Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksuista...

Vierailija
31.07.2013 |

Olen jotenkin niin poikki...mitä te tekisitte.

Olemme sopineet lastemme elatuksesta lastenvalvojalla.Maksupäivä olisi huomenna.Tähän asti maksava osapuoli on tuonut rahan hiukan miten sattuu käteisenä.

Nyt kyselin eilen tekstarilla, että onko hänellä tilinumeroni tallessa.Ei vastausta. Tänään laitoin uuden viestin, jossa pyysin ystävällisesti vastaamaan ja toivoin myös, että ei ala tällä asialla tekemään lapsille kiusaa.Vastasi olevansa reissussa, että nyt ei pysty ja asia onnistuu seuraavan kerran vasta sunnuntaina.Rahat siis tilillä vasta keskiviikkona. Laitoin sitten, että sovitaan niin, jos varmasti hoitaa silloin.Kysyin myös että olisiko suoraveloitus tai isomman summan hoitaminen kerralla mahdollista. Pyysin erikseen vastaamaan.Ei mitään. laitoin vielä yhden viestin, että voisiko vastata.Ei mitään.

Tämä syö niin paljon energiaa. En jaksa. Miten toimisitte, kun rahat eivät nyt sitten ole sovittuna päivänä tilillä, eikä kuitannut asiaa loppuun sovituksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä KELA:a maksamaan. Maksavat sen minimisumman suoraan tilillesi kuun 10:nä päivänä. Perivät sitten isältä. Eipä tarvi itse perään soitella.

Vierailija
2/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota lisä tienestejä vastaan vaikka olemalla " seuralaisena jollekkin"  esim. minulle tai laita saatavat ulosottoon

bmarkust@yahoo.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen "seuralaisena" oleminen se vasta syökin energiaa.

Vierailija
4/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiii välttämättä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi