Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSVÄEN WIIKKIS***

15.07.2006 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia matkaan!!Palkintona nyytti sylissä :-)

Halein,jatu

Vierailija
22/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, nyt se sitten oli menoa. Voi miten maailmaa mullistava päivä se on aina. Kukkuu saa pian pienen tuhisijan rinnalleen. Niisk! :`-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää ja ponnistusvoimaa!!!!!

TP:llekin onnea uudesta asunnosta!

Mulla särkee taas järkyttävällä tavalla pää. En ymmärrä ... Niskat tuntuvat jumittuneilta, olen nukkunut huonosti + PMS - ilmeisesti tämä yhdistelmä saa aikaan näitä megajysäreitä :(

Sain vihdoin ja viimein meillekin mansikat hommattua pakkaseen. Oli jotenkin rentouttavaa hommaa niitä perata ja paloitella jne. Tulipa sen jälkeen oikein hyvä olokin, ihankuin olisi saanut paljonkin aikaiseksi :) Pakkanen täynnänsä mansikkaa.

Ajattelin tänään vielä tehdä pannukakkua ja tarjoilla mansikoiden ja vaniljavispin kanssa ... nam.

Taidanpa painua vielä hetkeksi sohvalle töllöttämään " Maanalainen armeija iskee jälleen" - sarjaa. Muistaako kukaan tätä englantilaista komediasarjaa vuosien takaa. Sain siskoltani lahjaksi ko. DVD:n. Välillä saa nauraa oikein kunnolla.

Alli

Vierailija
24/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehellä on vielä reilusti lomaa jäljellä.

Kukkuulle peukkuja. Toivottavasti kaikki menee hyvin tai vauva on jo sylissä! Sen verran lähellä on oma kokemus, että on vaikea kirjoittaa ja miettiä yhtään mitään muuta.

Mulla nimittäin tuli ekan kerran synnytyssalissa mieleen vauvan synnyttyä, että tätä hommaa on nyt sitten tarpeeksi nähty. Mieshän puhui heti, kun vauvaa alettiin odottaa, että nyt sitten taitaa meidän perhe olla koossa.

Hyvin me täällä onneksi pärjättiin, kun mies oli varpajaisia pitämässä. Illalla käytiin kärryttelemässä ja tänään aamupäivällä myös. Mutta on se niin kova rupeama taas oudokseltaan, että vähiin on vielä vauvan ulkoilut jääny. Mutta ehtiihän tuota. Ja kun luonnollisesti ei vielä oo niin selvää rytmiä. Tai ainaka mä en oo huomannu.

Vauva nukkuu, syö ja kakkaa. Pesuista ei pidä ja ilmakylpyjenkin kanssa pitää aina seurata, milloin vauva pystyy rauhoittua ja jaksaa olla.

Muitten kanssa onkin sitten oma hommansa. Esikoisen kanssa kovasti opetellaan käytösjuttuja ja neiti 4v on varsinainen tättärää ja monet asiat on tylsiä ja typeriä.

Pekalla on nukuttamisten kanssa nyt ollu aika työlästä ja välillä tulee kovin kiukkua, kun sanavarasto on vielä kovin niukka ja hapuileva, vaikka koko ajan sanoja tapaillaan lisää. Nukkumaanmenot ja säännöt on tyssää (tylsää, kuten isosiskolla). Univaipat vaan on ja nekin välillä kuivia. Ite ilmoittaa hätänsä.

Muille en oo osannu/jaksanu/viittiny oikein mitään tehdä ite käsillä. Mutta vauvalle ehdin kutoa kolmet villikset ja yhdet isommat aloittaa. Niillä ja harsoilla on kestoiltu. Kuivaliinat on osittain ostoisia, osittain mirkofleeseä. En oo oikein osannu päättää, onko jompi kumpi parempi.

Taitaa vauva vihdoin heräillä. Tai sitten puklailee muuten vaan.

T@hti ja kolmikko sekä Iika 9vrk

Vierailija
25/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen pisteen vauva on maailmassa!

Kukkuu kertonee itse lisää kotiin päästyään :-)

T. Ankkis

Vierailija
26/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet melkoinen pikasynnyttäjä, viimeiseen asti meitä aattelit ja palstailit täällä vaan ja nyt on jo nyytti sylissä. Voih, ONNEA ONNEA ONNEA!!!! Ihan sanattomaksi menee, kun muistelee ensikohtaamisia ja sitä tuhinaa rinnalla. Pientä kukonpoikasta kun yrittää hakea tisua samalla nokkien kuin pieni kukonpoika.

Tuttis

Vierailija
27/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla katsomaan että olisikohan nyyttiuutisia ja olihan täällä!!!!! Hienoa että ihmelapsi sai täydet 10 pistettä!

Tulehan Kukkuu kertomaan tarkemmin uutisia kunhan toivut. Olipas hirveän nopea synnytys.. Hui..

Vierailija
28/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lämpöisiä onnentoivotuksia vauvalle, vanhemmille sekä isoille sisaruksille!

Vau, mikä vauhti.

Alli (joka kohottaa samalla siiderilasillisen vastasyntyneen onneksi)

Vierailija
29/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rutkasti onnea!!! Eipäs siinä sitten kauaa mennyt, kun vaan alkoi tapahtua!

Sitten arkisempiin asioihin. Kertokaahan tuoreimmat asunnon ostajat kokemuksia noista kosteusmittausjutuista. Kun välittäjä tietysti ehdotti/suositteli jotain kosteusmittaajafirmaa. Mä sitten sanoin, että meille on sanottu, että me saadaan valita joku muukin. Johon välittäjä, että ilman muuta mutta tämä meidän käyttämä firma on luotettava ja ymmärräthän sinä, että sen pitäs olla puolueeton.

No, onneksi serkkuni mies on rakennusalalla ja tietää asioista tosi paljon. Soitin eilen sitten terassikierroksen aikana sille ja se suositteli yhtä mittausfirmaa. Nyt sitten olin sinne yhteydessä ja se mies sanoi heti kun kuuli meidän välitysfirman nimen, että eikös suositellutkin se tätä ja tätä mittaajaa. Kosteusmittaaja myös sanoi, että heidän firma on tälle välitysfirmalle kuin punainen vaate; ovat tarkkoja mittaajia ja usea kauppa on peruuntunut heidän mittaustulosten tultua ilmi.

Tämä mun ehdottama firma olis melkein 100e halvempikin. Miten nyt sitten saan tämän firman mittamaan??? Välitysfirmahan ei saa puuttua siihen, ei. Ja eikös se olis myyjänkin etu, että mittaaja on perusteellinen, ettei sitten tule yllätyksiä. Eikös se myyjä ole enivei vastuussa sitten jonkin aikaa myymänsä talon vaurioista???

Vähän nyt jännittää..

Tänään on ollu kiva päivä. Käytiin ravintolassa syömässä kun äiti sanoi, ettei jaksa keittää. No, tuli vähän kalliimaksi mitä oli tarkoitus.

Huomenna olen sitten reissun päälle lähdössä enkä pääse palstalle. Voih, kuinkahan kestän vieroitusoireet:) Kokkolaan mennään huomenna ja on melkein minuuttiaikataulu. Ihana nähdä tuttuja!

Painelen tästä sulatteleen Ankkiksen välittämiä uutisia:)

T-P

Vierailija
30/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hienoA Kukkuu!!!

Vierailija
31/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA ONNEA KUKKUU ja perhe :-) Siellä nyt ihmettelette uutta nyyttiä..niisk...Hän halusi tulla sitten vauhdilla kun pääsi siihen pisteeseen..

VAuvantuoksua!

jatu

Vierailija
32/37 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vielä illalla tulla koneelle, tulin just Idan kummitädin polttareista, ja arvasin ku oli näin pitkä pino et jotain on pakko olla tapahtunu... eli ONNEA ONNEA KUKKUU JA PERHE!!!! Olipa nopeaa toimintaa, mulla on iho ihan kananlihalla kun ajattelen pientä nyyttiä, jonka te nyt pitkän odotuksen jälkeen saitte :)

Tulin siis tosiaan niistä polttareista, en jaksanu edes baariin mennä, ja aamullakaan en ollut mukana, kun Ida lähti miehen vanhempien luo vasta kahden aikaan. Syömässä käytiin, ja oli ihanaa ruokaa! Käytiin oikeen hienossa ravintolassa (Brahen kellari), siis me koko polttariporukka ollaan opiskelijoita, joten meille se on hieno ja kallis paikka... tosin puhelinluettelosta löyty kuponkeja, joilla pääsi 2 yhden hinnalla :D ei tuleva morsian siitä pahakseen pistäny, on todellinen tarkan markan (tai euron) tyttö itsekin.

Idalla oli päivä mennyt hyvin mummin ja ukin kanssa, vähän oli äitiä ja isää kyselly. Mies on kanssa polttareissa, Idan kummisedän siis, osu nää polttarit samaan viikonloppuun. Miesten polttarit tosin jatkuu vielä huomenna, ja alunperin Idan piti olla maanantaiaamuun miehen vanhemmilla, mut taidan soittaa et tuokaa jo huomenna. Mut sitä ennen mä siivoan!!! Ihanaa ku saa yksin rauhassa siivota, eikä joku koko ajan sekoita kämppää toisesta päästä.

Ai niin, Onnea Leanna!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kamalaa ku Kukkuu pitää meitä jännityksessä, ei tiedetä onko Ihmelapsi poika vai tyttö, menikö painoennätys rikki vai ei... No pääasia on että äiti ja lapsi voivat hyvin :)

Josko sitä hetken vielä surffailis, ja sit nukkumaan... Haaveilen aina pitkistä yöunista, mut tiedän et nyt ku sais nukkua ni mä herään jo kahdeksalta. Höh, no katon sitten vaikka lastenohjelmia yksinäni :)

Petra ja Ida

Vierailija
33/37 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotiuduttiin kouvolan reissulta.Reissu meni hyvin,typy nukku automatkat ja yöt!Juhlittiin pojan 6v:t..Mä ja typy oltii mun vanhemmil yötä ja pojat anoppilas,oli rivari ihanan viilee yöllä verrattuna kerrsotaloon :-) Onneks kuitenki oltii vaa 2yötä,alko jo käydä hermoo vanhempien hössötys ja pienten lasten kans on vaikee olla siellä missä niitä pieniä ei ole jokapäivä..

Eilinen ilta meni siivotessa-kun kissa on paripäivää yksin ni sotku on melkonen- ja kaupassa..Oli jääkaappi ihan tyhjä ja tänää tuli vieraita jo 12aikaa ni piti purtavaa saada!

Poika jäi Kouvolaan,on nyt mökkeilemässä ja typy kai ikävissään häiriköi!on tänää tehny vaikka mitä...maitotaidetta omassa huoneessaan ihan reilulla nestemäärällä..samoin vettä roiskinu pitkin kämppää..itkeny ja kitissy ja kävästii HobbyHallissa ni siel otti kunnon raivarit!!Ihan pelotta ku mies lähtee ma töihin et miten jaksan viihdyttää...Ma on treffit ja ti pois puistoilut ,jos selviin sinne mut siin on viel monta päivää..Kääk!

Kohta pitäs nukkumaan suoriutua..Hyvät yöt!

jatu

Vierailija
34/37 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöiset onnittelut Kukkuulle ja perheelle! Taisi olla aika pikainen synnytys :))

Täälläkin aivan fiiliksissä ♥♥♥

Saamuska -pyyhkien silmäkulmiaan

Vierailija
35/37 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vauvauutisia! Ei tainnut kauaa tuo nyytinhakumatka kestää =) Innokkaana odottelen synnytyskertomustasi :)

Leannalle myös onnea plussasta, kyllä ne viikot nopeasti kertyvät ;)

Syysmuori Niinaemo lienee juuri synnyttänyt?!

-frodo 32+5 ja uinuva taapero 1v 9kk-

Vierailija
36/37 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä aika tavallisen reipas tyttö,viime hetkeen asti pidit meitä jännityksessä!

Odottelemaan jään lisää kuulumisia!

ONNEA!!!!

Nyt on kemut ohi ja olen onnellinnen etten alkumetreillä kärähtänyt.

Kertaalleen veljeni jo eilen kysäisi;siskosein,mistä moinen ruokahalu?Ettet vaan ole raskaana?Johon minä nauraen tokaisin että juu-u,viidettä kuuta vedellään ja pullistelin vatsaani.Asiaa ei sen koommin otettu aiheeksi.

Tämä palstanarkkis jää sivuun oottelemaan ihania kuulumisia=)

Aurinkoa kaikille!

Leanna ja viisikko kera salamatkustajan

Vierailija
37/37 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut Kukkuulle, vauvalle ja perheelle! Etpä tosiaan sinäkään sitte enää sairaalassa aikaillut. Mä muuten luin sujuvasti Ankkiksen viestin, että kymmenen pisteen poika :)

T-P:lle onnittelut asuntokaupoista! Toivottavasti kosteusmittausasiat menee hyvin. Ite en osaa sanoa siitä sen enempää.

Ankkis. Saako sua onnitella, vai mitä tulosta sulattelet?

Marjag: Pekka on aika hyvä syömään marjoja, Mutta tuoreita mansikoita ei huolinu jostain syystä. Ei nyt alettu sitte kummemmin tuputtamaan. Herukoita en itekään välitä syödä kuin suoraan puskista ja mehuna tai soppana. Mutta siis mustikat, puolukat jne maistuu kyllä.

Kylvetettiin vauva eilen ekaa kertaa kotosalla. Ootin, että napatynkä lähti ensin ja muutenkin vauva oli aluks niin kova morottamaan ja vispaamaan, että aattelin, että mitenköhän kylvyt sujuu. Muillakin se on aluksi ollu itkun paikka. Mutta isi haki pikkupunkan ja laitto sopivaa vettä ja minä laskin vauvan sinne tosi rauhallisesti ja toinen oli ihmeissään/ mielissäänkin? Toki välillä morotti ja tuli itkua, mutta muuten homma sujui rauhallisissa merkeissä :) Saatiin kuvakin ja pätkä videolla. Muutoin onki jääny ihan liian vähälle kuvaamiset.

Aamulla yritin ottaa videolle, kun lapset lauloi huvitutin mukana " Tuiki, tuiki tähtönen" , mutta miehellä oli jääny nappi väärään asentoon ja akku oli tyhjä :(

Kiusasin miestä, etä luettiin Pekan kanssa kirjaa ja poika oppi uuden sanan: aasi. Tosin pekan ääntämänä se muistutti epäilyttävästi tuttua sanaa (isi)

Kukkuulta tarkempia kuulumisia odotellen

T@hti