Mikä Kyuulle toiseksi nimeksi?
Kommentit (75)
Kyuu Kyborgi Virtanen olis kanssa hieno nimi
Näin porvoolaista viestiä on harvoin nähty ;) Kjuu Valo Kautinen. Kjuu Titta Meri.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 21:08"]
Onko teidän Kyuu, tyttö vai poika?
[/quote]
Ei tiedetä vielä.
ap
[/quote]
Ööö, mistä voit tietää ettei lapsesi ole hermafrodiitti jos sukupuolikaan ei ole tiedossa?
Yuuki tai Kirbelo, Tittayiina,Toyyvana
Mä olen varmaan ainoa joka ei osaisi lausua lapsesi nimeä!! Siis lausutaanko se ihan vaan Ky-uu?
Äläkä muuten vaan sano, että sukunimenne on joku Virtanen tai Järvinen...
Piti oikein googlata toi kyuu eturautti, joka siis on ollut antti, mutta nimi ei tuntunut niin sopivalta kuin kyuu. meinaan tikahtua tähän asiaan. Jestas mikä aukko sivistyksessä onkaan ollut, kun en ole miehestä aiemmin kuullut! Ja joo, pakko olla trolli, ei mitenkään mene toi nimi läpi.
Etsin sinulle havaijilaisia nimiä, jotka käyvät niin tytöille kuin pojillekin:
'Ano'i pua
Aiwaiwa
Kahelemeakua
Mana'o'i'o
Eivät ole keksittyjä, vaan ihan oikeita nimiä täältä:
http://babynamesworld.parentsconnect.com/hawaiian-names.html
Tätä ketjua ei muuten kannata lukea väsyneenä... :D Ihan hulvaton! Itse kannatan toiseksi nimeksi myös Ayurinkoa! Kyuu Ayurinko, todella kaunis nimi :)
Tässä hieno nimi teille: Kyuu Usva Otava. Lapsi voi sen sitten itse aikuisena vaihtaa vaikka antti juhaniksi, jos on enemmän perinteen kannattaja.
Tässä hieno nimi teille: Kyuu Usva Otava. Lapsi voi sen sitten itse aikuisena vaihtaa vaikka antti juhaniksi, jos on enemmän perinteen kannattaja.
Minä antaisin Kyuulle kolme etunimeä. Tämä siltä varalta, jos hän ei pidäkään ensimmäisestä erikoisesta etunimestään. Silloin on vielä kaksi joista voi ottaa mieleisen käyttöön.
Esim
Kyuu Matti Juhana
Kyuu Nelli Mariella
Minä pidän enemmän Kyuu Ayrinco ( Ayrinko oli esitetty aiemmin) nimestä, ei olisi niin tavallinen.
Hyun tuli mieleen, koska Kyuu kuulostaa joko korealta tai japanilta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 22:40"]
[/quote]
Tätä jatkaakseni, ainakin noissa kielissä se lausutaan ikään kuin "Kjuu". Japaniksi se tarkoittaa muun muassa numeroa 9 tai lahjaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 22:40"]
[/quote]
Tätä jatkaakseni, ainakin noissa kielissä se lausutaan ikään kuin "Kjuu". Japaniksi se tarkoittaa muun muassa numeroa 9 tai lahjaa.
[/quote]
Minulle tuli mieleen, että ap; n sukujuuret menevät jonnekkin muualle kuin suomeen. Ärsyttävää juntti pilkkaamista täällä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 21:08"]
Onko teidän Kyuu, tyttö vai poika?
[/quote]
Ei tiedetä vielä.
ap
[/quote]
Ja voihan siitä tulla hermafrodiittikin, jolloine ehdottaisin toiseksi nimeksi Rauni tai Mirka koska näitä nimiä annetaan kummallekin sukupuolelle. Kyuu Rauni Virtanen kuulostaa aika hyvälle.