Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverille tulossa neljäs lapsi ja pikkaisen ärsyttää!

Vierailija
31.07.2013 |

Mun kaveri on aika pitkälti hyvin itsekäs äiti. Kaikki lapset on alle vuoden ikäisinä laitettu kokopäivähoitoon, viimeisinkin 10kk iässä aloitti säännölliset 5pv viikossa 10h hoitopäivät. Kaverilla on todella paljon omia menoja, lähtee miehen kanssa viikonloppureissuille ulkomaille ja jättää n.1 vuotiaan ja muut lapset hoitoon. Samoin lomilla lapset hoidossa niin paljon kuin mahdollista.

Nyt sain sitten kuulla että heille on tulossa jo neljäs lapsi. Olin aika puulla päähän lyöty ja olin vähällä jo sanoa että miksi ihmeessä kun näyttää ettei oikein välitä noista edellisistäkään. Meillä on vain kaksi lasta ja tuntuu ettei enempään rahkeet riitä kun halutaan kuitenkin hoitaa kotona ainakin pari ekaa vuotta jne. muutenkin panostetaan lasten hyvinvointiin tosi paljon. Ehkä sitten oon kateellinen tai jotain, mutta mua todella ihmetyttää tuollainen toiminta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla naisista ei vaan ole hoivaviettiä. Miksi tällaiset sitten lisääntyvät kuin kanit - en tiedä.

Vierailija
22/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää lapsista? Meillä on neljä lasta, koska mies on sitä halunnut ja jankuttanut. Olen toki minä lasten kanssa paljon ollut, eikä meillä ole ihan pieniä hoitoon vienyt, mutta en minä silti mikään vauva-ihminen ole. Mutta meillä lapsilla on kaksi vanhempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outoa minusta. Hyvin, hyvin outoa. Mäkin haluan kyllä käydä miehen kanssa kahdestaan lomilla ja olla ainakin 10 h päivässä ilman lasten seuraa - ja siks en ookaan omia hankkinut...

Vierailija
24/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi myös jäädä kotiin hoitamaan lapsia...

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 14:13"]

Jos mies tykkää lapsista? Meillä on neljä lasta, koska mies on sitä halunnut ja jankuttanut. Olen toki minä lasten kanssa paljon ollut, eikä meillä ole ihan pieniä hoitoon vienyt, mutta en minä silti mikään vauva-ihminen ole. Mutta meillä lapsilla on kaksi vanhempaa.

[/quote]

Vierailija
25/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen tuollaisen tapauksen.. Mikä ihme trendi nykyisin? Ehkä hän tykkää vauvoista mut isommat sitten ei enää nappaa.

Vierailija
26/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen noita, ja on se vaan vähän omistuista, ei voi mitään. Lapsia hamstrataan vähän kuin tavaraa, ja sitten julistetaan kuinka tarvitaan omaa aikaa ja kuinka tärkeää on elää omaa elämää. Se diili vaan menee niin, että kun lapsi on vanhemmistaan vielä emotionaalisesti täysin riippuvainen, sen lapsen kanssa ollaan.  Aivan kuin nämä äidit olisivat niin pettyneitä lapsiinsa, että tekevät aina uuden, jos vaikka sen lapsen äitiydestä saisi jotain sellaista, mitä ei muiden lasten äitiydestä saa.

Vierailija
27/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mitä pahaa on hoitoon viemisessä silloin kun äippälomat ja vanhempainvapaat loppuu? Meilläkin on neljä tosi ihanaa ja täyspäistä tenevaa siitä huolimatta tai sen takia, että ovat kuka enemmän ja kuka vähemmän siinä 10 kk:n iässä viety tarhaan. Kotona hoitaminen ei todellakaan ole mikään mittari sille saako lapsia tehdä tai ei.

Hoitoon vapaa-aikana noita ei ole paljonkaan kuskattu, koska tykkäämme perhe-elämästä emmekä mistään rillumisesta.

Vierailija
28/30 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lapset eivät  ole oman egon jatko, joiden avulla aikuinen voi päteä, kun milloin minkin tahon propagandan tuloksena, jotkut luulevat ihan oikeasti, että lapsen edun mukaista olisi pysyä kotona ahtaassa ydinperheessä.

Vuodessa on aika monta tuntia ja villi veikkaukseni on, että ystäväsi viettää lastensa kanssa huomattavasti enemmän tunteja, kun on heistä erossa.

Vierailija
29/30 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai karostardust vai?

Vierailija
30/30 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt omiin lapsiisi sen sijaan, että mietit muiden elämiä. Voisi olla huonommatkin olot lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi