Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45kg ylipainoa,kahdessa viikossa lähteny 4,4kg

Vierailija
31.07.2013 |

tuntus vähältä..oon syöny kyllä ihan mahani täyteen,5 kertaa päivässä terveellisesti ilman kituuttamista ja loppuna herkutellut 1 jäätelöllä,liikuntaa mitä nyt työmatkoista puolisen tuntia ja työ on liikkuvaa,et ei toimistotyötä. Kilpirauhaset on keväällä tutkittu että niissä ei ole mtn. Mutta ehkäpä hitaasti hyvä tulee :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 14:15"]

tuntus vähältä..oon syöny kyllä ihan mahani täyteen,5 kertaa päivässä terveellisesti ilman kituuttamista ja loppuna herkutellut 1 jäätelöllä,liikuntaa mitä nyt työmatkoista puolisen tuntia ja työ on liikkuvaa,et ei toimistotyötä. Kilpirauhaset on keväällä tutkittu että niissä ei ole mtn. Mutta ehkäpä hitaasti hyvä tulee :)

[/quote]

pieni masennusviesti sulle..

sä et ole laihtunut vielä 4,4 kg vaan sulta lähtenyt vain tuon verran painoa. laihtuminen on läskin pois saantia, sun painonpudotus on jotian muuta. se voi olla enimmäkseen nesteitä, erilaiset vaatteet, mitannut jotenkin väärin, käynyt paskalla tms tms. nyt sä voit väittää, että mutta voihan se olla läskiäkin mikä on vähentynyt ton verran. mutta tuo on mahdotonta. 2 kg/viikko tahti on niin kovaa laihdutusta, että sitä ei tapahdu noin niin kun puoli vahingossa. ton sä kyllä tuntisit kropassasi. jo 1 kg/viikko ei mene huomaamatta. jos sä olet oikeasti laihtunut, niin veikkaan, että kahdessa viikossa sä olet menettänyt ehkä kilon. et sen enempää.

Vierailija
2/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ylipainosta lähtee 5 kg alle viikossa pelkästään juomalla vettä 4 litraa päivässä. Nesteet nimittäin lähtee liikkeelle. Siis jos syöt asiallisesti. Kaikki sokerit pois, myös hedelmät.

Itse olen normaalipainoinen ja aina kun haluan "pudottaa painoa", pistän elimistöni ketoosiin ja viikossa olen jo tyytyväinen "tuloksiin".

Joten ikävä tuottaa pettymys mutta läskiä ei ole palanut vielä yhtään, ja nesteitäkin lähtenyt naurettavan vähän :/ juo vettä hyvä ihminen, vähintään 3 litraa päivässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nesteitä vähintään 3 litraa päivässä ja suoli toimii,et ei oo ummella. Mulle on ihan sama onko se "nestettä vai läskiä" Kun kuitenkin olen 4,4kg lähempänä normaalia painoindeksiä.Ap

Vierailija
4/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, jos juot 3 litraa vettä päivässä niin paino tippuu tuon verran alle viikossa, se on fakta. Älä huijaa itseäsi, vai onko juomasi neste kenties jotain sokerimehua tai limua. Vettä sen olla pitää...

Vierailija
5/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on 45 kg ylipainoa ja painoa yrittää pudottaa, niin muutama viikko on vaan pakko olla ilman jäätelöä. Jos elimistö saa sokeria, ei se mene ketoosiin jolloin läski alkais palaa. Johan sun paino putoaa pelkällä ruokavaliomuutoksella, eli jätski todellakin pois

Vierailija
6/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuulkaas yritä mitään keto diettiä,en siis halua ketoosiin. Ihan tavallista kotiruokaa,paljon kasviksia ja välipaloilla hedelmää,aamulla erilaisia puuroja voi nokareella kera maidon. Herkkuja harjoittelen syömään kohtuudella,siksi alusta asti pidän ne mukana kerta viikkoon. Tiedän itsestäni että en voi elää kokonaan ilman nautintoja ja minulle esim jäätelö on nautinto,jonka haluan kohtuullistaa.

Vierailija
7/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt välipalalla hedelmää, jossa on sokeria? Mikset vaikka pikkuporkkanoita? ja maidossa myös maitosokeria?

Sokeririippuvuus ei helpota jos ei vähän aikaa ole ilman kokonaan.

En kysy pahalla vaan ihan uteliaisuuttani: miksi olet kerännyt 45 kg ylipainoa? eikö olisi ollut helpompi syödä kohtuuterveellisesti koko ajan eikä nyt miettiä minkä verran paino putoaa ja mitä tahtia? Painonhallinta normaalipainoisella on aina helpompaa kuin laihduttaminen.

Vierailija
8/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - sun painonpudotus on ihan erinomainen saavutus. Kyllä se paino putoaa järkevällä syömisellä. Ei ole mitään merkitystä, jos jokus syöt esim yhden jätskin, mikäli muuten homma pysyy hanskassa.

Vierailija
9/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä välitä noista mussuttajista :) Hieno alku!

Vierailija
10/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla jotain oireita että sait kilpirauhaset tutkittua?

Hieno aloitus ja tsemppiä jatkoon.

Vierailija
11/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Tsemppiä jatkoon :) Kuulostaa terveeltä tavalta laihtua.

Vierailija
12/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee. Ja kun kilot alkaa karisemaan, niin sitä liikuntaakin kannattaa alkaa harrastamaan etteivät paikat ala roikkumaan.

Vierailija
13/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tuohan on tosi hyvä alku!

Vierailija
14/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Hieno alku :) Jatka samaan malliin!

Vierailija
15/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöt? Laita esimerkki!

Vierailija
16/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiloa per viikkohan on tosi hyvin! Onnea ja tsemppiä jatkoon!

Vierailija
17/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi hyvä vauhti, itsellä olisi sama urakka edessä, mutta alkuun pääseminen niin vaikeaa kun ei oikein tiedä mitä sitä sitten söisi kun suklaata ei saa syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi