Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei anna vessarauhaa, ärsyttävää

Vierailija
09.08.2020 |

Hänen isänsä sai hiljattain sairaskohtauksen vessassa oven ollessa lukittuna. Joutuivat menemään väkisin ovesta läpi että isä saatiin sairaalaan.

Nyt hän panikoi tästä ettei ovea saa laittaa lukkoon, jos minun käy samoin.

Tunkee kuitenkin "sattumalta" usein vessaan jos olen siellä. Suihkun aikaan ei haittaa, onhan hän nähnyt minut alasti monta kertaa. Mutta kun teen tarpeitani, vaihdan kuukautissuojaa tai ajan karvojani, en halua samaan tilaan ketään.

Aina muka juuri silloin, sattumalta tarvitsee jotakin, pinsettejä, partaterää, kynsisaksia yms. Kun huomautin tästä niin kysyi että teenkö siellä sitten jotain kiellettyä kun ei saisi nopeasti käydäkään.

Niiiiin ärsyttävää, onko muilla tällaista?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti terve mies haluaa nähdä naisensa alasti aina kun voi. Ei se merkkaa mitään, että on se nähty ennenkin. Itsehän olen aina sattumalta paikalla, kun kaunis hoikka vaimoni on vaihtamassa vaatteita, suihkussa tai vaikka sitten käy pissalla. Tällainen vanha pervo olen, mutta seksuaalisesti hyvin terve.

Vierailija
22/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää ajella karvoja miesystävän vessassa?

Ja ainakin minä osaan laittaa sen oven lukkoon, vaikka miten kielletään. Jos mies sinne vessaan silti on tunkemassa, niin osaan käyntini jälkeen lähteä kotiin todeteln miehelle, että ole hyvä, vessa on nyt minun puolestani tästä eteenpäin vapaa.

Oven läpi ei tarvitse mennä väkisin, lukon irrotus riittää.

Jos viettää pidempiä aikoja miesystävän luona niin on vähän pakko ajaa karvat siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen vääntönuppi siinä ovessa on, tällainen mutta muovinen

https://aijaa.com/7QbPgU

Ap

Vierailija
24/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo se vaan on. Traumat isästään ovat puhdas tekosyy päästä näkemään sut tarpeillasi, tekemässä jotain noloa tai haistelemaan sun jätöksiä. Itse olen samanlainen pervo ja haluaisin, että kumppanini tekisi iljettäviä asioita mun nähden.

Vierailija
25/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuon saa auki aivan heti kun haluaa, ei mitään syytä jättää turvallisuussyistä lukitsematta.

Vierailija
26/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aukeaa ulkoapäin esim. sopivalla ruuvarilla tai vastaavalla esineellä.

Kokeile niin tiedät.

Vierailija
27/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin millainen lukko teidän vessassa ja siinä vessassa jossa isä sai sydänkohtauksen muka oli? Nimittäin tavallisen suomalaisen vessanlukon saa auki sekunnissa vaikka saksilla tai lusikanvarrella. Ei ole uskottava tarina nyt.

Sekunnissa? Minä kerran rävelsin 20  min ensin kynsisaksilla, sitten juuresveitsellä kun taapero oli lukinnut itsensä vessaan ja lopulta piti soittaa isäni apuun. Tavallinen lukko tavallisen vuokrakämpän vessassa vaan eiä auennut!

Vierailija
28/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoudessa ei ole mitään vikaa. Hyvä jos oma seksuaalisuus on laajakirjoinen. Kuka jaksaa vuodesta toiseen jotain perus lähäriä?!

Vierailija
29/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha 💩 tarina.

Vierailija
30/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi karvoja tarttis ajaa. Net ovat enimmäkseen ystäviämme. En oo itse sheivaillut itseäni kaulan alapuolelta melkein neljäänkymmeneen vuoteen

Vierailija
31/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tunkee sisään, jos ovi ei ole lukossa? Oletteko keskustelleet asiasta? Jospa paikalle saapuminen ei liitykään hänen isänsä tilanteeseen mitenkään?

Meinaan, sen ei pitäisi, koska ovi on auki.

Vierailija
32/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis hermot samantien tollaseen urpoiluun. Luonnollisestikaan kylppäriin ei tulla hakemaan mitään saksia silloin kun toinen asioi siellä.

Itse laittasin oven lukkoon ja sillä selvä.

Vierailija
33/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minun ex. Hänellä tuli jos jonkinlaista asiaa vessaan juuri kun minä olin tarpeillani. Ovea ei saanut laittaa lukkoon , koska minä en saanut salata häneltä mitään. Sairauskohtauksen vessassa saanutta sulaistaan käytti myös tekosyynä.

Vierailija
34/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputteleeko se oveen ja kyselee että "Mitä sä teet siellä?" 

Vierailija
35/35 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vessarauha, kiitos" toistat jämäkästi niin niin monta kertaa, että uskoo. Et tee mitään, odltat vaan että poistuu. Toista tarvittaessa liskonkatseella. Toimi lapsiin, toiminee myös lapsentasoisiin miehiin. Ja hommatkaa lukko siihen oveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä