi, ettei mikään ihmekään, jos potkut tulee. Olisi tietysti ollut vähän kunnioittavampaa lukijoita kohtaan ilmoittaa muutosta etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 23:53"]
Hyvä Heidi! Mukana tullaan ja taso varmasti nousee samalla tavalla kuin WDT:lläkin. :)
[/quote]
Hahhah eihän tuo blogi ole tasoa koskaan nähnytkään? Varmasti TYLSIN minkä tiedän...
Onko blogi nykyään vain kutsuttujen lukijoiden ulottuvilla? Yritin etsiä Googlesta, mutta löysin vain salasanalla lukitun blogin.
mitähän heidille nykyään kuuluu?:D
Jos kerran blogi on noin huono, miksi edes vaivaudutte haukkumaan sitä täällä? Sitäpaitsi, onko se teiltä pois jos joku ei osaa kirjoittaa blogia?
Olin jo ihan unohtanut koko tyypin.
Koskakohan se Mintun Go 4 it vol. 2 saa potkut jos kerran Heidikin sai?? Niiiiin surkea blogi, ettei toista!!!
missä uusi blogi on??