Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset ovat niin naiiveja?

Vierailija
09.08.2020 |

Olen nainen itsekin mutta en nyt puhu itsestäni. Olen seurannut lähipiirissäni useammankin naisen käytöstä mitä miehiin tulee ja EI, se mies EI OLE sinusta kiinnostunut jos hän ei piiritä, pommita viesteillä, "ahdistele" nurkkaan. Jos mies ei tyyliin ensitreffeistä alkaen suunnittele perhettä ja yhteistä tulevaisuutta, niin hän ei vain koe sua tarpeeksi tasokkaana. Voit olla ihan kiva ja onhan se kiva kun pääsee harrastamaan seksiä, mutta se mies lemppaa sut heti kun tulee joku parempi. Hitaasti lämpiäviä ja eteneviä miehiä ei olekaan, ne vaan ei halua just sua! :DD
Eräs tuttuni nyt kovasti kuvittelee jotain vakavampaa miehen kanssa, jolle hän itse joutui parisuhteen aloittamista ehdottamaan. Kyllä jos miehen aloitteesta ei seurustelu ala niin se mies ei silloin tod halua sinua oikeasti, jos mies tosiaan on kiinnostunut juuri sinusta niin kyllä se jo heti alkuun viimeistään toisilla treffeillä haluaa sinut omakseen! hulluahan se olisi antaa naisen juosta vapaana.. jos se ei ole joku ihan okei johon tyydytään.

Mun mieheni kanssa ei kiinnostus jäänyt epäselväksi, hän pommitti ja läähätti perään ekoista treffeistä alkaen ja jo toisilla ruettiin seurustelemaan ja puhuttiin yhteisestä tulevaisuudest,a perheidemme tapaamisesta yms. Hän on tehnyt kaiken ja minä olen tullut perässä. Niin se kuuluu mennä, eikä niin että nainen tekee kaikki aloitteet. Slloin nääs mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Olen puhunut!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan saisin tuttavalle sanottua mahdollisimman nätisti, että todennäköisesti hänen miehensä lemppaa paremman tullessa vastaan? Mies kuitenkin häntä ns. tasokkaampi. Tuttu hankkimassa e-pillereitä, enkä halua että turhaan alkaa hormoneilla sotkemaan kun eipä tuo mies vaikuta kovin innokkaalta.

Mitäs e-pillerit muka haittaa, varmempi ehkäisy jos seksiä on, kondomiin ei voi luottaa. Toki lisänä kondomi.

Sotkemista? Ei se mitään sotkemista ole. Itse syön pillereitä vaikka ilman seksiä jo yli 10 vuotta.

Vierailija
22/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä on ujoja, arkoja ja myös hitaasti lämpeneviä.

Hyi, olis kauheaa kohdata mies joka piirittääja ahdistelee. Varmaan pitäs olla aina puhelin kädessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vs. Miehet Ap?

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia, kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Kuvaat aloituksessa hyvin minua, naista, mutta olen vain se aloituksen mies.

Vierailija
24/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä on ujoja, arkoja ja myös hitaasti lämpeneviä.

Hyi, olis kauheaa kohdata mies joka piirittääja ahdistelee. Varmaan pitäs olla aina puhelin kädessä...

Hohhoijaa kun ne ujotkin miehet on kyllä rohkeita jos ovat kiinnostuneita.

Kaverin mies on KAUKANA ujosta, on oikeastaan todella rohkea ja ekstrovertti. Joten hänen jos kenenkä pitäisi ystävää piirittää, vaan ei...

Vierailija
25/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on väärässä. Kyllä se on parempi että mies tyytyy ja nainen on lääpällään. Naiset asettavat parisuhteelle paljon korkeammat odotukset, jotka on paljon vaikempi täyttää jos mies ei alun alkaenkaan herätä intohimoja.

Samaa mieltä. Naiset ottavat suurimman osan eroistakin, joten jos tunteita ei ole ja jostain hyppää esiin sellainen jota kohtaan niitä syttyykin, siinä hajoaa liitot ja laitetaan lusikat jakoon asap. Mies sen sijaan tyytyy vähempään, siinähän se ihan ookoo parisuhde menee sen muun elämän ohella vähän venettä rapsutellessa. Joten nimenomaan naisen kannattaa olla valintaansa tyytyväinen, niin molemmat ovat tyytyväisiä.

Olen itse aina valinnut mieheni, ottanut ja myös sittemmin jättänyt. Kolme niitä on ollut: kymmenen vuoden avoliitto, puolen vuoden tapailu ja nyt parhaillaan kolmatta vuotta seurustelusuhteessa. Mutta olen muutenkin tehnyt aina kaikki aloitteet elämässäni ihan itse, oli kyse sitten urasta, asumisesta tai puolisosta. Silleen sitä saa mitä haluaa, kun vaan menee ja ottaa.

Vierailija
26/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset eroaa ihan siitäkin syystä kun jossain vaiheessa huomaavat, ettei se mies ollutkaan rakastunut, vaikka niin väitti. Kuka haluaisi viettää elämänsä ihmisen kanssa joka ei rakasta takaisin.

Vierailija
27/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naiivi siksi, kun se on osa mun luonnettani.

Sensijaan ihan toinen juttu on että ymmärränkö ettei miehet ole minusta kiinnostuneita - tottakai ymmärrän! Mutta jos itse olen kiinnostunut jostakin miehestä, se tunne menee järjen yli. Itse olen kuitenkin sen verran arka, etten uskalla ilmaista kiinnostustani vaan roikun siinä tunteessa, jonkun aikaa. Sitten taas petyn, että TÄSTÄKÄÄN ei tule yhtään mitään. Luulisi jo tähän ikään mennessä oppivan, että minä en ole se josta kiinnostutaan, mutta olen liian tunneihminen.

Vierailija
28/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP. Kaikki miehet eivät toimi kirjoittamallasi tavalla. Ei todellakaan. Hiljaa hyvä tulee. Mies 38.

Vierailija
29/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naiset eroaa ihan siitäkin syystä kun jossain vaiheessa huomaavat, ettei se mies ollutkaan rakastunut, vaikka niin väitti. Kuka haluaisi viettää elämänsä ihmisen kanssa joka ei rakasta takaisin.

Tässäkin tulee esiin naisten naiivius. Miten voi kestää joskus jopa toistakymmentä vuotta, ennen kuin huomaa millainen se kumppani todellisuudessa on? Naiset katsovat rakastuneena kaikkea niin ruusunpunaisilla laseilla, ettei tosikaan.

Vierailija
30/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP. Kaikki miehet eivät toimi kirjoittamallasi tavalla. Ei todellakaan. Hiljaa hyvä tulee. Mies 38.

no eikö ole aika päivän selvää että miehelle tuttavani on vain joku "ihan ok"-tyyppi koska hän ei tosiaankaan palvo maata hänen jalkojensa alla, hyvä jos kerran päivässä aloittaa keskustelun ja muutenkin käyttäytyy tosi kaverillisesti. Ei mitään julkisia hellyydenosoituksia, koko olemus vaivaantunut ja sellainen kuin "häpeäisi" kaveriani, kuin ei haluaisi kenenkään tietävän että ovat yhdessä. :D Senhän kuuluu mennä toisin päin?

Mies ehdottaa tapaamista silloin kun pussit täyttyy... mä vaan niin nään sen 

Vierailija
31/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanois noinkaan.

Vierailija
32/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on herkkäuskoinen. Erikoisesti suomalainen nainen

mies52v

Vierailija
33/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies on tyhmä ja ilkeä, erityisesti mies 52v

Vierailija
34/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, varmaan usein ihan totta mutta ei nyt mikään sääntö. Minä aikanaan ihastuin mieheeni, ja ajan kanssa tunteesta tuli molemminpuolinen (en saanut sitä aikaiseksi ahdistelulla, pommittamisella, vaan normaalilla sosiaalisella kanssakäymisellä). Naimisiin mentiin miehen aloitteesta, erottiin 15 vuotta myöhemmin minun aloitteestani - mies olisi halunnut jatkaa liittoa, mutta itsellä ei enää mielenkiinto riittänyt. Nyt kieltämättä on tullut vastaan useampikin mies, jotka käyttäytyvät aloittajan kuvaamalla tavalla, pommittavat viesteillä ja tekevät päivänselväski kiinnostuksensa. Minusta se on lähinnä ärsyttävää ja epätoivoivoisen oloista, oma kiinnostus on sitten lopahtanut alkuunsa tuollaista kerjäämistä katsellessa. Onneksi itsekseenkin on ihan kivaa :)

Vierailija
35/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun täällä on joku joka osaa tulkita. Tarvitsenkin vähän tulkinta apua. Mies ei koskaan nykyään itse laita viestiä, vaan minä aloitan kaikki viestittelyt. Vastaa kuitenkin aina, usein useammallakin viestillä ja kuvilla ja puhuu kaikenlaista. Mutta ensimmäinen viesti on aina minun. Mikä tuossa on miehen kiinnostuksen aste? Tällä hetkellä asumme niin kaukana toisistamme, että emme voi tavata.

Vierailija
36/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies on tyhmä ja ilkeä, erityisesti mies 52v

Tyhmyyden myönnän, mutta ilkeyttä en.

mies52v

Vierailija
37/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnittää tavattomasti huomiota naisiin joista "kirkuu" kilometrin päähän pukeutumisessa ja olemuksessa että "mulla on tissit ja perse ja ne on tyrkyllä". 

Ja kyllähän näistä saattaa jonkinlaista suhteen tynkääkin tulla, 

mutta ei se kyllä takaa että niistä mitään kunnioitettavaa parisuhdetta saati hyvää perhe-elämää saadaan aikaan. 

Ja yhtä paljon miehet pettää niitä innokkaasti piirittämiään naisia alun innostuksen lopahtamisen jälkeen kuin niitä naisia joista on tullut se lasten äiti ja kumppani vähemmällä intoilulla. 

Joskus ne parhaimmat suhteet syntyvät mitä epätodennäköisimmän alun jälkeen, kun huomio ei kiinnity pelkkään ulkonäköön. 

Vierailija
38/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun täällä on joku joka osaa tulkita. Tarvitsenkin vähän tulkinta apua. Mies ei koskaan nykyään itse laita viestiä, vaan minä aloitan kaikki viestittelyt. Vastaa kuitenkin aina, usein useammallakin viestillä ja kuvilla ja puhuu kaikenlaista. Mutta ensimmäinen viesti on aina minun. Mikä tuossa on miehen kiinnostuksen aste? Tällä hetkellä asumme niin kaukana toisistamme, että emme voi tavata.

Voisiko olla että on kiinnostunut, mutta kun en ole saatavilla niin yrittää olla olematta kiinnostunut?

Vierailija
39/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kiinnittää tavattomasti huomiota naisiin joista "kirkuu" kilometrin päähän pukeutumisessa ja olemuksessa että "mulla on tissit ja perse ja ne on tyrkyllä". 

Ja kyllähän näistä saattaa jonkinlaista suhteen tynkääkin tulla, 

mutta ei se kyllä takaa että niistä mitään kunnioitettavaa parisuhdetta saati hyvää perhe-elämää saadaan aikaan. 

Ja yhtä paljon miehet pettää niitä innokkaasti piirittämiään naisia alun innostuksen lopahtamisen jälkeen kuin niitä naisia joista on tullut se lasten äiti ja kumppani vähemmällä intoilulla. 

Joskus ne parhaimmat suhteet syntyvät mitä epätodennäköisimmän alun jälkeen, kun huomio ei kiinnity pelkkään ulkonäköön. 

Ei se alun innostus kaikilla lopahda. Puhut kuin se olisi joku luonnonlaki.

Vierailija
40/40 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän saisin hyväuskoiselle kaverille taottua päähän, ettei sitä miestä kiinnosta tarpeeksi? Hän selittelee kaiken parhain päin mutta nään kilometrin päähän ettei miestä kiinnosta. Muuten niitä hanipus viestejä tulisi ihan taukoamatta ja mies kiehnäisi kyljessä koko ajan ja ajaisi varmasti vaikka 500 km tuulessa ja tuiskussa mutta kun näin ei ole.

Voihan olla että mies tyytyy, mutta varmasti katselee koko ajan parempaa.

Kun mun mies oli minuun ihastunut niin se perui jopa kaveritapaamiset. :D ei puhettakaan että kaverin mies tekis niin. Se on vaan liian hyvännäköinen ja itsevarma hissukalle ystävälle jolle sopisi paremmin joku vähän laiha nörttipoika...