Miksi jotkut naiset ovat niin naiiveja?
Olen nainen itsekin mutta en nyt puhu itsestäni. Olen seurannut lähipiirissäni useammankin naisen käytöstä mitä miehiin tulee ja EI, se mies EI OLE sinusta kiinnostunut jos hän ei piiritä, pommita viesteillä, "ahdistele" nurkkaan. Jos mies ei tyyliin ensitreffeistä alkaen suunnittele perhettä ja yhteistä tulevaisuutta, niin hän ei vain koe sua tarpeeksi tasokkaana. Voit olla ihan kiva ja onhan se kiva kun pääsee harrastamaan seksiä, mutta se mies lemppaa sut heti kun tulee joku parempi. Hitaasti lämpiäviä ja eteneviä miehiä ei olekaan, ne vaan ei halua just sua! :DD
Eräs tuttuni nyt kovasti kuvittelee jotain vakavampaa miehen kanssa, jolle hän itse joutui parisuhteen aloittamista ehdottamaan. Kyllä jos miehen aloitteesta ei seurustelu ala niin se mies ei silloin tod halua sinua oikeasti, jos mies tosiaan on kiinnostunut juuri sinusta niin kyllä se jo heti alkuun viimeistään toisilla treffeillä haluaa sinut omakseen! hulluahan se olisi antaa naisen juosta vapaana.. jos se ei ole joku ihan okei johon tyydytään.
Mun mieheni kanssa ei kiinnostus jäänyt epäselväksi, hän pommitti ja läähätti perään ekoista treffeistä alkaen ja jo toisilla ruettiin seurustelemaan ja puhuttiin yhteisestä tulevaisuudest,a perheidemme tapaamisesta yms. Hän on tehnyt kaiken ja minä olen tullut perässä. Niin se kuuluu mennä, eikä niin että nainen tekee kaikki aloitteet. Slloin nääs mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Olen puhunut!
Kommentit (40)
Veit sanat suustani , olen myös ihmetellyt samaa. Ja mulle ei tullut yllätyksenä että näiden naisten ainoa lukukokemus löytyi Reginasta : D -nainen
Tuo on vähän sellainen osatotuus. Vaimo teki aikoinaan aloitteen. Olisin tehnyt itse, jos olisin uskonut olevan pieniäkin mahdollisuuksia, mutten uskonut. Sen jälkeen homma kyllä eteni nopeasti, että sikäli olet oikeassa. Hassua vain, että moni nainen kertoo olevansa hitaastilämpenevää sorttia, enkä minä ole koskaan sellaisia jäänyt odottelemaan ja sitten on näyhtetty nyrpeää naamaa.
Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Nopeasti syttyvä kirjoitti:
Tuo on vähän sellainen osatotuus. Vaimo teki aikoinaan aloitteen. Olisin tehnyt itse, jos olisin uskonut olevan pieniäkin mahdollisuuksia, mutten uskonut. Sen jälkeen homma kyllä eteni nopeasti, että sikäli olet oikeassa. Hassua vain, että moni nainen kertoo olevansa hitaastilämpenevää sorttia, enkä minä ole koskaan sellaisia jäänyt odottelemaan ja sitten on näyhtetty nyrpeää naamaa.
Minulle mies yritti väittää olevansa hitaasti etenevä. Ajattelin, että edetkööt hitaasti sellaisen kanssa, joka jaksaa odottaa :D
Huonosti kirjoitettu aloitus, mutta on siinä totuuden siemen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies yritti väittää olevansa hitaasti etenevä. Ajattelin, että edetkööt hitaasti sellaisen kanssa, joka jaksaa odottaa :D
Kaikkehan kiinnostumattomat valehtelevat. Joistain vain on kiva roikottaa jotain ihastunutta matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan saisin tuttavalle sanottua mahdollisimman nätisti, että todennäköisesti hänen miehensä lemppaa paremman tullessa vastaan? Mies kuitenkin häntä ns. tasokkaampi. Tuttu hankkimassa e-pillereitä, enkä halua että turhaan alkaa hormoneilla sotkemaan kun eipä tuo mies vaikuta kovin innokkaalta.
Oletko koskaan tavannut ihastunutta ihmistä, joka olisi kiitollinen kaverin negatiivisista neuvoista?
Hyi. Ei tosiaan ollut kuin puolet totta aloituksessa. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä sen näkee. Mutta jos mies on LIIAN kiinnostunut niin siinä on jotain mätää. Niin se vaan on.
Älä sekaannu kaverisi asioihin. Tehköön itse omat virheensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkehan kiinnostumattomat valehtelevat. Joistain vain on kiva roikottaa jotain ihastunutta matkassa.
Hauskinta oli, että en ollut häneen ihastunut :p
Aina mielenkiintoisia nämä ùlien naisroolit.
No, ihastuspommittajat pommittaa. Itse olen rauhallista sorttia, ja jo aikuiseksi kasvanut, joten joku "alatsäolee" ei nyt ihan ole se mitä kelpuutan.
Räiskyvä saatan joskus olla, mikä voi tulla ns yllätyksenä...
Miehen ehdoilla en mene enkä etene.
Kahden kauppa, nähkääs.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Ei tosiaan ollut kuin puolet totta aloituksessa. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä sen näkee. Mutta jos mies on LIIAN kiinnostunut niin siinä on jotain mätää. Niin se vaan on.
Aloittajan kommentti oli naivin naisen puhetta, mutta tässä on aikuisen naisen. Pitää osata ymmärtää ero sairaan ja terveen kiinnostuksen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan saisin tuttavalle sanottua mahdollisimman nätisti, että todennäköisesti hänen miehensä lemppaa paremman tullessa vastaan? Mies kuitenkin häntä ns. tasokkaampi. Tuttu hankkimassa e-pillereitä, enkä halua että turhaan alkaa hormoneilla sotkemaan kun eipä tuo mies vaikuta kovin innokkaalta.
Hankala tilanne kieltämättä. Mutta ei siinä auta muu kuin pitää suunsa supussa. Ystävien osalle jää sitten jälkihoito kun sydän on murtunut. Itselläni on yksi tällainen sarjaihastuja-ystävätär joka ei vaan tunnu tajuavan, milloin mies on kiinnostunut ja milloin ei. Hän on vakavissaan selittänyt mm. että "mies on NIIN ihastunut että se menee aina ihan lukkoon eikä saa sanaa suustaan kun ollaan yhdessä".
Mäki tein miehelleni alotteen, ja kyllä kaikki meni todella nopeasti siitä eteenpäin. Sanoi että olisi tehnyt aloitteen muttei uskaltanut. Tiedä siitä sitten, ehkä vaan tyytyi siihen mitä sai. Yhdessä kuitenkin pian 10 vuotta, naimisissa, 2 lasta, yhteinen asuntolaina jne, eikä mies ole ainakaan vielä vaihtanut parempaan. Toisaalta itse en ole yhtään sellanen että murenisin jos ero tulisi. Olen vielä nuori, saisin pitää hauskaa ja lapset saisivat olla viikko-viikko systeemillä molempien luona.
Aloittaja on väärässä. Kyllä se on parempi että mies tyytyy ja nainen on lääpällään. Naiset asettavat parisuhteelle paljon korkeammat odotukset, jotka on paljon vaikempi täyttää jos mies ei alun alkaenkaan herätä intohimoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo kärjistin nyt hieman, mutta tajusitte kuitenkin pointin!
Mitään varovaista miestä ole olemassakaan, on vain ei kiinnostuneita miehiä. Huvittaa kun kaverin mies on muka tollainen varovainen, vaikka näen kilometrin päähän siitä ettei sitä voisi vähempää kiinnostaa. :p Mies saattaa olla päivän laittamatta mitään viestiä hänelle eikä julkisilla paikoilla osoita mitään hellyyttä. Yhteisestä tulevaisuudesta eivät ole lainkaan puhuneet. Mies muutenkin sellainen hyvätapainen ja urheilullinen, jolle olisi ottajia. Kaveri ihan tavis..
Tuttu ja mies ovat siis tunteneet kaksi kuukautta, aloittivat kuukauden jälkeen seurustelun NAISEN aloitteesta. :D aijai.
Kaveri varmaan luulee, että miehellä vielä tulee jotain tunteita, mutta oivoi ne olisi tulleet jo. XDD
No niin! Reliikki evoluution varhaisemmalta ajalta äänessä. Kyllä se siitä.