Madonnan ÄÖ 140
En yhtään ihmettele. Ei tuollaista asemaa ja elämää ihan tyhmä saavuttaisi.
Kommentit (36)
Noloin moka jonka voit tällä palstalla tehdä 😂
Ihan hyvin voi olla Madonnalla tuo ÄO. Kaunis, älykäs nainen ja mielestäni onnistuneet sanoitukset
No joo, tuollainen huhu on helppo laittaa alulle. Vaikka perätön. Omani sattuu olemaan 141.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysösamäärä?
Av-mamman tarttuvat aina helppoon. Niin simppeliä sakkia.
So? 17,5 miljoonalla muullakin ihmisellä on äo yli 140, ei se nyt kovin ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
No joo, tuollainen huhu on helppo laittaa alulle. Vaikka perätön. Omani sattuu olemaan 141.
Tämäkö oli se perätön huhu?
Oma ÄO on 299. Ihan itse mittasin ÄO-mittarilla.
Siitä huolimatta se ei estänyt Madonnan horoilua lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin naisartisti ratsastaa seksillä. Ja Madonna lienee ollut uranuurtaja mitä naisten seksuaaliseen vapautumiseen tulee
Mä oon viisain tuntemani ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin naisartisti ratsastaa seksillä. Ja Madonna lienee ollut uranuurtaja mitä naisten seksuaaliseen vapautumiseen tulee
Onko siis Madonnan ansiota tämä naisten voimaantuminen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! Mutta. Tuolla tädillä on ÄO:nsa ohella kyllä häikkää persoonallisuudessaan ja paljon. Sehän selittää horoilutkin.
Kaikilla julkkiksilla on aina vähintään 120. Ei valokeilaan pääse, ellei tiedä mitä tekee. Uskon että ns. turhatkin julkkikset ovat keskimääräistä älykkäämpiä, myös Johanna Tukiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis Madonnan ansiota tämä naisten voimaantuminen?
Ei yksistään varmaankaan. Vahva nainen kuitenkin:
Älykkyysösamäärä?