Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitit -- onko tapaaminen ollut pettymys vai ihastus?

Vierailija
31.07.2013 |

Olen jonkun aikaa kirjoitellut ja soitellut nettideitin kanssa ja olen melko ihastunut, tunne on molemminpuolinen. Olemme puhuneet kaikesta mahdollisesta ja kaikki tuntuu natsaavan hyvin. Suorastaan pelottavan hyvin! Nyt on tarkoitus tavata, ja kaikesta huolimatta jännittää, että onko hän kuitenkaan niin ihana? 

haluaisin kuulla kokemuksia, miten teille on käynyt?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:16"]

Yli 8 vuotta sitten :D 2 olen tavannut pelkän seksin merkeissä, toinen oli pettymys, toisesta tuli pieni kesäromanssi ja seksi oli ihan sairaan hyvää.

kolmas ei varsinainen nettideitti, mutta väärään osoitteeseen lähetetty meili ja tapaaminen ja nyt ollaan namissa ja kaksi lasta. Ihana mieheni :)

[/quote]

Vanha ketju, mutta pakko todeta, että tuossa oli varmaan vakaata johdatusta ja kohtaloa mukana.

Vierailija
22/35 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt ekaa kertaa alkanut suunnittelemaan tapaamista tyypin kanssa, jonka olen tavannut netissä. Törmättiin toisiimme sellaisessa chatissa, eikä suinkaan treffisivustolla. En ollut edes etsimässä ketään, mutta sitten jotenkin vain jatkettiin juttelua ja nyt ollaan puhuttu paljon tapaamisesta. Taitaa ilmassa olla vähän molemmin puoleista ihastumista ja nyt sitten pelottaa, että jos toinen ei olekaan yhtään sellainen kuin on kuvitellut ja toisin päin, jos toinen on kuvitellut minut ihan erilaiseksi, vaikka joitain kuvia onkin lähetelty... Pelottavaa ja jännittävää samaan aikaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin v.2011 suomi24 treffeissä. Asuttiin sillon eri kaupungeissa, n. 80km välimatkaa. Juteltiin noin kuukaus, kerran webbikameran kautta kunnes päätin lähtee viimesellä junalla ko. kaupunkiin hetken mielijohteesta. 5kk tästä asuttiin yhessä ja nytki tuo vieressä makaa.

Ei huono.

Vierailija
24/35 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vahvakin tunne voi loppua kun sen toisen näkee... Minulle kävi kerran näin. Kirjoiteltiin pitkään, ja mies vaikutti aivan ihanan syvälliseltä, herkältä taiteilijatyypiltä. Rakastuin häneen korviani myöten. Puhuimme puhelimessa tunteja illassa, tekstailtiin (asuimme kaukana toisistamme).

Kunnes sitten lopulta lähes vuoden jälkeen tapasimme. Tyyppi jonka olin kuvitellut arvokkaaksi "professorimaiseksi" herrasmieheksi, olikin rähjäinen yli-ikäinen hevari. Musta pitkä lirutukka, tatuointeja, mauttomia koruja. Kaljapäissään kyllä puhui niitä "syvällisiä" mutta se osoittautui semmoiseksi nousuhumalaisen aika pinnalliseksi syvällisyydeksi. Koko miehen tyyli ja olemus oli sellaiset etten voinut kuvitellakaan mitään läheisempää kanssakäymistä hänen kanssaan. Mies valitettavasti ihastui minuun taas entistä enemmän kun näki minut, ja oli aika karua joutua lopettamaan se homma siihen...

Vierailija
25/35 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkn tee omat päätöksesi omien tunteittesi perusteella äläkä nettikirjoittrlijoiden juttujen perusteella. Onhan

noita ollut ihania ja kamalia. Ei voi yleistää.

Vierailija
26/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta vuosien ajalta :D olin siis oikein super-deittaaja ja tapasin varmaan 100 miestä. Ehkä 30 oli täysiä uunoja, 30 ei ollut kiinnostunut minusta, 20 tapauksessa kumpikaan ei ollut kiinnostunut, vajaa 20 olisi halunnut nähdä minua, mutta en ollut kiinnostunut.

Sitten löytyi se yksi, josta profiilin ja kirjoitusten perusteella ajattelin, että tämä nyt ei ainakaan ole minua varten. No nyt ollaan naimisissa ja meillä on pari lasta ja mies on täydellinen unelmien mies :)

Vierailija
27/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sarjadeittailija pari vuotta, hyvin iso osa tapaamistani miehistä oli ihan jees, mutta eivät suuremmin säväyttäneet. Ne, joiden teksti sai selkäpiini karmimaan jätin tapaamatta. Yksi n. puoli vuotta kestänyt suhde syntyi, sit oli taas nettideittailua puolisen vuotta kunnes löysin nykyisen mieheni.

Kertakaikkiaan hyvän miehen <3

Vierailija
28/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:42"]

Sitä juuri pelkään, että voiko näin hyvä fiilis olla täysin harhaa? Olen parin muun tyypin kanssa kirjoitellut ja ne on ollut heti että ei.. Ei innosta ollenkaan, vaikka varmaan ihan ok miehiä ovatkin. Mutta tämän kanssa ollaan jotenkin samalla taajuudella, ja ollaan puhuttu pitkiä puheluitakin joka ilta..

ap

[/quote]

Ennen kuin tapaat tämän miehen, ei kannata kauhean isoja pilvilinnoja rakennella. Itse opin tämän muutamilla nettideiteillä, vaikka netissä kirjoittelu sujui ja puhelimessa puhuttiin, niin kasvotusten kemiat eivät yksinkertaisesti kohdanneet eikä monesti myöskään ulkonäkö vastannut profiilin kuvaa. Kannattaa myös pitää mielessä, että vaikka työ ym tiedot täsmäisi netissä niin mies ei välttämättä ole luonteeltaan sellainen minkä kuvan viesteistä saa. Yleensä meni treffaillessa niin, että mitä enemmän innoissaan olin treffeille menossa sitä pettyneempänä tulin pois.

Toivotan kuitenkin onnea, sillä itse löysin tosiaan mieheni nettideittailun kautta ja hänestä minulla oli kirjoittelun ja puhelimessa puhumisen perusteella todella hyvä fiilis. Kuitenkin menin treffeille hänen kanssa sillä mielialalla, ettei tästä mitään tule kuitenkaan ja taas joudun pettymään, toisin kävi. Joten mikä vaan on mahdollista, varaudu kuitenkin pettymykseen. #7

Vierailija
29/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ovat kahlanneet läpi monia deittejä, itse olen aivan aloittelija. Olen eronnut joku kuukausi sitten enkä ole ikinä harrastanut deittipalstoja. Sillä nyt hirvittääkin, että onko tämä joku eron jälkeinen laastaritunne vai ihan aito? en ole muita tavannut, koska en ole halunnut. Tosielämässä olen kyllä käynyt parin kaverin kanssa treffeillä ja jopa kerran eksynyt samaan petiinkin, mutta ei sekään herättänyt sellaisia fiiliksiä kuin tämä. Mutten uskalla olla niin innoissani kun haluaisin.

ap

Vierailija
30/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:13"]

Ei ole suomi24:ltä. On kertonut avoimesti työstään ja muusta, tiedot täsmäävät ja löytyvät netistä. En usko että huijaa siinä. Muutenkaan ei ole mitenkään lipevä, vaan just semmoinen luonnollisen ihastunut. Ja fiksu, avoin ja hauska.

ap

[/quote]

Mun mielestä kuulostaa hyvältä. Mulle kävi juuri näin, osasin valita niistä kaikista ehdokkaista (viestejä sain paaaaaaaljon) jyvät akanoista, yksi erottui joukosta viestinsä perusteella ja kun kirjoiteltiin enemmän ajatukseni siitä, että "tämä on se oikea" vahvistui. Joku tuolla aiemmin sanoi, että netissä voi löytää ihmisen, jota ei muuten tapaisi, se oli hyvin sanottu, omani löytyi parin tunnin ajomatkan päästä. Sen takia ei päästy heti tapaamaankaan, joten kirjoiteltiin varmaan kuukausi ennen ensitapaamista. Olin jo ennen tapaamista aika ihastunut, ja tapaamisen jälkeen vielä enemmän. :) Nyt yhteistä taivalta takana 2,5 vuotta ja hyvin rakastunut olo! Joskus sen vaan tietää, ap, luota vaistoihisi!

Vierailija
31/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:48"]

eihän Se vaan oikeesti ole suomi24:ltä. Se kaverin eksä on täydellinen narsisti. Pistää kenen tahansa sydämen pomppailemaan. Sitten kun nainen on ihan rakastunut, alkaa kontrollointi ja väkivalta.

[/quote]

En ole ap, mutta olen menossa treffeille suomi24:llä tapaamani tyypin kanssa. Kerro jotain lisätietoa tästä narsistista: onko jo 40 v täyttänyt, missäpäin Suomea asuu, tummahiuksinen? Haluan vältellä hankalia tyyppejä viimeiseen asti, sen verran on niistä kokemusta.

n40

Vierailija
32/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 08:40"]

Kaksi nettideittiä olen tavannut. Toinen oli kiltti, mutta tyhmä kuin saapas. Toisen kanssa sitten meninkin naimisiin 2 vuotta sitten. Suurin osa deittiehdokkaista, joiden kanssa netissä juttelin, oli niin toivottomia tapauksia, ettei tapaaminen käynyt mielessäkään (esim. mt-ongelmia, kauheita pervoilijoita, katkeria ja vihaisia naissukupuolta kohtaan).

[/quote]

Ihan kuin mun elämästä! Eli kaksi tavannut, mutta toinen oli tyhmä kuin saapas ja toisen kanssa meni niin hyvin, että 2 vuotta on oltu naimisissa. Suurinta osaa en halunnut edes tavata!! :D

Eli kantsii kokeilla, mutta pysyä realistina, mutta silti positiivisena ja olla rohkea. :)

Vierailija
33/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 12:31"]

Useimmat ovat kahlanneet läpi monia deittejä, itse olen aivan aloittelija. Olen eronnut joku kuukausi sitten enkä ole ikinä harrastanut deittipalstoja. Sillä nyt hirvittääkin, että onko tämä joku eron jälkeinen laastaritunne vai ihan aito? en ole muita tavannut, koska en ole halunnut. Tosielämässä olen kyllä käynyt parin kaverin kanssa treffeillä ja jopa kerran eksynyt samaan petiinkin, mutta ei sekään herättänyt sellaisia fiiliksiä kuin tämä. Mutten uskalla olla niin innoissani kun haluaisin.

ap

[/quote]

Kannattaa tavata mahdollisimman pian, ettei liikaa ehdi haaveilla. Mäkin olin eronnut vasta pari viikkoa ennen kuin tapasin mieheni. Oltiin ehditty kirjoitella vain yksi ilta ja sitten tavattiin. Oli ihan mahtavat treffit ne! Eli tavatkaa mahdollisimman pian, niin et ehdi tehdä liaan suuria pilvilinnoja. :)

se 23

Vierailija
34/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hyvä, eihän sitä voi etukäteen tietää, onko kyseessä vuosisadan rakkaustarina, hyvä laastarisuhde (niitäkin tarvitaan), loistavaa keskusteluseuraa tai itsetuntoa eheyttävää seksiä vai sitten ihan täydellinen tapaus huonoksi esimerkiksi.

Mä ehdin tavata muutaman (yleensä pahimmat kyllä osasi pudottaa pois jo kirjoitusten perusteella) ihan jees tyypin, mulla ei jäänyt kukaan helmoihin roikkumaan. Mutta osasta en yhtään ihmetellyt, miksi olivat eronneita...

Ja tähänkin tarinaan tulee se loppu, että sieltä löytyi mies, joka oli vähän tönkkö sen kirjoittamisensa kanssa, mutta halusi määrätietoisesti tavata. Lähetti kuvansa eikä se oikein minkään näköinen ollut. Mutta kun oltiin kymmenen minuuttia istuttu siellä baarissa vierekkäin, niin mulla oli lämmin olo sen seurassa eikä mikään kiire... Vaikka sitten aamuyöstä olin väsynyt, niin en olisi halunnut illan päättyvän.

Taisin lähettää viestin jo kotimatkalla. Ja seuraavana päivänä jatkettiin sähköpostissa. Koska molemmat ollaan jo toisella kierroksella, niin sanoin myös että en aio pelata mitään, mutta että haluaisin enemmän. Toinen oli vähän varovaisempi ja ehdotti, että ymmärtää hyvin että voidaan olla ihan vaan kavereitakin.

Vai kavereita...

Takana vasta vajaa vuosi ja työtilanne pitää välissä etäisyyttä, mutta tämän ihmisen kanssa mun on hyvä olla. Tuskin olisin siihen mitenkään muuten törmännyt, tai jos olisin niin ehkä en olisi kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
35/35 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivisia viestejä täällä! Yleensä saa vaan lukea, millaisia törppöjä nuo nettideitit ovat...

Jatkan sen oikean etsintää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi