Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kun joskus 2005-2008 oli muotia sellainen trash-meikki?

Vierailija
09.08.2020 |

Itse katsoin vanhaa kuvaani vuodelta 2006 ja kauhistuin miten järkyttävällä tyylillä olen meikannut. Kunnon leveät pandarajaukset tehty silmien ympärille tummalla, melkeinpä mustalla luomivärillä, iho on paksun pakkelin peitossa (ilman contoureja!) ja huulet meikattu melkein ihonvärisiksi.

Muistatteko tämän muodin? Meikkasitteko itse näin?

Olen itse 1987 syntynyt

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä muistan ihailleeni ja matkineeni meikissäni 😆

https://pixhost.icu/avaxhome/ac/0a/002c0aac_medium.jpeg

AP

Vierailija
2/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nykymeikki ole yhtään sen parempi, päinvastoin. Ne järkyttävät hämähäkkiripset, neuvostoliittokulmat ja klovnicontouret päivänvalossa. Auts. 😂 Kyllä näitäkin tullaan häpeämään ja nauramaan vuosikymmenen päästä.

Vierailija
4/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tämän meikkityylin innoittaja oli kyllä ehdottomasti ensimmäisiä somejulkkiksia edustava amerikkalaistyttö Staci Cole.

Ihailin hänen kauneuttaan niin paljon että kaikki muut naiset olivat silmissäni rumia kun vertasin häneen... 🙄

Otinkin sitten mallia hänen täydellisistä kulmakarvoistaan ja sainkin heti seuraavana päivänä kaverilta kehuja kulmakarvoistani.

https://data.whicdn.com/images/22597220/original.png

Tämä Staci Colen ihannointi alkoi siis vuonna 2004 kun olin päässyt yläasteelta ja istuin kaiket päivät kotona tietokoneella, demitin ja googlailin pakkomielteisesti kuvia hänestä. Tämä pakkomielle saikin aikaan minulle valtavia ulkonäköpaineita ja aloin pitää itseäni rumana. Yritin paklata naamani samalla tavalla kuin hän, mutta ei minusta tullut yllätys yllätys samannäköistä ja olin jo suunnilleen its e mu rhan partaalla 😂

Ap

Vierailija
5/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Toi viestin nro 4 linkki Staci Colesta on mielummin kauhea kuin kaunis.

Vierailija
6/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se nykymeikki ole yhtään sen parempi, päinvastoin. Ne järkyttävät hämähäkkiripset, neuvostoliittokulmat ja klovnicontouret päivänvalossa. Auts. 😂 Kyllä näitäkin tullaan häpeämään ja nauramaan vuosikymmenen päästä.

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Onneksi ei enää tässä iässä ole tullut mieleenkään meikata nykymuodin mukaisesti. Mulla on lähes huomaamattomat kulmakarvat, en käytä luomivärejä ja pohjameikki on mahdollisimman ohut. Vähän rajausta ja ripsiväriä riittää hyvin 😊

Ap

Vierailija
7/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vain teinien meikin, jossa huuliin laitettiin meikkivoidetta, meikkipohja oli paakkuinen ja silmien sisäkulmiin laitettiin valkoista.

Vierailija
8/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Staci oli siihen aikaan tosiaan suuri ihailun kohde. Sen kuvia varastettiin ja lisäiltiin milloin minnekin. Jopa ii2.orgissa oli joku tehnyt feikkikäyttäjän hänen kuvillaan ja muistanpa vielä että nikki oli ^cole^ 😄 Tästä oli sitten kaikki suomipojat ihan innoissaan niin kauan kunnes selvisi että olikin feikki. Ja yksi poikademittäjä joku Wiwwe vai mikä olikaan oli kuulemma ollut nettisuhteessa Stacin kanssa. Ai kamala miten noloa!

Vierailija
9/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎨

Vierailija
10/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole nykymeikki 😂

Nykymeikki on luonnollinen tai meikittömyys !

Vierailija
11/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole nykymeikki 😂

Nykymeikki on luonnollinen tai meikittömyys !

Meikittömyys ei ole meikki.

Vierailija
12/12 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin 15 vuotta vanhoja kuvia ja sai sille sotamaalaukselle kyllä nauraa 😂 nykyään en meikkaa paitsi kevyesti juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän