Kun miehen kosketus ja suudelmat lähinnä oksettaa!
Mulla on ihana mies, rakastan häntä suunattomasti. Meillä on 1 (2v) lapsi ja olemme olleet vuoden naimisissa. Meillä on ollut aina ihan super seksielämä, riittävästi, tyydyttävästi molemmin puolin.
Viimeiset puoli vuotta mulla on ollut vähän evvk. meininki, ja seksi on vähentynyt 2-3krt viikossa. Ei meillä ole yhtään sen rankempaa kuin ennenkään, joten en tajua miksi mua oksettaa ajatus seksistä.
Kyllä mulla haluja on, välillä ainakin, välillä oikein tuntuu että kauhee kun panettaa armottomasti, mutta kun mies alkaa suutelemaan tai koskemaan niin hytisen kun en halua tulla suudelluksi. Suutelemisen ajatteleminen (esim. jos mies on töissä ja minä kotona) saa mut kuumaksi ja mietin jo mielessäni että voi kun pääsisin suutelemaan, halaamaan, rakastelemaan.
Mutta kun se tilanne tulee eteen, mua oksettaa, en haluakaan. Miehelle sanon että kutittaa (esim. jos suutelee kaulalta) että lopettaisi vaikka oikeasti mua vain ällöttää.
En ymmärrä miksi? Onko jo lääkäriin menon paikka?
Minä olen 25 ja mieheni on 33. Yhdessä olemme olleet 5 vuotta.
Kommentit (7)
Mun mielestä 2-3 krt viikossa on lapsiperheessä aika paljon!
Olen eka vastaaja. Tuon ymmärtää jos miehen kosketukset ja suutelot ovat aina merkki siitä että hän haluaa seksiä. Se olikin syy miksi mulla oli aiemmin tuollaista sun tyyppistä kriisiä ja siksi aloin itse halailemaan, koskettelemaan ja suukottelemaan; tilanteissa joissa se ei voinut johtaa seksiin. Mies oli aluksi hämmentynyt, sitten mielissään, en ollut nimittäin tajunnut että en koskaan aiemmin tehnyt itse aloitetta halailuihin tai sellaiseen vaan odotin miehen aina tekevän aloitteen (ties mikä "kylmän naisen syndrooma"minua nuorempana vaivasi:) Mies tietää nykyään ettei läheisyys johda aina seksiin vaan voidaan halailla ja suukotella muutenkin.
Kuinka moni nainen halailee itse aloitteen tehden ja kuinka moni odottaa että mies tulee halimaan????
yritä jutella jonkun asiansa osaavan seksuaali- tai parisuhdeterapeutin kanssa? kuulostaa, että tuollainen kannattaisi katkaista alkuunsa, kun on vielä helppo hoitaa eikä välillenne ole syntynyt katkeruutta tai torjutuksi tulemisen aiheuttamaa pahaa oloa tms. veikkaisin että joku siinä pakon tunteessa on se ongelma, että nyt kun meni tämmöiseksi on "velvollisuus" antaa, mutten varmasti tiedä.
sinulla on joku kriisikausi menossa. Minulla on joskus ollut ja siihen auttoi että aloin tekemään enemmän asioita miehen kanssa. Halailemaan ihan vaan kun kävellään ohi kodin sisällä. Koskettelemalla niskaa kun hän istuu aamupalapöydässä. Aika pitkälti kyse oli omasta kyllästyneisyyden tilasta josta jotenkin tuli omassa mielessä syytettyä miestä.
vauvapalstojen ja muiden naisfoorumien seuraaminen ei ainakaan auta tuossa tilassa, nämähän ruokkivat miesvihaa vaikka vähän leikillään mutta sellaiselle jonka suhde on kriisissä niin vakavia paikkoja.
Se on just hassua kun halaillaan ja kosketellaan toisiamme paljon päivän aikana, pusuja vaihdetaan aamulla ja illalla tai kun toinen lähdössä ja toinen jäämässä. Jotenki mua vissiin ahdistaa se että kun suudellaan kaulaa himokkaasti niin tiedän että sen pitää sitten johtaa siihen seksiin. Mutta mikä siinä seksissä on sitten se mörkö?
ap
Haaveilet salaa muista miehistä. Tunnusta pois.
No voisittehan sun aloitteesta tehdä kahden viikon ei-seksiä-paljon-hellyyttä.-kokeilun. Keksit jonkun syyn, vaikka että luit että sillä saa kohotettua seksuaalisuuden uudelle tasolle tms.jos et halua kertoa oikeaa syytä. Tiukka sääntö, että kaikkea muuta saa ja pitää tehdä, paitsi seksiin asti ei saa mennä. Raja esim. että vaatteiden päältä saa kosketella (kuin teini-aikaan). Katsot tekisikö tämä seksiltä paineen pois otto mitään muutosta.