Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastun pakkomielteisesti?

Vierailija
31.07.2013 |

Olen ihastunut moniin miehiin palavasti (vaikka olen ollut kihloissa) ja olen kehittänyt heistä pakkomielteen itselleni. En kykene ihastuneena ajattelemaan omaa elämääni ollenkaan. Pari vuotta sitten viimeksi oli tällainen, nyt olen ollut "kuivilla"... kunnes jysähti taas järjetön ihastus, molemmat olemme vakiintuneessa suhteessa tahollamme. Enkä tiedä, onko mies ihastunut vai pelkästään ystävällinen. Tai ylipäätään minun ei pitäisi edes pohtia moisia. Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olen nähnyt läpsellisesti kiukuttelevia miehiä (vielä varattu) ihastusta kohtaan ,vai onko se sairaalloista omistushalua /narsismia . "sä oot nyt mun ku mä flirttasin sulle" inhottavia tyyppejä !

Vierailija
2/13 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, isäni kuritti fyysisesti ja kritisoi kaikkia tekemisiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Ja tilanne vaan pahenee jos "saan" ihastukseni kohteen. Olen jälkeenpäin ajatellen ollut ihan hullu rakastuneena. Olen laiminlyönyt koiraani ja jopa lastani koska olen pakkomielteisesti halunnut olla vain miehen kanssa. Sitten vasta kun suhde on ohi, olen tajunnut mitä olen tehnyt, että kuinka väärin se on ollut. 

Nyt en ole vuosiin uskaltanut edes katsoa miehiin päinkään siinä pelossa että ihastuisin ja menettäisin taas järkeni ja itsekontrollini, ja satuttaisin lasta teoillani tai tekemättömyyksilläni.

Vierailija
4/13 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut helppoa olla naisten kanssa töissä ym., mutta vaihdoin yksikköä ja kaikki komistukset vetävät puoleensa. Erityisesti yksi! Mutta varsinkaan töissä en haluaisi sekoilla :( (AP)

Vierailija
5/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et ole altistunut tarpeeksi testosteronin hajulle. Nyt menet sekaisin kun yhtäkkiä haistat sitä.

Vierailija
6/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastun voimakkaasti, mutta mitään konkreettista en asialle tee, ellen satu ihastuksen ollessa voimakkaimmillaan saamaan alkoholia.

Monet kerrat olen nolannut itseni tuon takia, tyyliin lähetellyt miehelle keskellä yötä kymmeniä tekstiviestejä.

Vierailija
7/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä hyvä isäsuhde, isä läsnä ja antoi teille huomiota?

Mulla ei ja oireet kuulostaa tutulta. Oikeestiko perusteet tälle on ihan kaukana lapsuudessa?

Miehen huomio on ihaninta, mitä tiedän. Saispa vaan edes joskus...

Vierailija
8/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta ! Niin moni tarvis eriasteista terapiaa ettei oire sekottaisi toistuvasti elämää .

Vierailija
9/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 00:52"]

Mulla ei ja oireet kuulostaa tutulta. Oikeestiko perusteet tälle on ihan kaukana lapsuudessa?

Miehen huomio on ihaninta, mitä tiedän. Saispa vaan edes joskus...

[/quote]

Mulla ainakin on ollut hyvä isäsuhde. Luulen että omassa tapauksessani rankka koulukiusaaminen ja yleensä ihmisten hyljeksimäksi joutuminen lapsuuden jälkeenkin on syy, miksi hullaannun niin täysin jos joku tuntuu minusta pitävän ja seurastani nauttivan. Yleensä elän erakonelämää, mutta auta armias jos jonkun miehen saan niin tekisin mitä vaan saadakseni pitää hänet ja olla lähellä...

t. 2

Vierailija
10/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 00:52"]

[/quote]

Mun mielestäni etäinen tai muutoin puutteellinen isäsuhde tai muu "rakkausvaje" tuo mukanaan tarrautuvaa kiintymistä ihmisiin - isän rakkaus ja hyväksyntä on aliarvostettu mutta todellisuudessa tavattoman tärkeä rakennuspalikka ihmisen elämässä! Rakkautta ja hyväksyntää, joka koskettaa syvältä, voi kuitenkin etsiä ja löytää ihmissuhteen lisäksi muullakin tavalla, esim. tämän mielestäni koskettavan videon ajatusten kautta:

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
11/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 01:08"]

Tuo on totta ! Niin moni tarvis eriasteista terapiaa ettei oire sekottaisi toistuvasti elämää .

[/quote]

Samaa mieltä on taatusti nämä ihastujien uhrit....

Vierailija
12/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Sori naiset, mutta pakkomielteisesti ihastuvat naiset on kamalia. Vaikka muuten olisi yksi universumin viehättävimmistä kissoista, toi yli-innokkuus ja tarrautuminen tekee naisesta epämiellyttävän. Että vinkkinä, hakekaa apua tohon, niin flaksi todennäkösesti ihastuessanne käykin paremmin.

t.kokemusta asiasta omaava mies

Vierailija
13/13 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä miespuolisiakin..ja se vasta kamalaa onkin!